motor ombouw van clio 1.1 naar gtt(28-07-03)laatse loodjes
Tom, ziet er heftig uit!!!
-
- Moderator
- Car: Megane
hier sluit ik mij bij aan~Haas~ schreef:Tom, ziet er heftig uit!!!

na vandaag weer ff bezig te zijn geweest.
heb ik hem eindelijk aan de praat!!
heb vandaag de brandstofpomp(via een gasrelais)aan gesloten.en verder ff wat andere onderdelen aangesloten.
na de eerste keer starten had ie er nog niet zo'n zin in maar toen er voldoende brandstof tot zijn beschikking stond had ie ineens zin om aan te slaan
het einde(tja einde is nooit in zicht).....is in zicht.
tom
p.s. die nou heerlijk van zijn bier aan het genieten is met een big
op zijn gezicht
heb ik hem eindelijk aan de praat!!

heb vandaag de brandstofpomp(via een gasrelais)aan gesloten.en verder ff wat andere onderdelen aangesloten.
na de eerste keer starten had ie er nog niet zo'n zin in maar toen er voldoende brandstof tot zijn beschikking stond had ie ineens zin om aan te slaan

het einde(tja einde is nooit in zicht).....is in zicht.
tom
p.s. die nou heerlijk van zijn bier aan het genieten is met een big

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
ja ook,en alles netjes wegwerken,vloeistoffen erop en de uitlaat goed aanmaken(heel wat minder geluid zo met een middendemper
gaat nog wel best wat tijd inzitten,maar mijn dag kan niet meer stuk

gaat nog wel best wat tijd inzitten,maar mijn dag kan niet meer stuk

mijn clio zegt pssssjjt
moet alleen de orginele bevisteging van de clio teller bak op de gtt tellerbak solderen en dan past hij als een tiet
en als jullie een keer langs willen komen om te helpen: lijkt me leuk(en fijn dat je dan niet alleen hoeft te pielen)
tom

en als jullie een keer langs willen komen om te helpen: lijkt me leuk(en fijn dat je dan niet alleen hoeft te pielen)
tom
mijn clio zegt pssssjjt
deze week ga ik de onderzijde van de auto afmaken en dan gaat ie weer naar huis(bij mij op de oprit).
jullie zijn a.s. zaterdag van harte welkom om te komen helpen of kijken haha. moet alleen tot 13.00 werken daarna ga ik weer met el clio aan de gang
jullie zijn a.s. zaterdag van harte welkom om te komen helpen of kijken haha. moet alleen tot 13.00 werken daarna ga ik weer met el clio aan de gang
mijn clio zegt pssssjjt
Hey te gek dat die werkt
ben zeer benieuwd zeker aangezien ik zelf op een gegeven moment de zelfde "lijdens weg" in zal gaan met die twingo maarre voorlopig niet
Zoals wel bekend ben ik zo technisch als een lode deur maarre pielen kan iedereen dus als je effe de pm die ik je zo stuur beantwoord met waar ik wezen moet etc. moet lijkt het me gezellig je komende zaterdag te komen helpen.
Ik moet effe 1 slag om de arm houden aangezien in principe zaterdag mijn auto verlaagd gaat worden (en hopelijk nieuwe sportuitlaat)
maarre als het goed is gaat die man (als het hem niet lukt om het vrijdag te doen) het zaterdag ochtend doen en aangzien hij het had over een uurtje of 2/3 werk hoop ik dat die voor een uurtje of 13:00 wel klaar is en kom ik daarna gezellig langs om te pielen of te kijken hoe anderen pielen 

Zoals wel bekend ben ik zo technisch als een lode deur maarre pielen kan iedereen dus als je effe de pm die ik je zo stuur beantwoord met waar ik wezen moet etc. moet lijkt het me gezellig je komende zaterdag te komen helpen.
Ik moet effe 1 slag om de arm houden aangezien in principe zaterdag mijn auto verlaagd gaat worden (en hopelijk nieuwe sportuitlaat)

Graag gedaan, ziet er vet uit die wagen!hitman schreef:heb nu trouwens ook een gtt tellerbak erin(thnx alleycat-mario)
nu alleen nog een stkkertje voor de km. teller
Goed dat je hem aan de praat hebt gekregen, ben benieuwd hoe je hem vindt rijden!
-
- Moderator
- Car: Megane
gaaf man!!!!!!
suc6 verder
suc6 verder

gooooeeeeeeeeeeeeeed
who's the man?
who's the man?

