Past 15/50/195 onder de GTT
Heb 15" velgjes onder mijn GTT zitten en mijn karretje is ong. 3cm verlaagd; Momenteel ligt er 15/45/195 op maar 50 banden zijn stukje comfortabeler en stukken goedkoper; Weet iemand of de banden dan erg gaan aanlopen of is het alleen wanneer er tot het uiterste gestuurd wordt??? Iemand er ervaring mee??
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Dat past makkelijk, zelf onder een extreem verlaagde auto
groetjes bas
groetjes bas
-
Ik heb er ook 195/50/15 om liggen.
Maar als ze dadelijk een keer op zijn leg ik er toch echt 45 onder, want dat vind ik toch net wat mooier staan. Nu vind ik dat je teveel rubber om de velg heen hebt.
Maar bij mij loopt hij voor alleen aan bij scherp insturen.
Maar als ze dadelijk een keer op zijn leg ik er toch echt 45 onder, want dat vind ik toch net wat mooier staan. Nu vind ik dat je teveel rubber om de velg heen hebt.
Maar bij mij loopt hij voor alleen aan bij scherp insturen.
some people are alive only because it's illegal to kill them
50 bandje, liep bij mij aan.
en me teller week super veel af.
je kan denk beter 45 bandjes nemen. scheeld een hoop gekut.
als hij zo aanloopt, dan is je band ook super snel kapot, en je car ook. dat wil je niet.
en me teller week super veel af.
je kan denk beter 45 bandjes nemen. scheeld een hoop gekut.
als hij zo aanloopt, dan is je band ook super snel kapot, en je car ook. dat wil je niet.
He! nu is die weer rood.
en het is APK-afkeur, dus met de APK andere bandjes eronder en het blootliggende metaal wat is ontstaan door het aanlopen weer inspuiten met dat zwarte rubberachtige troep_Martijn_ schreef: als hij zo aanloopt, dan is je band ook super snel kapot, en je car ook. dat wil je niet.
Mrtn = Maarten
Die van mij is verlaagt (hoeveel weet ik niet) en ik hen 205/50-15 achter. en loopt niet aan. Je moet alleen geen twee zware jongens achterin hebben. Voor heb ik 195/45-15. Oja het zijn 16V velgen.
S
nder
S