[5GTT, raad gevraagd] Stel nou dat...............

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bartjay

Beste 5GTT/GTE rijders ,

ik wil hierbij jullie om wat info. vragen:

Ik zit al een tijdje met het idee in m'n hoofd om een 5 GTT/GTE te kopen, maar wat zijn de kosten die hier bij komen kijken, dus....

Stel nou:

- ik verkoop mijn huidige auto (Clio S '93, lichtmetaal, verlaagd, brulpijp, 116.000km, goede staat) wat zou ik hier voor kunnen vragen?

- ik koop een GTT/GTE, wat zijn bij jullie de maandelijkse kosten ongeveer ( benzine, wegenbelasting, kapotte onderdelen zo nu en dan)?

- ik koop een GTT/GTE, wat zouden vervangende onderdelen moeten kosten (bijv. kapotte turbo)?

- ik koop een GTT/GTE, wat zou me dat aan verzekering kosten (21 jr., 1 1/2 jr. rijbewijs, geen schade gereden)?

Heb net een appartement met vriendin gekocht, dus vraag me af of dit allemaal haalbaar is.

Alvast bedankt.
_Martijn_
Contacteer:

benzine: als het goed is rijd een gtt wel ong 1 op 10 a 12.
wegenbelasting: niet veel auto weegt 830 kilo ofzo.
verzekering: ligt aan de verzekeringsmaatschappij, dus ff je eigen bellen, en navragen.

kapotte onderdelen: dat weet je nooit, hij zijn oude auto's, dus alles kan stuk. veel mensen hier in de club hebben veel onderdelen thuis liggen. dus als er iets stuk gaat kan je dat vaak wel 2e hands kopen. en anders nog op de sloop halen. dus erg veel hoeft het niet te kosten.
He! nu is die weer rood.
Riël
Über-Spammer

Als je zelf veel kunt, en er tijd voor hebt, is een gtt goed te doen.

Kan dit niet, zou ik een gte overwegen...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Remco T.
Contacteer:

Bartjay schreef:Heb net een appartement met vriendin gekocht, dus vraag me af of dit allemaal haalbaar is.

Alvast bedankt.
Een appartement met vriendin gekocht...
goh die was inclusief bij het huis :)..

Ik heb zelf ook een GTE en hij rijd idd 1 op 10/12
wegenbelastingen verzekering bij elkaar ongeveer 45€ per
maand, maar de mijne is op mn pa's naam verzekerd.. 8)
Laatst gewijzigd door Remco T. op za 28 jun 2003 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Bartjay

Bedankt alvast voor de reacties en Riël: qua techniekknobbel, die zijn mijn ouders denk ik vergeten te geven bij m'n geboorte.
Bartjay

(Een appartement met vriendin gekocht...
goh die was inclusief bij het huis :) )

was het maar zo, scheelt me een hoop centen.... :wink:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Het basis blok (de 1.4) van een GT is een heel simpel en oud concept.

Ook qua kosten is een 5 GT goedkoper als iedere
auto in zijn klasse (bijv. Corsa A GSI, Fiesta XR2i enz.) De verzekeringsmaatschappij en de wegenbelasting zien hem als een 1.4. :lol:

Ik ben wel erg bevoorrecht natuurlijk, ik ben bezitter van een huis, vriendin, 19 16v en een 5 GT turbo 8)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Lex schreef:Het basis blok (de 1.4) van een GT is een heel simpel en oud concept.

Ook qua kosten is een 5 GT goedkoper enz.) De verzekeringsmaatschappij en de wegenbelasting zien hem als een 1.4. :lol:
nou dan heb jij geluk , lex want de meeste weten het weldegelijk , dat er een turbo opzit en dus vlot is .

tja alles kan kapot het is maar hoe je ermee omgaat en nog belangrijker hoe de vorige eigenaren ermee om zijn gegaan .

verder is het meeste qua prijzen/kosten hier wel terug te vinden .

altijd handig om iemand mee te nemen die er al wat verstand van heeft , als je wat gaat kopen .
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

[OFF TOPIC]
joh ik dacht dat ik samen met haas iemand uit belgie de enige waren met een S hiero :)

heb ie pica's van je s
Bartjay

Kent me vast wel....Rode S, verlaagd, vijfspaak velgen en DTM einddemper......
Plaats reactie