ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
RO 16v

Mario, das lang geleden. :)

Chris kijk eens hier http://www.chaptercheats.com/cheat_disp ... atform=GBA

Of zoeken via deze http://nintendo.lookup.nl/
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dus we kunnen binnen kort een RTC-GAMEBOY ADVANCE meeting gaan houden of niet. :lol:

Ik heb zelf ook een "normale Advance" met een multilink kabel voor 4 spelers. F-Zero en Advance Wars en Zelda blijven toch de gaafste multi-links van dit moment.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dank je Ro, daar ga ik van de week ff kijken. :)

Lex, je zou echt ff moeten switchen naar de SP, echt een heel stuk beter weer. :)

Grappig is dat ze de spellen uit de Sega kast nu ook voor de Gameboy hebben, Sonic bijvoorbeeld, blijft ook altijd wel grappig. Crash Banicoot uit de Playstion serie is ook leverbaar. :)
Thierry

Amiga-emulator...daar zijn ook tonnen spellen voor te vinden in ADF formaat voor op je pceetje! Die zijn echt wel fun en sommige spellen zien er nog goed uit ook! Ik heb me er vroeger altijd uitstekend mee vermaakt en heb nu ondertussen al zo'n 2200+ spellen op cd verzameld ervoor!
Zit daar ook toevallig ook een goed werkende versie van Moonstone bij? Das echt wel het bruutste spel ooit!!! :D
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Hero was ook op de AMiga, MSX en COmmodore toch? Die was echt vet :D Heb hem ook op de msx emulator
Ollie

SToRM666 schreef:
Amiga-emulator...daar zijn ook tonnen spellen voor te vinden in ADF formaat voor op je pceetje! Die zijn echt wel fun en sommige spellen zien er nog goed uit ook! Ik heb me er vroeger altijd uitstekend mee vermaakt en heb nu ondertussen al zo'n 2200+ spellen op cd verzameld ervoor!
Zit daar ook toevallig ook een goed werkende versie van Moonstone bij? Das echt wel het bruutste spel ooit!!! :D
Yeps...3 ouderwetse Amiga-disks is die :p
Thierry

Je kunt misschien beter even wachten met het kopen van een GBA, want eind volgend jaar komt Sony met de PSP (PlayStation pocket) en daar kun je spellen op spelen, films op kijken (mpeg4), mp3 mee afspelen, enz. En heeft nog beter beeld ook. Ik ga m wel halen denk ik.

Zitten er hier trouwens ook nog mensen in een Medal of honor clan? Lijkt me wel leuk om er dan eens tegen te spelen. Ik zit in de PPW clan en mijn nick is SToRM. Maar aangezien die naam op dit forum al bezet was, heet ik hier nu storm666.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

SToRM666 schreef: Zitten er hier trouwens ook nog mensen in een Medal of honor clan? Lijkt me wel leuk om er dan eens tegen te spelen. Ik zit in de PPW clan en mijn nick is SToRM. Maar aangezien die naam op dit forum al bezet was, heet ik hier nu storm666.
Ik zit bij de MDK clan. Lijkt me wel een keer leuk om tegen jullie te spelen.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

SToRM666 schreef:Je kunt misschien beter even wachten met het kopen van een GBA, want eind volgend jaar komt Sony met de PSP (PlayStation pocket) en daar kun je spellen op spelen, films op kijken (mpeg4), mp3 mee afspelen, enz. En heeft nog beter beeld ook. Ik ga m wel halen denk ik.
Kewl, daar wil ik meer info over :)
BartK (Adrenalin)

Emiel5

Nieuw de Arcade action van tel sell :lol:

[img]http://www.telsell.com/images/products/2750s.jpg[/img]

http://www.telsell.com/shopping.asp?UID ... &MN=PR2750

Volgens mij was er al 15 jaar geleden zo iets, wel leuk met je blokje dingen ontwijken enz... :lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Kijk eens bij die spellen, dat zijn gewoon oude MSX2 en Atari games volgens mij :lol:
Goof

Rene (Mr. TX) schreef:
SToRM666 schreef:Je kunt misschien beter even wachten met het kopen van een GBA, want eind volgend jaar komt Sony met de PSP (PlayStation pocket) en daar kun je spellen op spelen, films op kijken (mpeg4), mp3 mee afspelen, enz. En heeft nog beter beeld ook. Ik ga m wel halen denk ik.
Kewl, daar wil ik meer info over :)
[img]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1054580778.jpg[/img]

Hiero, link naar Tweakers met wat info (en links) over de PSP en PSX;
http://www.tweakers.net/nieuws/27290/?highlight=psp
Thierry

@ BartK. Waar heb je die foto vandaan? Ik had namelijk nog geen foto's van de PSP gezien. Ziet er wel mooi uit. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

DTM is inderdaad erg gaaf, ik speel hem op de PS2.
Silvermegane
Contacteer:

Nou moeten we hier maar verder praten over DTM :)
Thierry

Hier een link voor wat nieuwe info over PSP:
http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=11221
Thierry

Hier een plaatje van hoe de PSP er volgens Sony uit gaat komen te zien :p :

[img]http://gamesradar.msn.co.uk/upload_images/PSP_orig.gif[/img]

Ziet er vet uit vind ik. Voor het complete artikel kun je op de link drukken:

http://gamesradar.msn.co.uk/news/defaul ... pagetype=2

Daar is het plaatje ook groter.
Robert Turbo

Mijn broer heeft een xbox en daar zit een racespelletje op.

