ECU 19 16V = 5GTT?
overlaatst kwam ik een kerel tegen met een witte phase 1, hij zei dat die overlaatst zijn ecu stuk had en dat die er gewoon eentje van een R19 16V voor had gebruikt? kan dit dan? hoe zit dat dat met de ontsteking tijd enzo?
zat geweest maateke,ik moet d eeerste gtt nog tegenkomen die ne ECU heeft,jij bedoelt de onstekingsmodule(bobijn)renix 208 ,209 zeker
- Geert Claes
mmm en dan nog? is da wel ne renix 209 ofzo die in ne 19 16V steekt?
Dit zijn wel vrij merkwaardige verhalen.
Dit zijn wel vrij merkwaardige verhalen.
- Geert Claes
mmmm er zijn nog een deel renixen die denk ik wel werken op een GTT , maar daarom niet ideaal zijn.
Of ben ik wartaal aan het uitslaan. (best mogelijk, zo meteen laatste exaam en de spanning zit er in)
geef me nog een paar uurtjes en het helder denken zit er terug in. Dan zal ik eens nazien welke nummers er nog kunnen.
Of zijn er mensen die dat weten?

Of ben ik wartaal aan het uitslaan. (best mogelijk, zo meteen laatste exaam en de spanning zit er in)

geef me nog een paar uurtjes en het helder denken zit er terug in. Dan zal ik eens nazien welke nummers er nog kunnen.
Of zijn er mensen die dat weten?

-
Tja, maar als je koppakkingen 2 keer gaat gebruiken dan is dat sowieso al niet gek :-*
Ik heb tijden met een onstekingsmodule van een gewone R5 1.4 rondgereden en geen centje pijn 

Maar dat 16v verhaal klinkt als bullshit.