ik heb vandaag de drivers van nvidia geupdate,en nu is ineens mijn hele beeld veel groter.
letters zijn gewoon vergroot en ook het bureablad met de pictogrammen is veel groter.
iemand een idee? ben niet zo thuis in dit gebeuren

tom
Ik heb de .cue ook ja. Ik kan wel een image branden dmv een iso te openen, maar hij kan geen .bin openen. Hoe doe je dat dan Oxje?oxje schreef:moet je de bijbehorende .cue file ook hebben, en anders kan het idd met fireburner of cdrwin
Gewoon onderin bij file types .cue uitkiezen, en dan die .cue inladen via burn image in file menuRene (Mr. TX) schreef:Ik heb de .cue ook ja. Ik kan wel een image branden dmv een iso te openen, maar hij kan geen .bin openen. Hoe doe je dat dan Oxje?oxje schreef:moet je de bijbehorende .cue file ook hebben, en anders kan het idd met fireburner of cdrwin
@ Maik:
BIN is een cd image, kan je niet 'zomaar' branden
Dus jij kreeg ze in dat laatste vemstertje wel verwijderd?? Hoe nou uiteindelijk? Ik kon op de 'verwijderen' knop blijven klikken tot ik een ons woogMerijn schreef:Met wat hulp van Marcel dLC ben ik erachter... Iemand geinteresseerd?
Ik heb een NL XP, en ook msn6 ja... deze ook afgesloten om te proberen..Merijn schreef:Hmm... Vreemd!
Hebben jullie ook de engelse, versie met SP1 geinstalleerd? En MSN5 of MSN6?
SP1 geinstalleerd ja, en tja... ik heb nou eenmaal een nederlandse xp-cdMerijn schreef:SP1 geinstalleerd?
En wie neemt er nu in hemelsnaam de nederlandse versie van een Microsoft OS?