clio 16V gekraak

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Jordi - Clio 16V

sinds een paar weken heb ik een soort gekraak aan de voorkant van mijn clio :( ik heb het alleen bij 't achteruit rijden en langzaam door door de bochten gaan (bijv. straatje uit rijden +/- 15km/h) er kraakt dan iets en het lijkt van de wielen af te komen maar ik kan niets vinden :evil:
heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

alvast bedankt gr Jordi
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Dan zijn volgens mij je rubberen bussen van je voorwiel ophanging aan vervanging toe.
Cleaned Style
Projecttopic
Jordi - Clio 16V

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Dan zijn volgens mij je rubberen bussen van je voorwiel ophanging aan vervanging toe.
die zijn al vervangen :(
Ben

Ik heb dat alleen als het koud weer is vooral als je het straatje ff uitrijd en daarna is het weg met warm weer nergens last van. Wij hebben het ook nog niet gevonden. Bij mij is het rechts voor.

Uit eindelijk de kast van de computer bij wijze van spreke nog in de watte gelegt want op het laatst trekt je de haren uit je kop waar het vandaan komt maar dat was het ook niet. En toen werd het mooier weer en was het weg en hebben we de zoek aktie tot nu toe maar gestaakt :D
Jordi - Clio 16V

Ben schreef:Ik heb dat alleen als het koud weer is vooral als je het straatje ff uitrijd en daarna is het weg met warm weer nergens last van. Wij hebben het ook nog niet gevonden. Bij mij is het rechts voor.

Uit eindelijk de kast van de computer bij wijze van spreke nog in de watte gelegt want op het laatst trekt je de haren uit je kop waar het vandaan komt maar dat was het ook niet. En toen werd het mooier weer en was het weg en hebben we de zoek aktie tot nu toe maar gestaakt :D
pcies dat is get rechtsvoor alleen 's ochtends en als het nat is bij t achteruitrijden en bij bochten (als je langzaam rijd dan) en heb je een poosje gereden is het weg :-* ziek wordt ik er van
ben blijkbaar toch niet de enige :p
Madman_daan
Contacteer:

stuurhuis kapot... die van mij wel maar is weer gemaakt :D had steeds vage tikken enzo, was dus mn stuurhuis echt k$t.

Nu wel weer gemaakt, maar was maar beter dat ik langs was geweest :) anders lag ik straks ergens in de berm ofzow :(
Clio16v
Plaats reactie