Scorpion uitlaten
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een andere uitlaat. Ik heb wel wat leuke merken gezien, maar weet iemand misschien wie er hier in Nederland of Belgie Scorpion uitlaten importeert en/of verkoopt??
waarom een scorpion? je kan ook die nieuwe k-tec uitlaat voor een clio nemen, verschillende soorten eindstukken (ook variabel geluid) en goedkoper als een scorpion.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik zeg ook al dat ik rond aan het kijken ben.
Weet jij dan toevallig welke eindstukken ze hebben, ik moet een hele kleine hebben eigenlijk.
De demper zelf moet ook zo dun mogelijk zijn, dus niet naar onderen uitsteken anders is hij binnen de kortste keren net zo vlak aan de onderkant als de uitlaat die er nu onder hangt.

Weet jij dan toevallig welke eindstukken ze hebben, ik moet een hele kleine hebben eigenlijk.
De demper zelf moet ook zo dun mogelijk zijn, dus niet naar onderen uitsteken anders is hij binnen de kortste keren net zo vlak aan de onderkant als de uitlaat die er nu onder hangt.

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=187
*plop*
jeroen die naast me zit zegt dat het ook mogelijk is om een side pipe van een GTT passend te maken, alleen zit je dan met je kat, maar een dikkere diameter en de flens van je originele middenpijp overzetten zodat ie op je katalysator past werkt ook.
of een van de vele soorten dempers van ktec zelf voor de clio
*plop*
jeroen die naast me zit zegt dat het ook mogelijk is om een side pipe van een GTT passend te maken, alleen zit je dan met je kat, maar een dikkere diameter en de flens van je originele middenpijp overzetten zodat ie op je katalysator past werkt ook.
of een van de vele soorten dempers van ktec zelf voor de clio

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik wil wel een side-pipe, maar ik denk niet dat dat goed gaat komen want die rij ik er op de eerste drempel al helemaal onderuit.
Krijg je ervan als je dorpel zo'n 10 cm boven de grond hangt, ik zal Jeroen wel eens bellen als hij terug is van de vakantie.
Krijg je ervan als je dorpel zo'n 10 cm boven de grond hangt, ik zal Jeroen wel eens bellen als hij terug is van de vakantie.

-
- Contacteer:
Ik heb wel een mooie oplossing hiervoor.....
een zeer plat breed eindstuk net onder de dorpel vandaan,ook wel gezien op de clio maxi.
Kan ook een custom uitlaat maken voor je,is dan alleen niet van rvs....
De makkelijkste en goedkoopste keuze is een kant en klaar systeem van k-tec.Er zijn 3 keuze`s uit eind stukken en dempers.Goede prijs kwaliteit verhouding en een monsterlijk geluid.Om nog maar niet over de passing te spreken,montage is gratis,zo makkelijk gaat het eronder
een zeer plat breed eindstuk net onder de dorpel vandaan,ook wel gezien op de clio maxi.
De makkelijkste en goedkoopste keuze is een kant en klaar systeem van k-tec.Er zijn 3 keuze`s uit eind stukken en dempers.Goede prijs kwaliteit verhouding en een monsterlijk geluid.Om nog maar niet over de passing te spreken,montage is gratis,zo makkelijk gaat het eronder
-
- Moderator
- Car: Megane
waarom ligt die clio dan ook zo laag

jeroen is die K-tec uitlaat niet met 100MM leverbaar?Jeroen Lubking schreef:Ik heb wel een mooie oplossing hiervoor.....
Hoe laag wil je hem hebben, zo laag???:P@TB@D schreef:waarom ligt die clio dan ook zo laag![]()
[img]http://members.home.nl/m.vandekamp/0306 ... MG0008.JPG[/img]

-
- Moderator
- Car: Megane
en patrick-clio had nog zo gezegt dat je nie verder moest

Rob,
heb je al eens gekeken naar een motor uitlaat?
Die zijn een stuk kleiner dan een auto uitlaat, ook het diameter. Moet je alleen wel een nemen die helemaal open is anders heeft het geen nut.
Hier in de buurt is een zaakje waar je ze 2e hands kan kopen vanaf 50 euro.
Moet je hem er nog wel ff onderlassen, maar dat kan geen probleem zijn.
heb je al eens gekeken naar een motor uitlaat?
Die zijn een stuk kleiner dan een auto uitlaat, ook het diameter. Moet je alleen wel een nemen die helemaal open is anders heeft het geen nut.
Hier in de buurt is een zaakje waar je ze 2e hands kan kopen vanaf 50 euro.
Moet je hem er nog wel ff onderlassen, maar dat kan geen probleem zijn.