Immer wieder die verdammte Holländer
Stoer man!
lekker gevoel? kon gister die grote smile niet van me gezicht af krijgen.Mrtn schreef:Top hoor, eindelijk beloning na zoveel werk![]()
lekker gevoel hè?

mijn clio zegt pssssjjt
beter dat hij loopt 
Weet nog niet of ik zaterdag kan komen...ga 's ochtends beginnen met een paar dingen aan de MR2 van een vriend van me...als dat nou een btje opschiet, kan ik misschien nog wel ff aan komen wippen, maar denk dat t er niet van komt

Weet nog niet of ik zaterdag kan komen...ga 's ochtends beginnen met een paar dingen aan de MR2 van een vriend van me...als dat nou een btje opschiet, kan ik misschien nog wel ff aan komen wippen, maar denk dat t er niet van komt

-
lekker hoorrrr!
AW11 of SW20?~Haas~ schreef:beter dat hij loopt
AW11 ken ik onderhand ook van binnen en buiten. OOk niet echt prettige sleutelbak..
@Tom, zal niet je topic verneuken. Dus congratz dude! Nu de magische testrit maken en dan langzamerhand aan je remmerij beginnen. Dan heb je echt een brute en orsjinele bak!

laatste offtopic:Steven (Fiets) schreef:AW11 of SW20?~Haas~ schreef:beter dat hij loopt
AW11 ken ik onderhand ook van binnen en buiten. OOk niet echt prettige sleutelbak..
@Tom, zal niet je topic vernaggelen. Dus congratz dude! Nu de magische testrit maken en dan langzamerhand aan je remmerij beginnen. Dan heb je echt een brute en orsjinele bak!
@ steven, SW20

Nog 1x offtopic dan:
Andere vriend van mij heeft ook een SW20, vind er weinig aan. Die AW11 is nu bijna even snel en rijd veel leuker. Meer sportgevoel
De SW20 is echt een patserbak, vind em ook niet echt sportief.
Bovendien maak ik van allebei nog steeds gehakt met me GT
Andere vriend van mij heeft ook een SW20, vind er weinig aan. Die AW11 is nu bijna even snel en rijd veel leuker. Meer sportgevoel

heftigSteven (Fiets) schreef:Nog 1x offtopic dan:

Dat van de AW11 kan wel waar zijn, geen ervaring mee...maar vind de sw20 er gewoon mooier uitzien en hij is toch niet zo'n prestatievent, dus voor hem mooi zat

thnx allemaal, maar tis nog niet klaar.ben allang blij dat ie goed start.maar er moet nog meer gebeuren.
ik weet niet zeker of er nog mensen wilden komen zaterdag? want het is maar een half dagje dan en moet zelf ook nog naar de kapper
. dan kunnen we het beter op een andere keer doen..
groeten tom.
p.s. zijn er mensen die weten of er vanaf je versnellings bak(3 polige stekker van de km teller),nog een losse kabel tussen zit(naar de tellerbak toe)?? zo ja,iemand er nog 1 liggen?
ik weet niet zeker of er nog mensen wilden komen zaterdag? want het is maar een half dagje dan en moet zelf ook nog naar de kapper

groeten tom.
p.s. zijn er mensen die weten of er vanaf je versnellings bak(3 polige stekker van de km teller),nog een losse kabel tussen zit(naar de tellerbak toe)?? zo ja,iemand er nog 1 liggen?

mijn clio zegt pssssjjt
Ja ik was van plan langs te komen, dieren is toch om de hoek voor mij en eerlijk gezegd ben ik errrug benieuwd naar je auto
, pm anders me je tel. dan bel ik je zaterdagmiddag wel en hoor ik of het uitkomt of niet. 
Tenzij je natuurlijk zegt het komt zowiezo niet uit dan kom ik een andere keer

Tenzij je natuurlijk zegt het komt zowiezo niet uit dan kom ik een andere keer

ik bedoelde met die kabel: achterop de tellerbak zit geen 3 polige aansluiting,op de bak zit een kabel met een 3 polige aansluiting.dan zou er zoch nog een kabel tussen moeten zitten??
en wie weet wat voor koelvloeistof erop moet?
tom
p.s. menno,het relais werkt perfect.toch het signaal van de toerenteller gebruikt,gaat op contact 3,5 sec door en als de motor loopt gaat ie ook gewoon mee(de pomp)
en wie weet wat voor koelvloeistof erop moet?
tom
p.s. menno,het relais werkt perfect.toch het signaal van de toerenteller gebruikt,gaat op contact 3,5 sec door en als de motor loopt gaat ie ook gewoon mee(de pomp)
mijn clio zegt pssssjjt