Nee, met net 60 per uur in komen voegen zonder eerst ff goed in de spiegels gekeken te hebben, is verantwoord......P@TB@D schreef: maar ik vind het wel onverantwoord dat je met zo'n idioten snelheid langs ander auto's heen scheurt zo ook langs mijn autovoor de zelfde geld zit er een oud baasje in die ineens van de schik naar links uitwijkt en dan is de schade niet meer te overzien
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Moderator
- Car: MB
wat zijn we allemaal de moraal ridder aan het uithangen. Als wij met zijn allen NOOIT 200+ rijden op de snelweg en nooit (associaal) hard optrekken dan hoeven we ook niet zo'n (dure) snelle auto te kopen. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Ps: Ik kan bijvoorbeeld 240 lopen, maar kies ervoor dat alleen te doen op de circuits, ik hoef niet zo nodig andere mensen in gevaar te brengen. Ik begrijp dat sommige mensen nogal extreem goede chauffeurs zijn en dan is het wel 'verantwoord', schep er dan aub niet zo jammer over op...
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Moderator
- Car: Megane
nee dat is zeker niet verantwoordMaus schreef:Nee, met net 60 per uur in komen voegen zonder eerst ff goed in de spiegels gekeken te hebben, is verantwoord......P@TB@D schreef: maar ik vind het wel onverantwoord dat je met zo'n idioten snelheid langs ander auto's heen scheurt zo ook langs mijn autovoor de zelfde geld zit er een oud baasje in die ineens van de schik naar links uitwijkt en dan is de schade niet meer te overzien
-
- Contacteer:
Dan maar een laffe moraalridder, ik hoef niet zo nodig andere mensen hun gezondheid te riskeren om zo te laten zien dat ik grote ballen heb en een snelle wagen, ik begrijp dit gewoon niet... Doe een racecursus...
Bezemer Rally Team
Waar, wanneer en hoe is hier wel erg belangrijk...
4 uur 's nachts, kaarsrechte goed verlichte weg, niemand te zien. Dan kan er weinig gebeuren. Ik ben het met je eens dat je niet moet gaan scheuren op klaarlichte dag, op de snelweg of zo. Soms kan het, meestal niet.
4 uur 's nachts, kaarsrechte goed verlichte weg, niemand te zien. Dan kan er weinig gebeuren. Ik ben het met je eens dat je niet moet gaan scheuren op klaarlichte dag, op de snelweg of zo. Soms kan het, meestal niet.
gaat weer helemaal nergens over dit..
ik rij hard waar ik wil, en doe dat heus niet als het druk is op de weg.. zo ook niet roy.. iedereen weet voor zichzelf of iets verantwoord is of niet.. bepaal dat lekker voor jezelf en niet voor een ander...
ik rij hard waar ik wil, en doe dat heus niet als het druk is op de weg.. zo ook niet roy.. iedereen weet voor zichzelf of iets verantwoord is of niet.. bepaal dat lekker voor jezelf en niet voor een ander...
-
- Contacteer:
Ik bepaal niks voor niemand, maar kap dan eens met dat stoere gelul over hoe hard je wilt gaan, gebruik de topic gewoon waar het voor is, niet om je eigen 'moed' op te hemelen, echt stoer, 'voorwaardelijk' voor je rijbewijs....
:-*
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
Zo is 't!rasit.. schreef: ik rij hard waar ik wil, en doe dat heus niet als het druk is op de weg.. zo ook niet roy.. iedereen weet voor zichzelf of iets verantwoord is of niet.. bepaal dat lekker voor jezelf en niet voor een ander...
jezus wat ben jij ...... pieeeppp zeg, stoer doen over voorwaardelijk???? waar slaat dit nou weer op..clio_rally schreef:Ik bepaal niks voor niemand, maar kap dan eens met dat stoere gelul over hoe hard je wilt gaan, gebruik de topic gewoon waar het voor is, niet om je eigen 'moed' op te hemelen, echt stoer, 'voorwaardelijk' voor je rijbewijs....
Gijs
ik zei dat alleen om duidelijk te maken waarom ik niet hard wilt rijden..
edit: moet het gewoon zeggen, echt lompe opmerkingen heb jij..
Laatst gewijzigd door rasit.. op zo 29 jun 2003 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ok sorry, ik vond dit alleen:
Gijs
Kom op, hier kom je niet onderuit, maar goed, wie ben ik om me ermee te bemoeien. Ik ga wel weer lekker onder de wagens liggen, kijken of ik nog ergens wat vandaan kan trekken...hij heeft nog een voorwaardelijke straf voor te hard rijden (ik ook)
anders haalt hij ruim 200 met 6 vingers in zijn neus (ik ook)
Gijs
Bezemer Rally Team
-
Je bent er maar wat trots op Rasit. Zie onderstaande quote die je op de vorige pagina hebt gepost. Mind the smilies.rasit.. schreef:jezus wat ben jij ...... pieeeppp zeg, stoer doen over voorwaardelijk???? waar slaat dit nou weer op..clio_rally schreef:Ik bepaal niks voor niemand, maar kap dan eens met dat stoere gelul over hoe hard je wilt gaan, gebruik de topic gewoon waar het voor is, niet om je eigen 'moed' op te hemelen, echt stoer, 'voorwaardelijk' voor je rijbewijs....
Gijs
ik zei dat alleen om duidelijk te maken waarom ik niet hard wilt rijden..
rasit.. schreef:hij heeft nog een voorwaardelijke straf voor te hard rijden (ik ook)
anders haalt hij ruim 200 met 6 vingers in zijn neus (ik ook)
-
- Moderator
Ik denk dat het verstandig is om deze discussie te stoppen.
Er zijn te veel verschillende meningen. (Soms is dat goed ook anders zou de wereld saai worden
)
Er kan hier dus nooit naar 1 antwoord worden toegwerkt.
topic closed

