jeroen.k schreef:Damn, echt netjes Edwin...heb je ook een verslag ofzo van hoe je dit gedaan hebt? Ben erg benieuwd...maaruh...waarom zitten de mistlampen er niet meer in?
ik ( edwin, broertje van marcel) heb wel een verslag over de bumper alleen zijn dat een stuk of 30 foto's.
de mistlampen zitten er op de eerste foto's nog niet in omdat ik vergeten was een paar moertjes op te halen om ze te monteren, maar inmiddels zitten ze er wel weer in
jeroen.k schreef:Damn, echt netjes Edwin...heb je ook een verslag ofzo van hoe je dit gedaan hebt? Ben erg benieuwd...maaruh...waarom zitten de mistlampen er niet meer in?
ik ( edwin, broertje van marcel) heb wel een verslag over de bumper alleen zijn dat een stuk of 30 foto's.
de mistlampen zitten er op de eerste foto's nog niet in omdat ik vergeten was een paar moertjes op te halen om ze te monteren, maar inmiddels zitten ze er wel weer in
Kun je die foto's niet ergens online gooien.
Dat zou mooi zijn.
Als je ze ff zipt mag je ze ook mailen! jeroen@roeleert.nu dan zal ik kijken of ik ze online krijg!
Kun je die foto's niet ergens online gooien.
Dat zou mooi zijn.
Als edwin het goed vind gooi ik ze op me site,dan kan je ze hier online zetten.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris R19 keb een vraagje, die spoiler voor he is toch niet origineel, waar heb je die dan gehaald en wat heeft ie gekost, want vind um wel sjiek hoor, niet te overdreven, gewoon mooi
illusie is de realiteit met een gebrek aan alcohol
Ik denk dat je mis bent,ik heb een groene r19
De r19 die je hier boven ziet is van edwin,die kon de afbeelding nergens kwijt dus heb ik hem op mn site gezet,zo kon die hem toch laten zien.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
ricky schreef:chris R19 keb een vraagje, die spoiler voor he is toch niet origineel, waar heb je die dan gehaald en wat heeft ie gekost, want vind um wel sjiek hoor, niet te overdreven, gewoon mooi
de spoiler is origineel afkomstig van een Seat Ibiza 1.6 16v of 2.0 16v ( cupra) en sommige diesels rijden er ook mee rond ( bouwjaar tussen 96 en 99 geloof ik)
voor de prijs hoef je het niet te laten want hij kost 32,- euro incl. btw
Hiero in Hoogezand rijdt een gozer met een 19 Cabrio. Errug mooie bak. Helaas voor je "kleine" broertje komt deze nooit te koop te staan. Die knakker wil 'm nooit meer wegdoen. Zo verknocht is ie aan die auto.