Mijn nieuwe velgen hebben ook stoeprand schade en om dat te laten reparenen en polijsten kost 300 euro voor 4 velgen. Vind dat een nette prijs.
mijn velgen kosten 180 eur het stuk en het poedercoaten kost 75 eur dan per stuk, vind het vrij duur. Dat is bijna de helft.
Kijk als ik weet dat het super goed gebeurd heb ik er niet zo een probleem mee, maar weet hier nix van af
Tuurlijk moet het goed gebeuren. Kijk bij een beun kun je moeilijk klagen, ja kan wel, maar toch. Maar als je bij een echt bedrijf aanklopt, ingeschreven bij KvK zeg maar, dan zijn er rechtspersonen en moeten ze goed werk leveren, anders kun je ze in gebreke stellen, etc.
PATRICK-CLIO schreef:helemaal mee eens! Ik vin het ook ni zo heel erg dat het wat kost, maar het is geen leuke prijs.
Hoe het er nu uit ziet ga ik dus naar wheeltrim, ook omdat ik nix anders in de buurt van amsterdam weet
Ik heb een paar jaar geleden de wielen van mijn Clio 16v laten doen bij Profile Hogendoorn in MIjdrecht en die zagen er netjes uit. Zou niet meer weten wat het kostte. Is niet zover bij Amsterdam vandaan.
maar als ze redelijk verrot zijn kan je het altijd proberen...ik heb bij mn oude 5 destijds ook de stalen velgjes kaalgeschuurd in de primer gezet en vervolgens gespoten met velgenspray...zag er wel erg leuk uit...als ik er blanke lak overheen gedaan zou hebben zou het nog leuker geweest zijn...maar je bleef wel zien dat ut zelf gespoten was (ook wel met banden er nog op gedaan...
mensen ik heb 5spaak alu velgen kan je die niet schuren en dan in de grondverf zetten en dan op nieuw spuiten of word dat niet mooi????
gewoon weg brengen. Kost niet zo gek veel en resultaat is veel mooier. Als je het zelf doet dan poets je jezelf helemaal suf. Een half jaar laten zien ze er weer verrot uit en breng je ze nog weg
@pat Ik weet niet hoeveel waarde jij aan je velen hecht maar poedercoaten in mijn geval 16" kost 295,- eur bij wheeltrim. Je heb er geen nieuwe wielen voor maarja
ik zal je sterker vertellen voor dat bedrag heb ik nieuwe velgen had ze zelfs al een keer besteld maar heb het op het laatste moment toch nie gedaan.
Vraag mij zelf nog steeds af waarom ik dat had gedaan
PATRICK-CLIO schreef:heb nu een bedijfje gevonden en zit te twijfelen of ik wel moet gaan doen.
Wat gaat er gebeuren in de winter met pekel als ik ga poedercoaten
Dan zijn ze waarschijnlijk weer verpest maar dat geldt voor de meeste velgen wees slim rij show wielen in de zomer en standaard barrels in de winter. Voor een belangrijke show kun je in de winter altijd de show wielen er effe opdraaien
Of alternatief elke dag na het rijden (als ze gepekeld hebben) je velgen schoonmaken heb ik ook een poos gedaan of je het vol houdt weet ik nieh
PATRICK-CLIO schreef:heb nu een bedijfje gevonden en zit te twijfelen of ik wel moet gaan doen.
Wat gaat er gebeuren in de winter met pekel als ik ga poedercoaten
poedercoaten is het best man! stukken beter dan laten overspuiten (minder gevoelig voor schade). Enig nadeel is dat het wat doffer eruit ziet.
Pekel is no problem.
Ik laat ze poedercoaten bij m'n broertje
Zit je alleen wel aan de standaard kleurtjes die ze daar hebben vast. En je moet ze voorbewerkt aanleveren, gestraald en wel.