Ik ben bezig met mijn eindemper te vervangen (van supersprint naar Peco gig bore 2) maar krijg met geen mogelikheid mijn supersprint eraf ben nu al 2 uur bezig en krijg er geen beweging in heeft misschien iemand tips of trucs wat het wat makkelijker maakt?
alvast bedankt
Eindemper GTE vervangen
-
- Contacteer:
Cola?Hooliead schreef:Ik ben bezig met mijn eindemper te vervangen (van supersprint naar Peco gig bore 2) maar krijg met geen mogelikheid mijn supersprint eraf ben nu al 2 uur bezig en krijg er geen beweging in heeft misschien iemand tips of trucs wat het wat makkelijker maakt?
alvast bedankt

Kun je hem niet gewoon afslijpen?
-
- Contacteer:
ja da is nogal zonde want die supersprint is ook nog een hele goeie zo goed als nieuw
Heb je al met wd-40 geknoeid?Hooliead schreef:ja da is nogal zonde want die supersprint is ook nog een hele goeie zo goed als nieuw
Als je hem er heel af krijgt, verkoop je hem dan?Alleycat schreef:Hooliead schreef:ja da is nogal zonde want die supersprint is ook nog een hele goeie zo goed als nieuw
Anders moet je zien of je ergens zo'n lange ratel vandaan kan toveren, dat wil meestal wel werken, hefboomeffect....
-
- Contacteer:
op welke delen wil jij hem dan hefbomen?Alleycat schreef:Anders moet je zien of je ergens zo'n lange ratel vandaan kan toveren, dat wil meestal wel werken, hefboomeffect....
-
- Contacteer:
denk het niet, miss in de toekomst maar voorlopig nog nietAlleycat schreef:Alleycat schreef:Als je hem er heel af krijgt, verkoop je hem dan?Hooliead schreef:ja da is nogal zonde want die supersprint is ook nog een hele goeie zo goed als nieuw
-
- Contacteer:
ik heb nog een peco big bore liggen hier...laat eens zeggen voor 75 euro?
op welke delen wil jij hem dan hefbomen?[/quote]
Gewoon aan hangen
Soms wil bruut geweld wel helpen, als je hem probeert ergens OP te hefbomen, beschadig je misschien de rest van je auto 
Gewoon aan hangen

-
- Contacteer:
peco 1/2/3/4?Martijnberk schreef:ik heb nog een peco big bore liggen hier...laat eens zeggen voor 75 euro?
en heeft toevallig iemand ervaring met een peco bb2? maakt deze een beetje beter geluid dan die supersprint of ben ik voor jan lul bezig?
heb je daar een fotootje van?Martijnberk schreef:ik heb nog een peco big bore liggen hier...laat eens zeggen voor 75 euro?
-
- Contacteer:
die heb ik dus hier ook lieggen en die wil ik r onder zette maarja twil nie lukkeoxje schreef:Ik heb een peco bb2, met 90mm enkele ronde pijp
en dat klinkt fijn

klikt die ook fijn als voor de rest wel alle dempers (tussendemper en kat) er nog inzitte?
Bij mij wel, diepe lage brom, en als je een beetje met je gas speelt wil ie nog wel es knallenHooliead schreef:die heb ik dus hier ook lieggen en die wil ik r onder zette maarja twil nie lukkeoxje schreef:Ik heb een peco bb2, met 90mm enkele ronde pijp
en dat klinkt fijn![]()
klikt die ook fijn als voor de rest wel alle dempers (tussendemper en kat) er nog inzitte?

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Nou ik heb het opgegeven heel de dag zitte KLOTEN maar krijg er die einddemper gewoon NIET af dus ga vandeweek wel langs een garage om die pot eraf te laten halen
-
- Contacteer:
Kun je er niet met een hamer tegen aan rammen?Hooliead schreef:Nou ik heb het opgegeven heel de dag zitte KLOTEN maar krijg er die einddemper gewoon NIET af dus ga vandeweek wel langs een garage om die pot eraf te laten halen
Misschien het overzet stuk iets wijder proberen te maken.
Suc6 Ad. Als ik van de week wat tijd over heb dan kom ik je wel helpen. moet eerst mijn auto klaar hebben.

