Hij reed al weg bij rood-oranje en had al snel twee lengtes voorsprong, maar toen moest hij remmen omdat hij achter een tragere voorligger zat.
Daarna heb ik hem niet meer gezien.

- Peter
sorry, ik doelde op oncontroleerbaar vermogen. En turbogat kan je wegwerken met bijvoorbeeld ALS.GTI1-G60 schreef:Turbogat is turbogat...maakt niet uit voor welke auto.Jeroen V schreef:zal met zo'n kever met de motor achterin wel wat beter gaan.
trekt deze käfer wielies?
Kever = achterwielaandrijving, dus dat scheelt al een hoop wat betreft het op de weg zetten. Turbogat weet ik niet, maar de turbo komt van een 2.2 liter motor, dus het zou moeten kloppen. Bovendien is Blue Thunder iemand die leeft bij de slogan "Horsepower sells cars, torque wins races", de auto is gemaakt om te sprinten, dus het zal wel goed komen. En er kan altijd nog ALS opGTI1-G60 schreef:Toch ken ik ook iemand met 294pk uit een 2.0 16V turbo golf.
Maar op de 1/4mile 15.3! Turbo gat!
En niet op de weg te houden.
Dus vermogen zegt niet alles, het kan ook te veel zijn.
Roy schreef:Jij ziet alleen reno'tjes die te snel zijn voor je.![]()
Dan knipper jij 2 keer met je ogen en zijn hun al weg.
ff serieus,Jerk schreef:21 t????? :-*
Daar heb ik 1 keer tegen gesport.
Het is dat hij het verkeer mee had en dat ik allemaal van die eikels had die vlak voor me naar links toe gingen want anders had ik gewoon tot aan de 250 strak aan zijn bumper gezeten.
Als die 21t de 250 al red.
Te weinig??????Menno schreef:ff serieus,Jerk schreef:21 t????? :-*
Daar heb ik 1 keer tegen gesport.
Het is dat hij het verkeer mee had en dat ik allemaal van die eikels had die vlak voor me naar links toe gingen want anders had ik gewoon tot aan de 250 strak aan zijn bumper gezeten.
Als die 21t de 250 al red.
heb je daar niet zo'n 200Nm te weinig voor?
Volgens mij ben jij degene die er niet tegen kan.Jerk schreef: Als ik die gozer nog een keer tegen zou komen zou ik hem weer uitdagen en dan hopen dat er geen eikels zijn die hun auto snel naar links toe gooien omdat ze het niet kunnen hebben dat de 1 sneller is dan de ander.
Specs zijn:_Martijn_ schreef:Jerk, noem is wat specs en tijden van je car dan. ben wel benieuwd.
Ik wist niet dat een williams blok in een corsa pastJerk schreef: 2.0 16V blok in een Opel Corsa A