[r5gtt] geweldige nieuwe bandjes
Ik heb ook de Toyo's... prima bandjes hoor..
"Gedrag in het grensbereik"
That's what I'm talking about!!!

That's what I'm talking about!!!

Wat is de bandenmaat van die hele platte?Steven (Fiets) schreef:Prielli heeft tegenwoordig ook P600 in de maat 195-55-13, maar das niet zo fijn als mxv's of semperits.
Ik wilde graag van die 'slicks' onder mijn auto, dat vind ik nml wel aardig om te zien....
En dan passen er misschien nog wel een paar 16" onder

Tja, die 13"wielen rijden wel lekker hoor, maar het oog wil natuurlijk ook wat he....
Morgenavond krijg ik eindelijk mijn lang verwachte velgen binnen, en omdat ze problemen met leveren hadden, krijg ik er GEEN Dunlop SP 9000 omheen, maar Continental Sport Contact II 195-40-ZR16......
Ben wel heeel erg benieuwd hoe dit gaat rijden..!

Morgenavond krijg ik eindelijk mijn lang verwachte velgen binnen, en omdat ze problemen met leveren hadden, krijg ik er GEEN Dunlop SP 9000 omheen, maar Continental Sport Contact II 195-40-ZR16......

Ben wel heeel erg benieuwd hoe dit gaat rijden..!
Tja, ik heb een heele lastige smaak wat velgen betreft, en het heeft erg lang gedyyrt voor ik iets naat mn zin zag, want onder een GTT staat ook niet echt alles (vind ik).Tom schreef:das een apart velgje zeg. Moet zeggen dat je wel lef hebt
Er schijnen niet meer dan 13 setjes geleverd te zijn in nederland, dus appart zijn ze wel ja. Ben ook wel erg benieuwd hoe het zal staan onder een GTT die 6 cm lager hangt....

Helemaal mee eens. Veel moderne velgen vind ik echt niet staan bij de strakke jaren '80 lijnen van de GTT. Ik vind zelf meestal een hele vlakke velg er het mooist onder staan, dus schoepjes of OZ supertourismo o.i.d., in ieder geval geen duitse tiefbett velgen :-* Maar een vierspaaks, daar zou ik niet snel op gekomen zijn. ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zienIvo8hoven schreef:Tja, ik heb een heele lastige smaak wat velgen betreft, en het heeft erg lang gedyyrt voor ik iets naat mn zin zag, want onder een GTT staat ook niet echt alles (vind ik).

-
- Contacteer:
Ik rij nu ook op de rainsports 195/45/15.
Best een prijzig bandje, maar met droog weer plakken ze lekker.
Ben alleen benieuwd wat ze doen met nat weer.
-
- Contacteer:
Goedkoop is anders vind ik.
Ik kon ook nog Vikings?? er op krijgen en dat scheelde nogal wat (20 euro).
Ik kon ook nog Vikings?? er op krijgen en dat scheelde nogal wat (20 euro).
-
- Contacteer:
Ik heb er 74,90 Euro voor betaald.
En dan kwam het uitbalanceren er nog eens bij
En dan kwam het uitbalanceren er nog eens bij
-
- Moderator
- Car: MB
Tom schreef:uniroyal is 63 euro meen ik in die maat
ik heb namelijk precies dezelfde gehad, maar kreeg ze met korting. Was iig rond de 60 euro per band. ik was er wel tevreden over
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Informeer ook bij expert voordat je een bandenkeus maakt, sommige banden werken niet echt lekker onder een bepaalde auto: veel omloop geluid, een te brede wang (in combinatie met een verlaagde auto), etc.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ah dan zal ik dat wel doen , heb een side pijpje .Tom schreef:automaxx is toch één grote stand! Maar kom vroeg zou ik zeggen, en niet teveel lawaai maken als ik nog slaap
bij deze alvast : SORRY

Dit laatste kom je met de potenza's wel tegen bij vol insturen, dat ie ietjes aanloopt bij de gtt, en is nog niet verlaagd! Verder, super.Robert dB. schreef:Informeer ook bij expert voordat je een bandenkeus maakt, sommige banden werken niet echt lekker onder een bepaalde auto: veel omloop geluid, een te brede wang (in combinatie met een verlaagde auto), etc.
die zijn goed! ik rijd er nu driekwart jaar op, en zonder problemen. lekker plakken met nat en hele goeie wegligging met nat weerpeter5GTTurbo schreef:Ik rij nu ook op de rainsports 195/45/15.

Immer wieder die verdammte Holländer
*sllluuuuuuuuuuuuuuuurrrrp* 

Immer wieder die verdammte Holländer