ACT: Vakantie!
-
- Contacteer:
iemand nog tips waar ik heen kan gaan [img]http://www.smilies.nl/beerchug.gif[/img]
Ik ga lekker 7 weken naar Italië
:D:D

Ik ga verder met het (HER)aanleggen van de elektriciteit, het maken van een nieuwe vloer, isoleren, etc. *SNIK*
En misschien nog een weekendje BBQ'en bij m'n ouders in Friesland.
Dus als mensen met de juiste vaardigheden zich vervelen in mijn vakantie
Betaling in natura (bier, indonesische hap e.d.) 
En misschien nog een weekendje BBQ'en bij m'n ouders in Friesland.
Dus als mensen met de juiste vaardigheden zich vervelen in mijn vakantie

-
Ik ga 2 weekjes naar Kreta, Chersonnisos 

Ik ga met mn vriendin van 23 juli tot 15 augustus naar Zuid Frankrijk.
Ik ben druk bezig om het vervoer klaar te stomen, hopelijk lukt het met de grijze, anders ga ik met de witte.....oja......bagagewagentje wat we hebben gekocht moet ik ook nog inmekaar zetten. De bak en klep zijn roomwit (zoals de witte 5), de spatborden, kentekenverlichtingbalk, slootjes etc zijn tungstengrijs (zoals de grijze)
Alleen nog 3kentekenplaathouders scoren, 2 voor de voiture, 1 voor de kar
Ik ben druk bezig om het vervoer klaar te stomen, hopelijk lukt het met de grijze, anders ga ik met de witte.....oja......bagagewagentje wat we hebben gekocht moet ik ook nog inmekaar zetten. De bak en klep zijn roomwit (zoals de witte 5), de spatborden, kentekenverlichtingbalk, slootjes etc zijn tungstengrijs (zoals de grijze)
Alleen nog 3kentekenplaathouders scoren, 2 voor de voiture, 1 voor de kar

Mrtn = Maarten
-
ik gaat un weekje naar Turkey in augustus (lekka warm). En frankrijk staat in de planning 

ik ga 5 juli 11 dagen naar Turkije, Gumbet, hotel Ayaz. heb er wel mega zin in 
En 4 aug ga ik nog een keer 10 dagen naar Calella, hotel esplai, daaaar heb ik ook wel zin in
Heb eigenlijk uberhaupt wel zin in de zomer...duh

En 4 aug ga ik nog een keer 10 dagen naar Calella, hotel esplai, daaaar heb ik ook wel zin in

Heb eigenlijk uberhaupt wel zin in de zomer...duh

t*ring,dat zal me een reisje worden...hoe lang ga je daar over rijden? Twee of drie dagen?Rasit schreef:begin augustus ga ik met de auto naar turkije en kom pas terug zodra ik mij verveel
ach, als je niet te veel $$$ vraagt heb ik nog wel een werkje voor je liggenRO 16v schreef:Vakantie, tja waar zal ik straks eens naar toe gaan????
29 juni, 8 dagen Hawaï en dan 23 juli, 10 dagen Pikes Peak en dan zien we het wel weer.
Ik begin me te vervelen, wil weer aan het werk.

~Haas~ schreef:ik ga 5 juli 11 dagen naar Turkije, Gumbet, hotel Ayaz. heb er wel mega zin in
Heb eigenlijk uberhaupt wel zin in de zomer...duh![]()
t*ring,dat zal me een reisje worden...hoe lang ga je daar over rijden? Twee of drie dagen?Rasit schreef:begin augustus ga ik met de auto naar turkije en kom pas terug zodra ik mij verveel
gumbet is wel kicku, ben daar vorig jaar geweest (hotel tegenover een groot chinees restaurant)
ik ben er nog niet precies uit hoe ik zal gaan naar turkije..
heb een aantal opties.
naar oostenrijk met de auto en vervolgens met de auto de trein in en naar turkije (max 2 dagen)
of naar italie en dan via boot naar turkije (max 3 dagen)
of naar italie en de boot in naar griekenland en dan het laatste stukje met de auto naar turkije.. (max 3 dagen)
Ik ben 2 jaar geleden naar Gumbet geweest en zat in app. Ayaz Aqua. Echt een super vakantie!!!!
Have Fun.
Have Fun.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
pfff...waar je zin in hebt, maar goed, ik kies er ook voor naar calella te gaan met de bus en ik weet zeker dat ik dan overleden ben voor we voorbij parijs zijn...rasit.. schreef:~Haas~ schreef:ik ga 5 juli 11 dagen naar Turkije, Gumbet, hotel Ayaz. heb er wel mega zin in
gumbet is wel kicku, ben daar vorig jaar geweest (hotel tegenover een groot chinees restaurant)
heb een aantal opties.
naar oostenrijk met de auto en vervolgens met de auto de trein in en naar turkije (max 2 dagen)
of naar italie en de boot in naar griekenland en dan het laatste stukje met de auto naar turkije.. (max 3 dagen)

Gelukkig vliegen we naar turkije..

