Clio 16V Rood, stond naast die lijken wagenred_Turbo schreef:welke auto was van jouw dan?

[img]http://members.lycos.nl/rouveentuning/p ... C03422.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/rouveentuning/p ... C03423.JPG[/img]
Clio 16V Rood, stond naast die lijken wagenred_Turbo schreef:welke auto was van jouw dan?
Allebei Clio's... en ze lijken op elkaar? Hoe is dat mogelijk...P@TB@D schreef:lijkt een beetje om die van mij
Hij heeft zich een keer verslikt op een Clio IIred_Turbo schreef:das van een jonge uit staphorst.
rsi uit 95. geen plekje roest te bekennen aan deze auto
Evo_Tuning schreef:Allebei Clio's... en ze lijken op elkaar? Hoe is dat mogelijk...P@TB@D schreef:lijkt een beetje om die van mij
Het trekt mensen zat hoor, gezien de vorige keer. En als eerste meeting is 90 man echt super!Rene (Mr. TX) schreef:Is het niet leuker (en ook om meer mensen te trekken) de meeting eens ergens anders te houden?
P@TB@D schreef:Evo_Tuning schreef:Allebei Clio's... en ze lijken op elkaar? Hoe is dat mogelijk...P@TB@D schreef:lijkt een beetje om die van mij![]()
ik bedoelde niet het model maar de kleur, want die zie ik zelf nooit zo veel
Met leuker bedoel ik natuurlijk niet het "fun gehalte" (duh) maar leuker mbt iedereen de mogelijkheid bieden om zo'n meeting te bezoeken ivm de afstand.Evo_Tuning schreef:Het trekt mensen zat hoor, gezien de vorige keer. En als eerste meeting is 90 man echt super!Rene (Mr. TX) schreef:Is het niet leuker (en ook om meer mensen te trekken) de meeting eens ergens anders te houden?![]()
Waarom zou het ergens anders leuker zijn... ben je er de vorige keer wel eens bijgeweest?![]()
Waar dan? Friesland... ??![]()
Ok, maar ik vind het echt een betere plek, de meetings in deze regio komen zelden voor... vandaar!Rene (Mr. TX) schreef:Met leuker bedoel ik natuurlijk niet het "fun gehalte" (duh) maar leuker mbt iedereen de mogelijkheid bieden om zo'n meeting te bezoeken ivm de afstand.Evo_Tuning schreef:Het trekt mensen zat hoor, gezien de vorige keer. En als eerste meeting is 90 man echt super!Rene (Mr. TX) schreef:Is het niet leuker (en ook om meer mensen te trekken) de meeting eens ergens anders te houden?![]()
Waarom zou het ergens anders leuker zijn... ben je er de vorige keer wel eens bijgeweest?![]()
Waar dan? Friesland... ??![]()
De diehards gaan toch, dus het wordt druk èn altijd andere auto's.
Maar never mind, dat is de optie als het in Staphorst niet meer druk wordt. Maar ik denk dat het de volgende keer nog veel drukker gaat worden. Ik kom misschien ook met nog een paar lui.