Kun je nog wel hier naar toe rijden? Anders kunnen we het effe met ze 2en proberen.

-
- Contacteer:
jeroen.k schreef:Waar krijg je je uitlaat niet los dan? Is toch niet zo moeilijk? Helemaal niet als ie net nieuw is...dan is ie toch echt net losgeweest...waar probeer je hem los te halen dan?
Hij is niet nieuw, hij zit er al een tijdje op.
Zal wel wat vastgeroest zijn.
Met een beetje bruud geweld moet het meestal wel lukken.

-
- Contacteer:
ja da gaat wel lukken edje ant mijn supersprint zit nu gewoon er weer onder. dus als je tijd heb let me knowEdwin5gtt (Punttang) schreef:Kun je er niet met een hamer tegen aan rammen?Hooliead schreef:Nou ik heb het opgegeven heel de dag zitte KLOTEN maar krijg er die einddemper gewoon NIET af dus ga vandeweek wel langs een garage om die pot eraf te laten halen
Suc6 Ad. Als ik van de week wat tijd over heb dan kom ik je wel helpen. moet eerst mijn auto klaar hebben.
Kun je nog wel hier naar toe rijden? Anders kunnen we het effe met ze 2en proberen.

-
- Contacteer:
echt de eindemper dus na de tussendemper dat overzetstuk dat is gewoon niet los te krijgen. ik dacht ook dat dat nie zo moielijk was maar wel dusjeroen.k schreef:Waar krijg je je uitlaat niet los dan? Is toch niet zo moeilijk? Helemaal niet als ie net nieuw is...dan is ie toch echt net losgeweest...waar probeer je hem los te halen dan?

-
- Contacteer:
allebij geprobeerd allebij gene suc6Edwin5gtt (Punttang) schreef: Kun je er niet met een hamer tegen aan rammen?

-
- Contacteer:
Hooliead schreef:ja da gaat wel lukken edje ant mijn supersprint zit nu gewoon er weer onder. dus als je tijd heb let me knowEdwin5gtt (Punttang) schreef:Kun je er niet met een hamer tegen aan rammen?Hooliead schreef:Nou ik heb het opgegeven heel de dag zitte KLOTEN maar krijg er die einddemper gewoon NIET af dus ga vandeweek wel langs een garage om die pot eraf te laten halen
Ben je van de week nog vrij??
Ik moet nog 1 dag werken en dan heb ik weer weekend

-
- Contacteer:
1 hele dag werken? zwoegerEdwin5gtt (Punttang) schreef:Hooliead schreef:ja da gaat wel lukken edje ant mijn supersprint zit nu gewoon er weer onder. dus als je tijd heb let me knowEdwin5gtt (Punttang) schreef:Kun je er niet met een hamer tegen aan rammen?Hooliead schreef:Nou ik heb het opgegeven heel de dag zitte KLOTEN maar krijg er die einddemper gewoon NIET af dus ga vandeweek wel langs een garage om die pot eraf te laten halen
Ben je van de week nog vrij??
Ik moet nog 1 dag werken en dan heb ik weer weekend![]()

ik hem 2 MAANDEN vakantie

-
- Contacteer:
het is een big bore 2, ik zal aankomende week even een foto schieten voor de liefhebberHooliead schreef:peco 1/2/3/4?Martijnberk schreef:ik heb nog een peco big bore liggen hier...laat eens zeggen voor 75 euro?
en heeft toevallig iemand ervaring met een peco bb2? maakt deze een beetje beter geluid dan die supersprint of ben ik voor jan lul bezig?
-
- Contacteer:
Nou de peco BB2 zit eronder ipv de supersprint en....
er is geen verschil in geluid
Nou miss maar een demper leeghalen en dan eens kijken
er is geen verschil in geluid

Nou miss maar een demper leeghalen en dan eens kijken