Dat heet Sega GT2002.

Daar kun je uit allerlei merken kiezen, ook Renault.

Kun je kiezen uit R5 GTT, ClioV6, Renault8 Gordini.

Je kunt die auto's ook helemaal tunen en aanpassen(vering, banden enz).

Je kunt ook tegen mekaar sprinten, is vet mooi spel.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Corniels
Contacteer:

dan moet je je broer ff overhalen om nfs underground te halen dat is echt vet en het meer om het tunen. >-)
Remco_Rs
Contacteer:

Ik ga morgen ook maar een XBOX kopen.je hebt nu zo,n actie pakket voor 199 euro :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik vind NFS nu eigenlijk zwaar klote. Waarom vraag je je af?? Nou, mijn videokaart ondersteunt de functies; Croud, Motion Blur enzovoorts van het spel niet...ik zie dus geen chroom zoals bij andere, ik heb geen geile aftelwijven bij de start en ga zo maar door...flink begger lijkt me zo...en nee, ik ga alleen voor dit spel geen andere videokaart kopen gvd :@

Maar verder is het een (Y) spel :D
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Die Dreamcasts kosten ook niks meer tegenwoordig. En die schijn je ook nog te kunnen gebruiken als Divx player (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zijn Dreamcasts nog nieuw te krijgen dan? :s Dacht het niet...

Alle consoles zijn goedkoop geworden. GameCube: 99 euro! Daar heb je nog niet eens een GBA SP voor!
MissKiss
Contacteer:

Merijn schreef:Zijn Dreamcasts nog nieuw te krijgen dan? :s Dacht het niet...

Alle consoles zijn goedkoop geworden. GameCube: 99 euro! Daar heb je nog niet eens een GBA SP voor!
88 bij de mediamarkt Arena :D
Marcel B.

149 met Mariokart: Double Dash (VET SPEL! :)
Don't walk the grass... smoke it
MissKiss
Contacteer:

Marcel B. schreef:149 met Mariokart: Double Dash (VET SPEL! :)
jajaja hou nou maar op ;)
Thierry

Ik heb ps2 en Xbox, dus ik hoef nie te kiezen :) . Ik ga binnenkort de nieuwe Prince of Persia maar eens halen, die schijnt wel enorm goed te zijn.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Merijn schreef:Zijn Dreamcasts nog nieuw te krijgen dan? :s Dacht het niet...

Nee ik bedoelde ook 2e hands.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Het leukste van een gameconsole zijn de vechtspellen. Waarom zijn die spellen er niet voor de pc?? 2 gamepads inpluggen en klaar is kees. Of kent iemand een soortgelijk spel?? :worship:
catrinus

Ik begin nou echt vet te twijfelen om ook maar een x-box te gaan kopen. Zow wat ziet alles er goed uit. Beter dan een ps2 :worship:
There will be plenty of time to rest when your dead
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Rene (Mr. TX) schreef:Het leukste van een gameconsole zijn de vechtspellen. Waarom zijn die spellen er niet voor de pc?? 2 gamepads inpluggen en klaar is kees. Of kent iemand een soortgelijk spel?? :worship:
Of een Dreamcast emulator... kan ook nog. Iemand ervaring? 8)
Edit: Die zijn er niet, de hardware van de Dreamcast is nog te vooruitstrevend om die met software te simuleren op de pc...
Thierry

catrinus schreef:Ik begin nou echt vet te twijfelen om ook maar een x-box te gaan kopen. Zow wat ziet alles er goed uit. Beter dan een ps2 :worship:
Graphics zien er wel beter uit ja, maar ik vind toch de PS2- spellen wat leuker.
marco

heb sinds eergister need for speed underground voor de psx 2,en w.r.c 3.W.r c 3 is echt super vet,wat een mooi rally spel is dat,plus ik ken me ook eens veroorloven om in een sub te rijden :lol: .Need for speed underground is ook wel leuk,en dan vooral het tuning gebeuren,de race op zich valt me iets tegen ,why gewoon allemaal die felle kleuren en knippers.Maar voor de rest een super spel met super vette sounds,en veeeeeeel NEON :worship: :worship:
Remco_Rs
Contacteer:

Ik heb nu ook Need for speed Underground..In een wordt geweldig (Y) van de 111 races,heb ik er nu ongeveer 60 gedaan :) en dat is 2 dagen.Ik rijdt nu in een zwaar getunede Acura Rsx.. :p
Plaats reactie