gtt achterbalken fixen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bart V

Hoi,

Ik weet ergens in de buurt een rode gtt phase 1 te staan, ik heb die man al eens gesproken, en i.v.m roest aan de achterbalken komt hij niet meer door de apk, en staat hij dus stil. Nou overweeg ik serieus om die gtt te gaan kopen voor erbij, als leuk klus projectje. Motorisch zou hij goed zijn, en ook de turbo zou nog prima zijn volgens hem. echt mooi is hij niet meer, lak is verschoten, maar poetsbeurtje doet wonderen.

MAAR nou is de vraag dus, in hoeverre zijn die kokerbalken te lassen?? Ik kan zelf best een beetje lassen, zeker als het niet super mooi hoeft te worden, maar in hoeverre is dit zelf te doen?? Wat zijn julie ervaringen met doorgerotte balken achter??? Ik heb de auto overigens nog niet goed bekeken, dus het fijne weet ik er niet van. Hij hoeft niet veel te kosten, dus dat scheelt.

Gr Bart
catrinus

kokerbalken lassen? Ik heb de mijne recent gelast en het was een rotklus. Net zoals zelf remleidingen maken. Maar het is te doen en valt best mee. Dat van mij is ook geen super netjes laswerk maar je ziet het toch nooit weer :wink:
There will be plenty of time to rest when your dead
Bart V

oke, ik ga eerst maar eens kijken in hoeverre ze rot zijn.
Menno

't hangt er erg vanaf hoe rot ze zijn. Als d'r wat gaten in zitten is 't makkelijk te fixen. Als ze echter vrijwel volledig weg zijn, moet je ze opnieuw construren, en is 't veel meer, en lastiger werk.
ff kijken dus.
rev it like a rental
Marius

catrinus schreef:Maar het is te doen en valt best mee.
Wel oppassen dat je schuur niet in de fik vliegt, he cat! :wink: :lol:
Bart V

nee dat moet je niet hebben, dan blijf je bezig :p
Plaats reactie