we zaten te twijfelen tussen dit hotel en waar we nu heengaan. Ayaz waren vrienden van me vorig jaar geweest en vonden het echt heel heftig, daarom maar daar naartoe gegaan. Heb er echt heel veel zin in...Halikarnas, here we come!Elise16v schreef:Ik ben 2 jaar geleden naar Gumbet geweest en zat in app. Ayaz Aqua. Echt een super vakantie!!!!
Have Fun.
Was wat vergeten ergens achter te zetten.~Haas~ schreef:ach, als je niet te veel $$$ vraagt heb ik nog wel een werkje voor je liggenRO 16v schreef:Vakantie, tja waar zal ik straks eens naar toe gaan????
29 juni, 8 dagen Hawaï en dan 23 juli, 10 dagen Pikes Peak en dan zien we het wel weer.
Ik begin me te vervelen, wil weer aan het werk.![]()
zie ook nl.techniek [clio]1.4e => 1.7 mpi??
Maar ik wil wel 1 of 2 dagen helpen, zoveel werk is het toch niet??
geen idee, heb t nog nooit gedaan, maar ja..ik ken mezelf, ik denk altijd, ow....uurtje tijd, of twee uurtjes...en dan nog steeds verbaasd opkijken als t na een dag nog niet gebeurt is.RO 16v schreef:Was wat vergeten ergens achter te zetten.~Haas~ schreef:ach, als je niet te veel $$$ vraagt heb ik nog wel een werkje voor je liggenRO 16v schreef:Vakantie, tja waar zal ik straks eens naar toe gaan????
maar als je wil komen helpen, graag

op de een of andere reden kan ik daar heeeeeeel goed inkomenrasit.. schreef:achhh, het is gewoon cool om met mijn auto lange afstanden te rijden believe me

Ik ga ook naar calella, 14 juli, 17 daagjes relaxen en feesten... Jammer genoeg niet naar kreta starbeach is echt het bruutst wat ik op een vakantie heb meegemaakt! maaja calaella zal ook wel wat te doen zijn.~Haas~ schreef:pfff...waar je zin in hebt, maar goed, ik kies er ook voor naar calella te gaan met de bus en ik weet zeker dat ik dan overleden ben voor we voorbij parijs zijn...rasit.. schreef:~Haas~ schreef:ik ga 5 juli 11 dagen naar Turkije, Gumbet, hotel Ayaz. heb er wel mega zin in
heb een aantal opties.
Gelukkig vliegen we naar turkije..
mzzls
Tis niet zo moeilijk als een 16V dus moet het meer dan mogelijk zijn om het ene blok eruit te halen en de andere erin te leggen in 1 dag en dan de volgende dag verder afmonteren, ik hoor het wel.~Haas~ schreef:geen idee, heb t nog nooit gedaan, maar ja..ik ken mezelf, ik denk altijd, ow....uurtje tijd, of twee uurtjes...en dan nog steeds verbaasd opkijken als t na een dag nog niet gebeurt is.RO 16v schreef:Was wat vergeten ergens achter te zetten.~Haas~ schreef:ach, als je niet te veel $$$ vraagt heb ik nog wel een werkje voor je liggenRO 16v schreef:Vakantie, tja waar zal ik straks eens naar toe gaan????
maar als je wil komen helpen, graagTegen die tijd laat ik t wel horen

alooo-haaaa
:D
groeten vanuit een warm en zonovergoten egypte
walk like an egyptyan 
ik ben ali en jeroen is Jay, gekkehuis, halve liter bier 1,80 euro en uitzicht op zee
:p de rode zelfs, en nee niet periodiek 
wij vermaken ons hier wel, jullie ook daar in NL??
moehoehahahaa wij gaan ff de bar onveilig maken, daaag

groeten vanuit een warm en zonovergoten egypte

ik ben ali en jeroen is Jay, gekkehuis, halve liter bier 1,80 euro en uitzicht op zee

wij vermaken ons hier wel, jullie ook daar in NL??
moehoehahahaa wij gaan ff de bar onveilig maken, daaag

Immer wieder die verdammte Holländer
ROT OP, KLOOTZAK! :-*-Ray- schreef:alooo-haaaa:D
groeten vanuit een warm en zonovergoten egyptewalk like an egyptyan
![]()
En nee, ik ben niet jaloers hoor, waarom denken jullie dat?!

Veel plezier jongens..

neh neh neh neh neh
5 sterretjes maar dit hotel, hilton plaza beach resort

egypte.pagina.nl en ff zoeken bij hurghada

Immer wieder die verdammte Holländer
Aha, daarom reageert Ali Ray niet op mijn mail.
Tja, da's jammer jonge..
Ik weet een mooie 5 Cabrio te koop.
Maja, als jij zonodig ver weg moet gaan
Have fun and show them where u come from
Tja, da's jammer jonge..
Ik weet een mooie 5 Cabrio te koop.
Maja, als jij zonodig ver weg moet gaan

Have fun and show them where u come from