Chris schreef:Voorruit dan maar, ik leg ze gelijk ff in de 5.

Chris schreef:Voorruit dan maar, ik leg ze gelijk ff in de 5.
huh? was dat nou?Tom schreef:lijkt wel een kopie van BW1. Wat dat betreft beetje zonde (niks gek dat het dant nooit drukker word)
*gniffel*Menno schreef:hmm, geloof niet dat ik je punt echt kan vatten. Wat had je dan verwacht? Een modderbak, een looping, 12 verklede roze skatboardkabouters met een paardelul? 't gaat om behendigheid, en daar is 't een prima parcours voor, wat je na 1, 2 of 100 keer nog echt niet zat bent.
ok, dan zijn we d'r uitTom schreef:ach ja. Ik zie het als een kleine moeite om het parcours net even anders te maken (nee, geen loopings). Kan me voorstellen dat sommigen daar de voorkeur aan geven
[flauwe modus aan]Menno schreef:hmm, geloof niet dat ik je punt echt kan vatten. Wat had je dan verwacht? Een modderbak, een looping, 12 verklede roze skatboardkabouters met een paardelul? 't gaat om behendigheid, en daar is 't een prima parcours voor, wat je na 1, 2 of 100 keer nog echt niet zat bent.
Achterste gedeelte werd nu 2x keer gereden (en NIET 3keerTom schreef:lijkt wel een kopie van BW1. Wat dat betreft beetje zonde (niks gek dat het dant nooit drukker word)
hard? langzaam bedoel je! Mijn snelste tijd was geloof ik 70.69 met 0 pilonnen. Moet dus nog zo'n 9 a 10 seconden vanaf om de snelste tijd te hebbenMartijn *Baccara* schreef:@Arjen; wat was je snelste tijd? Je ging best hard met je 19
En vanavond hadden we Marius op visite. Hebben we deze week wel de diehard uit het noorden op visite gehad.Arjen schreef:Nah, was er gisteren nog, maar jij moest zonodig naar fitnesscatrinus schreef:Ter Apel. Das in de buurt. Daar ga ik dan wel ff kijken. Kom ik ook nog wat bekenden tegen die ik niet veel meer zie