Hallo luitjes ik heb een paar vraagjes:
- vanuit een technisch oogpunt is dit dan een goede volgorde?
1ste stap: witte sportvelgen
2de stap: verlagen (waarschijnlijk gebeurd dit tegelijk met velgen)
3de stap: sportuitlaat (mogelijk links + rechts een pijp)
4de stap: body kit
5de stap: spuiter
Tussendoor zullen standaard dingetjes gebeuren zoals andere achterlichten etc. Let op graag vanuit de techniek aangezien iedereen een persoonlijke voorkeur heeft. (bijv. ik heb begrepen dat als ik eerst een sportuitlaat eronder zou zetten en dan verlagen dat de uitlaat niet meer zou kunnen passen)
[Twingo]Volgorde tuning/styling (vanuit technisch oogpunt)
Schop die gozer in mekaar die dit gezegd heeftthedman schreef: (bijv. ik heb begrepen dat als ik eerst een sportuitlaat eronder zou zetten en dan verlagen dat de uitlaat niet meer zou kunnen passen)

Verder moet je de volgorde aanhouden die jij het leukst vindt, of welke op dat moment betaalbaar is

Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Die vat ik ook niet helemaal... of je wilt m tot 0,5cm boven de grond laten zakken.?!?thedman schreef:(bijv. ik heb begrepen dat als ik eerst een sportuitlaat eronder zou zetten en dan verlagen dat de uitlaat niet meer zou kunnen passen)
Maar neuh, denk dat dit niet helemaal op de waarheid gebaseerd is...
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
maar ga je dit allemaal zelf doen of laat je dit doen?
anders moeten we maar eens een keer een zaterdagje afspreken om dat ROZE
ding onderhanden te nemen..
tom
anders moeten we maar eens een keer een zaterdagje afspreken om dat ROZE

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
wow dit topic gaat hoog op de lijst voor de raarste ooit 
nee, doe gewoon lekker waar je zelf zin in hebt, wat je leuk vind en laat je goed informeren.
er staat op dit forum shitloads aan info, probeer de search functie te gebruiken en anders zijn er zat mensen die je kunnen helpen. komt goed!

nee, doe gewoon lekker waar je zelf zin in hebt, wat je leuk vind en laat je goed informeren.
er staat op dit forum shitloads aan info, probeer de search functie te gebruiken en anders zijn er zat mensen die je kunnen helpen. komt goed!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
is ie ook. Is ook maar een meningjeroen.k schreef:hehe...waarom niet? Vindt Paul zn twingo toch wel erg geil hoor!Tom schreef:mijn voorkeur zijn cubic inches of iig iets wat pk's heeft. Als ik eerlijk ben zou ik nooit geld gaan steken in een twingo
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
@Tom, leg mij dat eens uit dan, net wat Jeroen zegt de Twingo van Paul is echt supah!
En als je in Duitsland kijkt dan kun je kwa styling een Twingo echt wel gaaf maken(velgjes+verlagen etc).
Er zijn zoveel getunede auto's met een klein blok erin.
Of vind je een opgemaakte Twingo sowieso niet leuk?
[Tikkie terug modus]
@ red_Turbo, nee je moet AX gaan rijden, dan ben je lekker bezig.. Wat zijn dat nou voor uitspraken, zeg dan niets.
[/Tikkie terug modus]
En als je in Duitsland kijkt dan kun je kwa styling een Twingo echt wel gaaf maken(velgjes+verlagen etc).
[Tikkie terug modus]
@ red_Turbo, nee je moet AX gaan rijden, dan ben je lekker bezig.. Wat zijn dat nou voor uitspraken, zeg dan niets.

[/Tikkie terug modus]
-
- Moderator
- Car: MB
Chris schreef:@Tom, leg mij dat eens uit dan, net wat Jeroen zegt de Twingo van Paul is echt supah!
Ik ben gewoon niet zoŽn twingo fan. Er rijden best wat leuke tussen maar de twingo mist gewoon iets. Een GTT of willi hebben standaard al een machtige uitstraling, dat kan ik van de twingo dus NIET zeggen. Verder ben ik meer voor de standaard auto dan voor de tupperware uitvoering. Maar ja, het is dus een mening
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
welke bedoel je eigenlijk?red_Turbo schreef:nichten kleur
Zal vast niet de blauw witte zijn, ik kan daar weinig nichte kleur in ontdekken.
He! nu is die weer rood.
-
dat is 'm geraaie! 
-

-
-
Die velgen heb ik ook onder mijn twingo gehad ..... stond echt machtig mooi.
[img]http://members.lycos.nl/nicktwingo/twingobochum.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/nicktwingo/twingobochum.jpg[/img]
Das nou net wat voor mij-Ray- schreef:wow dit topic gaat hoog op de lijst voor de raarste ooit![]()

Er zitten inmiddels andere velgen (high gloss silver) onder en volgende week wordt die verlaagd en misschien komt er een dubbele uitlaat onder (1 pijp rechts en 1 linkshitman schreef:maar ga je dit allemaal zelf doen of laat je dit doen?
anders moeten we maar eens een keer een zaterdagje afspreken om dat ROZEding onderhanden te nemen..
tom

Dit laat ik doen (+/- 1300,- totaal) want zelf ben ik zo handig als een ..... enne had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zo snel iemand zou zijn die wou helpen LOL maar goed na dit is het wel het plan om de rest zelf te doen (lees met een shitload hulp

Wat er nog moet gebeuren is interieur (o.a. sportstoelen voor en achter) body kit; spuiter; andere motor. Verder weet ik het zo niet maarre komt vast wel. Voorlopig is het geld op maarre zodra ik weer cash heb pm ik je ok!?
Aha jij bent dus een expert op het nichten gebied?red_Turbo schreef:nichten kleur

Enne voor de rest ik ben gewoon twingo verslaafd enne in NL is het niet een auto die veel getuned wordt dus des de groter de uitdaging.

Dus tot ik een andere motor erin heb, wat gezien het kosten plaatje wel een tijd zal duren, ben ik ALL SHOW AND NO GO en daar ben ik trots op

Laatst gewijzigd door Douwe op do 19 jun 2003 10:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Als ik genoeg hulp krijg hoeft het inderdaa niet zo duur te zijn maarre ik wil er niet een GTT blok met 180.000 op de teller in hebben. Misschien wel GTT maar dan minder km. Of misschien een 16V van een jonger bouwjaar.jeroen.k schreef:Een andere motor inbouwen hoeft niet duur te zijn hoor!
Mijn ander motor heeft me per saldo 50 euri gekost!
Had zelfs gratis kunnen zijn als ik meer tijd had!
Wat erbij komt kijken is dat ik momenteel +/-160km per dag rij voor mijn werk dusse moet momenteel geen motor erin hebben die duur in onderhoud is. (zuipen is tot daar aan toe
Plan is om over 1 jaar te gaan studeren dan ben ik niet meer afhankelijk van mijn auto en lijkt me een goed moment om er iets anders in te gooien.
Misschien dat het eerder gebeurd als ik wat tegen kom dat me aanspreekt. (slow is af en toe frustrerend LOL) En natuurlijk de hulp krijg die ik hard nodig zal hebben maar dat komt volgends mij wel goed

We zien wel