Jawel, Renault heeft weer de hoogste score bij de EuroNCAP in handen. Ze waren de eerste met vijf sterren (Laguna II), de eerste met een kleine middenklasser met vijf sterren (Mégane II) en nu hebben ze dan de allerhoogste score ooit met de Espace IV.
http://www.euroncap.com/
(Voor die uitnodigende link op de hoofdpagina moet je overigens geregistreerd zijn, maar de informatie is ook elders te vinden.)
- Peter
[Espace IV] Hoogste crash test score ooit!
-
- Contacteer:
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Dat reno veilig is valt niet over te twisten,ik heb het zelf ondervonden,reno is 1 van de weinige wagens waar ik me echt op mn gemak voel tijdens het rijden.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Nou in mijn GTT voel ik met niet zo beschermd hoorchris-r19 schreef:Dat reno veilig is valt niet over te twisten,ik heb het zelf ondervonden,reno is 1 van de weinige wagens waar ik me echt op mn gemak voel tijdens het rijden.

don't be a fool, wrap your tool
-
- Contacteer:
dan bied de rolkooi wel een goeie oplossing,of zit die er al inGTT__Geert schreef:Nou in mijn GTT voel ik met niet zo beschermd hoorchris-r19 schreef:Dat reno veilig is valt niet over te twisten,ik heb het zelf ondervonden,reno is 1 van de weinige wagens waar ik me echt op mn gemak voel tijdens het rijden.

-
Nee zit er niet in, maar een kreukelzone ook niet
Nou jah die is er wel, maar die loopt van de koplamp tot de achterbumper

Nou jah die is er wel, maar die loopt van de koplamp tot de achterbumper

don't be a fool, wrap your tool
-
- Contacteer:
das in iedergeval wat
dan is er flink bespaard om een gtt zo laag mogelijk te laten vliegen
dan is er flink bespaard om een gtt zo laag mogelijk te laten vliegen

Leuke quote !
Max Mosley,
voorzitter van EuroNCAP en president van de FIA verteld Sommige fabrikanten dachten dat het onmogelijk zou zijn dat veiligheidsnivo te halen, maar inmiddels hebben twaalf autoŽs de vijf sterren auto gehaald. Renault verdient een compliment, al vier van hun modellen hebben de vijf sterren score gehaald.