ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
damn ik heb koppijn van het zoeken. ik zoek dat stukie dat iemand het heeft over dat ie de ander zijn gaberpetje zag afwaaien ofzow. die wou ik nog eens lezen.
denk ff slim te doen zoeken in de search krijg ik alleen dit topic en niet op welke pagina het staat.
wie o wie kent em nog en weet welke pagina et stond?
denk ff slim te doen zoeken in de search krijg ik alleen dit topic en niet op welke pagina het staat.
wie o wie kent em nog en weet welke pagina et stond?
ikkuh net (00:30) helemaal alleen bij een rood stoplicht net na de mac in Breda Noord, komt er een mercedes naast me staan, en geeft een dot gas en vliegt naar voor. ik d8 die gaat door rood rijden...maar bleek dat ie wel in was voor een sprintje
. (Moet er wel ff bij zeggen dat ik niet precies weet wat voor een het was, zo'n gekke 3 deurs met dubbele koplampen, en van die verchroomde velgen) zag er wel snel uit zou je zeggen.. hihi 
Vondt me zelf een beetje sloom reageren bij groene, maar we gingen de eerste meter ongeveer gelijk op. tot halverwege de 2e versnelling zat ie naast/achter me. denk dat ie moest schakelen ofzo, hihi, maar daarna was ie nergens meer te bekennen, en eer ik het in de gaten had zat ik er zo'n 100 meter voor.... hihi
bij volgende stoplicht sloeg ie rechts af. ik recht door, ff handje de lucht in, en byby
die bak was dus meer show and no go!! hihi



Vondt me zelf een beetje sloom reageren bij groene, maar we gingen de eerste meter ongeveer gelijk op. tot halverwege de 2e versnelling zat ie naast/achter me. denk dat ie moest schakelen ofzo, hihi, maar daarna was ie nergens meer te bekennen, en eer ik het in de gaten had zat ik er zo'n 100 meter voor.... hihi

bij volgende stoplicht sloeg ie rechts af. ik recht door, ff handje de lucht in, en byby

die bak was dus meer show and no go!! hihi
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
ik net getraind rij ik weg bij het rutbeek (grote plas water waar je in de zomer kunt zwemmen) raampjes open! jongen uit mijn elftal rijd achter mij aan flitsen met zijn lichten....... hey vos..... sprintje
toyota starlet 1.3 16v....... nou vooruit dan maar 1 versnelling zwaai zwaai 


Clio 16v.....
Deze middag ff een porsche boxter achterkant laten kijken,2knapen met papa's auto vermoed ik(terwijl mijn koppeling lichtjes slipt).
Daar doe ik ook geen moeite meer voor,en dat voor een porsche
Daar doe ik ook geen moeite meer voor,en dat voor een porsche

ik moest vandaag een getunde audi tt quattro klaarmaken voor de verkoop,natuurlijk hoort daar een proefrit bij.
rijd ik bij duiven de snelweg op,komt er een duitser naast me rijden met ook een tt quattro(yeah).
helaas voor hem dat deze niet bleek getuned te zijn hehe
.toch jammer dat deze auto niet van mij is,maar wel ff lekker naar die rotkop kunnen kijken toen ie mij met een noodgan voorbij ging toen ik de afslag afging
tom
rijd ik bij duiven de snelweg op,komt er een duitser naast me rijden met ook een tt quattro(yeah).
helaas voor hem dat deze niet bleek getuned te zijn hehe


tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
eeeej Alex, ook weer eens hiero onlineAlex A-man schreef:Inderdaad, niet helemaal standaard meer nee. Maarja wie wel tegenwoordig.WilliamsEddie schreef:Hij heeft een 2.0 16v blok erin hangen.Merijn schreef:Wat heb je allemaal aan je Crossa gedaan? Het plaatje ziet er in ieder geval goed uit, maar echt snel zijn de 1.6 16v GSi'tjes niet, vind ik.

Nog leuke dingen gedaan aan je Corsa? Of ga je toch maar naar wat anders kijken?
kop bewerkt hardere klepveren,menno chip,benzinedrukregelaar tot 4.0 bar regelbaar,open EPS uitlaat,turbodruk 1.3bar.en heel belangrijk halve interieur gesloopt(stoelen etcetera.....)Bart V schreef:gille, wat zijn de specs van jouw auto zoals hij nu is??????
Gr Bart
wat ligt er klaar,gereviseerde en beter motor


europacup intercooler,hybride turbo,lichter vliegwiel,en alles gebalanceerd,sportkoppeling,porsche injektoren,groter gasklephuis,ik dacht ook aan NOS ,maar vermits ik 2wd heb krijg ik die pk's(koppel) nooit op de weg,en misschien een 65% sper
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
nice Gille,
je zit iig niet stil!

nee héRobert dB. schreef:nice Gille,je zit iig niet stil!