Er zijn te veel verschillende meningen. (Soms is dat goed ook anders zou de wereld saai worden
Er kan hier dus nooit naar 1 antwoord worden toegwerkt.
topic closed

-
- Über-Spammer
Owkeeee dan 

-
- Moderator

-
- Über-Spammer
ja ja dat zeggen ze allemaal

nou sorry hoor, hoe laag moet je iq wel niet zijn, om te denken dat iemand trots is op een voorwaardelijke straf???.. een beetje mens met VERSTAND weet dat er gewoon een geintje wordt gemaakt en dat dat nooit serieus bedoelt wordt.. maar goed misschien kan jij er ook niks aan doen dat je iq zo laag is, sorry hoor..
ik denk tenminste niet dat ik god ben omdat ik rally rijd en een lancia heb..
ik denk tenminste niet dat ik god ben omdat ik rally rijd en een lancia heb..
-
- Über-Spammer
???
Ik dacht dat jij laats een rally lancia voor je deur had
Ik dacht dat jij laats een rally lancia voor je deur had

-
Uhhhm, ik geloof dat ik toen op mn gemakkie 120 op de middelste baan reed. Lekker makkelijk om dan aan te haken als iemand voluit voorbij stuift en direct zn knipperlichten aangooid. Je moet wel het juiste moment kiezen natuurlijk........Hiedoor krijg je dus de verhalen.Heel dicht op mn bumper? Sorry???????
Toen ik mn alarmlichten aandeed had ik zeker weten een gat van dik 10 auto's getrokken. Jammer dat je hier een beetje popie jopie loopt te doen.
Maar net wat de mensen hier zeggen....
Kom van het weekend maar een keer naar de maasvlakte ofzo. Zullen we zien waar je blijft.
8200 RPM Thats why!
-
- Über-Spammer
ehehhe... Barcelona, je quote is verkeerd gegaan.
-
Ja, daar was ik al bang voor, ik had de boel gewoon gekopieerd....
8200 RPM Thats why!
Aangezien het zonde is om zo'n leuk topic te laten sluiten, dan maar een verhaaltje ? 
Mijn pa(ja
zelf rijden is er nog niet bij, nog een half jaartje :-* ), stond bij het stoplicht ergens voor Alkmaar, net nadat je van de snelweg komt(ik meen de A9).
Er staat een Opel vectra naast onze auto, zit een hele jonge gozer in(zo zag het eruit) en die hing "uiteraaard" helemaal met zijn rechterkant van zijn lichaam richting versnellingspook/handrem/vloer. En begon wat gas te geven enzo
Dus ik zeg tegen mijn pa, zullen we eens kijken of we dat een beetje kunnen bijbenen(het is tenslotte geen 2.0 Turbo of V6 he die Laguna die wij hebben).
Nou pa zit dus te pitten bij het stoplicht
:(:( En is veeeel later weg, MAAR er komt nog een stoplicht aan
:D:D En jawel toen was pa wel wakker, en we hebben geen Opeltje meer mogen zien in de spiegels(het weggentje gaat over een dijk langs het noordhollands kanaal).
