[R5GTT of SL] Trekhaak

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Mrtn
Car: R5GTT

Jongens, ik heb een vraagje welke jullie misschien weten :)

Toen ik m'n witte 5 kocht zat er een trekhaak onder, deze heb ik eraf gehaald en in de garage gelegd.
Nu ga ik deze zomer met een bagagewagen op pad achter de witte of de grijze, even kijken nog welke het wordt.

Maar past de trekhaak van een normale 5 (dus met de normale bumper) onder een GTT, welke een andere bumper heeft.

Is de bumper van een GTT lager als die van een andere 5??

Ik ben nu niet thuis, dus kan het niet nameten, ik dacht, ik vraag het gewoon even :)
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dacht het wel. De uitlaat eindigt bij een GT in de bumper ipv eronder, dus zal de bumper lager zijn. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mrtn
Car: R5GTT

Daar was ik al bang voor, dat wordt dus een stukje uit de bumper zagen :wink:

Thanx :)
Mrtn = Maarten
canonballman

Ik heb ooit een GT gesloopt waar een trekhaak onder zat. Volgens mij is uit die bumper niet gezaagd, maar weet het niet zeker.

Is natuurlijk ook afhankelijk van merk trekhaak.........
Rudo

Mrtn schreef:Jongens, ik heb een vraagje welke jullie misschien weten :)

Maar past de trekhaak van een normale 5 (dus met de normale bumper) onder een GTT, welke een andere bumper heeft.
Ja, dat past gewoon.

Het past waarschijnlijk niet in combinatie met een sportpijp. Ik heb namelijk op mijn vorige GT een trekhaak gehad (zo gekocht toendertijd), en toen ik mijn standaard uitlaatje wilde vervangen voor een 100mm Remus moest de trekhaak er onderuit. (waar ik overigens niet rouwig om was :) Maar dat was echt zo een klusje van: "dat komt wel" :wink: )
Rudo

Martijn *Baccara* schreef:Dacht het wel. De uitlaat eindigt bij een GT in de bumper ipv eronder, dus zal de bumper lager zijn. :)
Nee hoor, bij de mijne toendertijd niet.
Plaats reactie