-
- Berichten: 490
- Lid geworden op: zo 23 sep 2001 0:00
- Locatie: Nederland
Doe alleen maar leuke dingen aan en met de Corsa. En ik kijk altijd naar iets anders. Maar dan voor erbij misschien een leuke GTT. Alleen die Roy wil hem maar niet verkopen joh!Robert dB. schreef: eeeej Alex, ook weer eens hiero online
Nog leuke dingen gedaan aan je Corsa? Of ga je toch maar naar wat anders kijken?



Zit er voorlopig ff niet in joh. Ik wil het wel in 1x goed doen. Kan nu wel een 5 aanschaffen maar dan heb ik geen geld over om hem gelijk goed technisch in orde te maken en dan daarna op te lappen. En ik heb geen zin om er eentje te kopen en dat ik dan binnen zeer korte tijd de boel in mekaar draai en dan weer het project de deur uit schop.
Ow, dit was ff off-topic geloof ik trouwens! Vergeef mij!

We hebben laats met een paar vrienden een 330 ci cabrio voor een weekendje gehuurt gehad dat ding heeft toch 275 pk of niet. Het liep in iedergeval bruut hard. Ik heb 230 gereden met de kap eraf is echt geen pretje dus toen de kap er weer op.
Tja, die snelle cabrio's van tegenwoordig....:
Reed vanmiddag even in Utrecht naast een Porsche Boxter, maar hij ging t lang niet redden tegen mij....
Ik reed in de cabrio van mn baas,
Volvo C70 T-5 (310 pk)......
Deze machiene gaat echt serieus hard
Reed vanmiddag even in Utrecht naast een Porsche Boxter, maar hij ging t lang niet redden tegen mij....



Ik reed in de cabrio van mn baas,
Volvo C70 T-5 (310 pk)......
Deze machiene gaat echt serieus hard
Dan is tie wel gechipt en nog wat he of niet , ik dacht dat de T5 orgioneel 275 pk had. T4 heeft orgioneel 204 pk. T4 en T5 is hetzelfde blok alleen heeft de T5 een cilindertje meer namelijk 5.Ivo8hoven schreef:Tja, die snelle cabrio's van tegenwoordig....:
Reed vanmiddag even in Utrecht naast een Porsche Boxter, maar hij ging t lang niet redden tegen mij....![]()
![]()
![]()
Ik reed in de cabrio van mn baas,
Volvo C70 T-5 (310 pk)......
Deze machiene gaat echt serieus hard
Laatst gewijzigd door Ruud op do 19 jun 2003 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, CHIPPIE....
Het leuke is dat ie er heel erg netjes en braaf uit ziet. Gewoon donkerblauw, met (bescheiden) 17" wielen, t blijft gewoon de boodschappenauto voor erbij, maar een power.......
(wordt zo weer afkicken in mijn Turbootje....zucht)
Het leuke is dat ie er heel erg netjes en braaf uit ziet. Gewoon donkerblauw, met (bescheiden) 17" wielen, t blijft gewoon de boodschappenauto voor erbij, maar een power.......
(wordt zo weer afkicken in mijn Turbootje....zucht)
SToRM666 schreef:Ik rij nu nog met een ouwe Kever met 35 pk, dus daar begin ik nie veel mee![]()
Ik ken een kever die binnenkort weer de weg op gaat, met tien keer die 35 pk... Uit het originele luchtgekoelde kever blokSteven (Fiets) schreef:Vet man die ouwe kevers, gewoon een porscheblokje inhangen



Blue Thunder will ride again! En dan gaan er toch heeel weinig auto's zijn die zich niet zullen verslikken in deze origineel ogende kever

Precies dat jaIvo8hoven schreef:Het leuke is dat ie er heel erg netjes en braaf uit ziet. Gewoon donkerblauw, met (bescheiden) 17" wielen, t blijft gewoon de boodschappenauto voor erbij, maar een power.......