Ik was toch wel verbaasd, autotje zag er nogal "snel" uit van die grote lichtmetale velgen en zo'n grote uitlaat waar me toch een lawaaai uit kwam.
Was wel leuk om te zien dat de duopassagier nadat we voor ze reden, een stuk minder vrolijk keek(ik denk z'n vriendin ofzo).
Die dachten natuurlijk, ach die ouwe lul in de zwarte Laguna zal we verliezen
maarja het was lekker niet zo
We hebben er samen nog gezellig smakelijk over gelachen.
We gingen na mijn Oma te hebben bezocht(je raad het al, daarom dus richting Alkmaar) even op het Industrieterein van Alkmaar waar het DC van de Vomar zit, kijken of het rustig was. Maar helaas was het niet zo, er was een donkere VW aan het rijden ben ff de naam van het model kwijt het is het laatste Coupe model van VW ik denk tot ongeveer 1990. Die reed nogal HARD, en een RangeRover die over zand ging racen. We zijn daarna maar weggegaan, we wilde eigenlijk daar ff gaan rijden, nouja we, IK wilde daar wat rijden(doen we elke zaterdag namelijk
)
Mag mijn vader nu ook een Renault Tuning Club stickertje dragen op zijn auto na dit leuke moment ?

Zo, misschien is dit "iets" positiever dan dat andere welles niettus verhaal
PS. het is laat(1:45) dus vergeef me de spelfouten.
PS 2. Owja de auto: Laguna GrandTour 1.8 16v Dynamique.

Mijn pa(ja

Er staat een Opel vectra naast onze auto, zit een hele jonge gozer in(zo zag het eruit) en die hing "uiteraaard" helemaal met zijn rechterkant van zijn lichaam richting versnellingspook/handrem/vloer. En begon wat gas te geven enzo

Nou pa zit dus te pitten bij het stoplicht

Ik was toch wel verbaasd, autotje zag er nogal "snel" uit van die grote lichtmetale velgen en zo'n grote uitlaat waar me toch een lawaaai uit kwam.
Was wel leuk om te zien dat de duopassagier nadat we voor ze reden, een stuk minder vrolijk keek(ik denk z'n vriendin ofzo).
Die dachten natuurlijk, ach die ouwe lul in de zwarte Laguna zal we verliezen

We hebben er samen nog gezellig smakelijk over gelachen.
We gingen na mijn Oma te hebben bezocht(je raad het al, daarom dus richting Alkmaar) even op het Industrieterein van Alkmaar waar het DC van de Vomar zit, kijken of het rustig was. Maar helaas was het niet zo, er was een donkere VW aan het rijden ben ff de naam van het model kwijt het is het laatste Coupe model van VW ik denk tot ongeveer 1990. Die reed nogal HARD, en een RangeRover die over zand ging racen. We zijn daarna maar weggegaan, we wilde eigenlijk daar ff gaan rijden, nouja we, IK wilde daar wat rijden(doen we elke zaterdag namelijk

Mag mijn vader nu ook een Renault Tuning Club stickertje dragen op zijn auto na dit leuke moment ?

