RO 16v schreef:Hoe kan ik er twee keer tussen staan of heb ik een dubbelganger???

is edit
RO 16v schreef:Hoe kan ik er twee keer tussen staan of heb ik een dubbelganger???
Moet je Ray even een PM sturen.r19 mishandelaar schreef:Ik heb even een vraag: ik kom vrijdag avond ook kan iemand toevallig ook aan stickers komen van de rtc graag de volgende als het lukt: 1 raamband zwart witte opdruk 2 transparante met reno tuning club voor op de zijkant bij het raam. Alvast bedankt en ik hoor het wel.
Humm 't is dat we op de FNO elkaar gezien hebben en ik het idee heb dat je gewoon ouwehoerd maarre neemt niet weg dat de grap leuk is geweestPanoramix schreef:
Kan je die roze twingo niet verhuren op een gay parade? Dan verdien je tenminste een keer wat aan die bak
Die's een paar daagjes weg. Momenteel liggen alle stikkers bij mij thuis.RO 16v schreef:Moet je Ray even een PM sturen.r19 mishandelaar schreef:Ik heb even een vraag: ik kom vrijdag avond ook kan iemand toevallig ook aan stickers komen van de rtc graag de volgende als het lukt: 1 raamband zwart witte opdruk 2 transparante met reno tuning club voor op de zijkant bij het raam. Alvast bedankt en ik hoor het wel.
Hou na verlaging voor een spleet van 2,5 cm** tussen band en auto en achter 4,5cm** had het op zich liever strak in de kassen gehad maar dan praat je over 7,5cm verlagingg voor en 8,5cm achter en dan wordt het volgens het tune bedrijf echt een hobbel wagenMrtn schreef:Dat is toch best wat hoorthedman schreef: Voor gaat die 50mm omlaag en achter 40mm
Martijnberk schreef:volgende keer weer alkmaar?
Ja dat zal wat wordenPATRICK-CLIO schreef:doen we het volgnede keer voor jou in de middag
Okay okay ik kap althedman schreef:Humm 't is dat we op de FNO elkaar gezien hebben en ik het idee heb dat je gewoon ouwehoerd maarre neemt niet weg dat de grap leuk is geweestPanoramix schreef:
Kan je die roze twingo niet verhuren op een gay parade? Dan verdien je tenminste een keer wat aan die baken het is time to move on. Zoals P@t zei Respect is everything!!!
Dus laten we de goede sfeer niet verzieken OK?
Ray zit nu tussen de kamelen toch?oxje schreef:In wat? zoutzuah?Steven (Fiets) schreef:Oja, trek Ray maar van de lisjt af, dies opgelost...
Dacht ik ook. Maar hij schijnt echt weg te zijn.Tom schreef:is ie echt op vakantie. Ik dacht dat die een geintje maakte