Dank jeP@TB@D schreef:vettttttt man!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben er ook erg tevreden mee
Dank jeP@TB@D schreef:vettttttt man!!!!!!!!!!!!!!!
MuurvastMrtn schreef:Zitten ze nou vast of niet???SimonBalk schreef: omdat de stoelen niet goed vast zitten.
Inderdaad. Het wordt nog helemaal zwart, zodat het niet zo opvalt. Ik kon op geen andere manier de stoel vast maken.Tom schreef:wat zit er nu eigenlijk onder je stoel ?? Ziet eruit als hout ............?
Het hout kan inderdaad harder. Er zit een stuk hout van 15mm tussen met de grootste revetten die ik maar kon vinden.Tom schreef:dat is natuurlijk Bull. Wat je met hout kan kan met metaal ook. Ik zou toch echt metaal kiezen !!! En anders (eigenwijs) toch op zijn allerminst HARD HOUT met ZEER grote revetten.
HOUT???????????????SimonBalk schreef:Het hout kan inderdaad harder. Er zit een stuk hout van 15mm tussen met de grootste revetten die ik maar kon vinden.Tom schreef:dat is natuurlijk Bull. Wat je met hout kan kan met metaal ook. Ik zou toch echt metaal kiezen !!! En anders (eigenwijs) toch op zijn allerminst HARD HOUT met ZEER grote revetten.
Metaal klinkt inderdaad een stuk beter. Zal ik ff naar kijken, maar het moet niet te zwaar worden.
Het was eigelijk een probeersel voordat ik met staal aan de gang zou gaan. Het bleef echter muur en muuvast zitten.Mrtn schreef: HOUT???????????????
ben je gek geworden ofzo.......welke sjonnie zet nou een stoel vast met een stukkie hout???????
e*kel, dat is levensgevaarlijk man..... die eventuele keuring had je dus 100% op je buik kunnen schrijven....... en hoe kan een stoel op hout nou in godsnaam door je eigen (veiligheids) keuring komen???????
Kijk, dat is makkelijk. Ik zit namelijk op de electrotechniek/informatica afdeling en het enige wat er ligt is blik. Lijkt me niet sterk genoegTom schreef:bij ons liggen ze wel voor het oprapen
Ja, inderdaadP@TB@D schreef:ne eniet kijken maar mee nemen
gekoopt van sparco zelf, pasklaar voor de GTT voor 59 euro in de btw het stukPloegah schreef:gheghe dat is de vraag indeed.
mooi stoeltje Ray !
PS hoe heb je het met het frame aangepakt ?