Zo, misschien is dit "iets" positiever dan dat andere welles niettus verhaal
PS. het is laat(1:45) dus vergeef me de spelfouten.
PS 2. Owja de auto: Laguna GrandTour 1.8 16v Dynamique.
Laatst gewijzigd door Priyantha op zo 29 jun 2003 23:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat zou ik erg jammer vinden, ik vind het altijd wel leuk om hier de verhalen te lezen van mensen die voor het stoplicht een keer een kantoor opel, een motor, of een hele snelle wagen eruit ( geprobeerd )hebben te trekken, dat is het leuke van de snelle renaultjes club toch?Rudo schreef:Even voor de duidelijkheid: dit topic staat op de nominatie om gesloten te worden! Laten we het een beetje leuk houden met elkaar...
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
!!WARNING!!
!!WARNING!!
...-=Testosteron levels rising to dangerous values=-...
...-=Critical overload is imminent=-...
...-=searching emergency testosteron bypass=-...
...-=searching=-...
...-=searching=-...
...-=Bypass found=-...
...-=Initiating bypassing procedure=-...
...-=!CLICK HERE TO BEGIN PROCEDURE!=-...
!!WARNING!!
...-=Testosteron levels rising to dangerous values=-...
...-=Critical overload is imminent=-...
...-=searching emergency testosteron bypass=-...
...-=searching=-...
...-=searching=-...
...-=Bypass found=-...
...-=Initiating bypassing procedure=-...
...-=!CLICK HERE TO BEGIN PROCEDURE!=-...
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Spiral, je zit in de verkeerde thread...
Om bij het onderwerp te blijven: ik heb nog niet eens de kans gehad om iemand er uit te trekken. Komt omdat er hier geen tweebaans stoplichten zijn...
Om bij het onderwerp te blijven: ik heb nog niet eens de kans gehad om iemand er uit te trekken. Komt omdat er hier geen tweebaans stoplichten zijn...
Stoplichten genoeg in Eindhoven, en ze staan ook altijd allemaal op rood, maar mijn auto gaat nog niet harder dan ik hem kan duwen
Weinig spannende annecdotes hier dus 

zullen we dan maar idd verder gaan waar het voor dient:
Zaterdagavond: 206 cc 2.0 :-*
twee vingers in de neus
niet dat we hem hebben ingehaalt(we reden op een binnendoorwegje), maar hij vroeg zich waarschijnlijk wel af wat
voor een wagentje die gaten, die we lieten vallen, steeds zo vervelend snel dichtreed.

Zaterdagavond: 206 cc 2.0 :-*
twee vingers in de neus

voor een wagentje die gaten, die we lieten vallen, steeds zo vervelend snel dichtreed.

Vanochtend;
Clio 16V vs Honda integra type R
Hij kwam ineens achter me te voorschijn in een lange bocht de snelweg op.
In de bocht al vrij hard op het gas, maar hij bleef bij. Toen de snelweg op, ik hoog in zijn 4...hij??
Damn wat was dat ding snel,shit zeg. Hij kwam langs me heen alsof ik stil stond.
Zit er stand. een turbo op z'n ding?? Hoorde wel duidelijk een PSSSSSST toen ie naast me doorschakelde....
Dus helaas verloren
Clio 16V vs Honda integra type R
Hij kwam ineens achter me te voorschijn in een lange bocht de snelweg op.
In de bocht al vrij hard op het gas, maar hij bleef bij. Toen de snelweg op, ik hoog in zijn 4...hij??
Damn wat was dat ding snel,shit zeg. Hij kwam langs me heen alsof ik stil stond.
Zit er stand. een turbo op z'n ding?? Hoorde wel duidelijk een PSSSSSST toen ie naast me doorschakelde....
Dus helaas verloren