Behendigheidswedstrijd 2, 22 juni(foto's).
-
Op 22 juni organiseert de Club Renault Sportives de tweede Behendigheids Wedstrijd (BW) van dit jaar. Vanaf dit jaar werkt de RTC zoals jullie hebben kunnen lezen in nieuwsbrief 2 mee aan deze wedstrijden en is de competitie ook open voor RTC leden. De klassementen worden opgemaakt naar cylinderinhoud (atmosferische- en turbo- motoren). Naast het algemeen klassement zal er hier ook een apart RTC klassement opgemaakt worden bij voldoende deelname.
De wedstrijden zijn open voor alle typen renaults en geloof me als ik zeg dat motorvermogen niet het belangrijkste is voor BW rijden. Het enige waar je omheen mot zijn pilonen dus ook voor lakschade als je een pilon raakt hoef je niet bezorgd te zijn.
Het voornaamste motto blijft: meedoen is belangrijker dan winnen.
BW rijden is niet alleen een leuke kans om eens echt hard te mogen met je snelle renault maar ook een kans om eens van wat ervaren mannen tips te krijgen over hoe je bepaalde situaties het beste aan kunt pakken. Voor diegenen die nieuw zijn staan er mensen van de CRS sportcommissie klaar om je met raad en daad bij te staan.
Post hier je naam als we je op 22 juni kunnen tegenkomen als deelnemer of als supporter van de deelnemende RTC leden.
De inschrijving sluit om 10.30 uur en het inschrijfgeld bedraagt euro 15 ter afdekking van de kosten voor de huur van het terrein en de slijtage aan de gebruikte materialen.
Een helm is verplicht voor deelname.
Route:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links ri. Apeldoorn. Na 300 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Vanuit Amersfoort:A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links. Ri. Apeldoorn. Na 700 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
De wedstrijden zijn open voor alle typen renaults en geloof me als ik zeg dat motorvermogen niet het belangrijkste is voor BW rijden. Het enige waar je omheen mot zijn pilonen dus ook voor lakschade als je een pilon raakt hoef je niet bezorgd te zijn.
Het voornaamste motto blijft: meedoen is belangrijker dan winnen.
BW rijden is niet alleen een leuke kans om eens echt hard te mogen met je snelle renault maar ook een kans om eens van wat ervaren mannen tips te krijgen over hoe je bepaalde situaties het beste aan kunt pakken. Voor diegenen die nieuw zijn staan er mensen van de CRS sportcommissie klaar om je met raad en daad bij te staan.
Post hier je naam als we je op 22 juni kunnen tegenkomen als deelnemer of als supporter van de deelnemende RTC leden.
De inschrijving sluit om 10.30 uur en het inschrijfgeld bedraagt euro 15 ter afdekking van de kosten voor de huur van het terrein en de slijtage aan de gebruikte materialen.
Een helm is verplicht voor deelname.
Route:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links ri. Apeldoorn. Na 300 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Vanuit Amersfoort:A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links. Ri. Apeldoorn. Na 700 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
-
Nou mensen.....
Het wordt lekker weertje dus...........
KOMEN

Het wordt lekker weertje dus...........
KOMEN

Wij zijn er dit keer niet bij....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
Ik ga wel ff kijken.
Is toch maar een kattesprong voor my
Is toch maar een kattesprong voor my

Klopt dit wel???? In de post van Daaf wordt er gesproken over de eerste BW van dit jaar, maar er is er al eentje geweest, en de locatie is bij Apeldoorn, toevalligerwijs op dezelfde locatie als de eerste BW???
Of is er verkeerd doorgecopieerd?
-
Dit klopt wel.Rudo schreef:Klopt dit wel???? In de post van Daaf wordt er gesproken over de eerste BW van dit jaar, maar er is er al eentje geweest, en de locatie is bij Apeldoorn, toevalligerwijs op dezelfde locatie als de eerste BW???
Er zijn er gewoon twee dus!

De tweede is dus op dezelfde locatie? Hmmm, das lekker, wilde "ff" langsfietsen, maar das me dan ff te ver.ronald clio schreef:Dit klopt wel.Rudo schreef:Klopt dit wel???? In de post van Daaf wordt er gesproken over de eerste BW van dit jaar, maar er is er al eentje geweest, en de locatie is bij Apeldoorn, toevalligerwijs op dezelfde locatie als de eerste BW???
Er zijn er gewoon twee dus!
wie gaat er dan ook op de fiets naar apeldoorn???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
het is niet direct in de buurt, maar wel even leuk om te gaan.
-
- Über-Spammer
ik moet smiddags in huizen zijn.
en kom vanuit denhaag.
dus het ligt niet echt op de route, maar is wel leuk om er van af te wijken.
en kom vanuit denhaag.
dus het ligt niet echt op de route, maar is wel leuk om er van af te wijken.
Noord-Zuid gezien wel. Oost-West gezien niet echt he...Arjen schreef:Apeldoorn ligt toch redelijk in het midden van het land. En het is echt heel leuk om te zien.
Naja mijn GT wacht op groot onderhoud, dus die blijft lekker thuis. Dus ik ws. ook

Raar dat er net als de vorrige keer en ook nu weer relatief weinig animo is..
Misschien rij ik morgen wel ff langs, na gisteren weer eens met de GT gereden te hebben zie ik een ritje Apeldoorn eigenlijk wel zitten..
FF kijken hoe ik met de tijd zit.
Misschien rij ik morgen wel ff langs, na gisteren weer eens met de GT gereden te hebben zie ik een ritje Apeldoorn eigenlijk wel zitten..

-
- Contacteer:
shit man helemaal vergeten
dus heb de goede stoel er nog niet in
grr
nou maar eens kijken
zal helaas wel niks worden
dus heb de goede stoel er nog niet in
grr
nou maar eens kijken
zal helaas wel niks worden
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Apendorp-Amsterdam is ongeveer een uurtje. Nu niet echt een wereldafstand.Steven (Fiets) schreef:Noord-Zuid gezien wel. Oost-West gezien niet echt he...Arjen schreef:Apeldoorn ligt toch redelijk in het midden van het land. En het is echt heel leuk om te zien.
Naja mijn GT wacht op groot onderhoud, dus die blijft lekker thuis. Dus ik ws. ook
Helemaal in het westen?Steven (Fiets) schreef:Helaas zit ik helemaal in het westen

Laatst gewijzigd door Arjen op za 21 jun 2003 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
doe er toch wel ff over hoor
ik zit nog ff hoger
maarja maybe tot morgen
ik zit nog ff hoger
maarja maybe tot morgen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Komt er morgen nog iemand die RTC-merchandise mee kan nemen? Twee zwarte stickers en een nummerplaathouder alstublieft 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi!Chris schreef:Martijn, als ik ga neem ik het mee.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
maybe kom ik ook wel ff langs