Is wel vet zoveel pk's in een kever. K hoop alleen voor je dat je goeie remmen hebt, want bij mij zijn t maar gewone trommelremmen en die werken voor geen meter.
Maar als ie af is moet je zeker eens wat foto's posten.
Maar als ie af is moet je zeker eens wat foto's posten.
Die 17" velgen zijn zo groot omdat anders de Porsche Brembo's er niet in passen. Hij heeft wel eerst nog een tijdje gereden met de originele velgen en remmen (ook op de sprint in Budel, lachen die verbaasde gezichten!), maar dat gaat toch niet goed als je met dik 160 op een rood stoplicht aan komt raggen 
Oja, een paar oude foto's van Budel 2002:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Budel2002.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/TurboBlok_small.jpg[/img]

Oja, een paar oude foto's van Budel 2002:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Budel2002.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/TurboBlok_small.jpg[/img]

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Berichten: 425
- Lid geworden op: wo 21 mei 2003 13:35
- Locatie: zierikzee/goes (zeeland)
t@ring moet je tegenwoordig ook al gaan oppassen voor keversMatijs schreef:Die 17" velgen zijn zo groot omdat anders de Porsche Brembo's er niet in passen. Hij heeft wel eerst nog een tijdje gereden met de originele velgen en remmen (ook op de sprint in Budel, lachen die verbaasde gezichten!), maar dat gaat toch niet goed als je met dik 160 op een rood stoplicht aan komt raggen
Oja, een paar oude foto's van Budel 2002:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Budel2002.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/TurboBlok_small.jpg[/img]

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
-
- Berichten: 493
- Lid geworden op: vr 12 jul 2002 20:20
- Locatie: Malta
- Contacteer:
Binnenkort stopt Volkswagen Mexico met het produceren van de originele Kever, na iets van 60 jaar.
Ik heb er een hard hoofd in dat Renault over 60 jaar nog een zelfde model als vandaag produceert.
- Peter
Ik heb er een hard hoofd in dat Renault over 60 jaar nog een zelfde model als vandaag produceert.

- Peter
Dat komt omdat ze bij Renault nog een beetje fantasie gebruiken bij het ontwerpen van nieuwe auto's.Peter @ Malta schreef:Binnenkort stopt Volkswagen Mexico met het produceren van de originele Kever, na iets van 60 jaar.
Ik heb er een hard hoofd in dat Renault over 60 jaar nog een zelfde model als vandaag produceert.
- Peter
Inderdaad Marcel
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
350? Whoeiz... wil ie dat nog steeds met lucht gaan koelen dan? En hij was van 1300 naar 1900 cc gegaanMatijs schreef:Die 17" velgen zijn zo groot omdat anders de Porsche Brembo's er niet in passen. Hij heeft wel eerst nog een tijdje gereden met de originele velgen en remmen (ook op de sprint in Budel, lachen die verbaasde gezichten!), maar dat gaat toch niet goed als je met dik 160 op een rood stoplicht aan komt raggen![]()
toch?
Vertel eens wat meer spec Matijs

Motorinhoud 2165cc, boring iets van 90mm, lange slag experimentele Franse nokkenas met speciale poelie, Porsche drijfstangen, CR +/- 8,0. KKK turbo van een Audi RS2, door duitse Tuner gehotflowbenched tot 380pk, Porsche 911-stijl luchtkoeling, zelf ontworpen en gemaakte dumpvalve, dubbele oliekoelers onder de voorbumper, Jervey 48mm throttle bodies, DTA injectie systeem, geflowde CB Performance Eliminator cilinderkoppen, titanium veerschotels, titanium klepstoters, Recaro verstelbare sportstoelen... enz. enz. Te veel om op te noemen 
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/T3vsKKK.jpg[/img]
De enorme KKK vs de toch al niet kleine Garrett T3 die er eerst op zat

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/T3vsKKK.jpg[/img]
De enorme KKK vs de toch al niet kleine Garrett T3 die er eerst op zat

Toch ken ik ook iemand met 294pk uit een 2.0 16V turbo golf.Matijs schreef:Motorinhoud 2165cc, boring iets van 90mm, lange slag experimentele Franse nokkenas met speciale poelie, Porsche drijfstangen, CR +/- 8,0. KKK turbo van een Audi RS2, door duitse Tuner gehotflowbenched tot 380pk, Porsche 911-stijl luchtkoeling, zelf ontworpen en gemaakte dumpvalve, dubbele oliekoelers onder de voorbumper, Jervey 48mm throttle bodies, DTA injectie systeem, geflowde CB Performance Eliminator cilinderkoppen, titanium veerschotels, titanium klepstoters, Recaro verstelbare sportstoelen... enz. enz. Te veel om op te noemen
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/T3vsKKK.jpg[/img]
De enorme KKK vs de toch al niet kleine Garrett T3 die er eerst op zat
Maar op de 1/4mile 15.3! Turbo gat!
En niet op de weg te houden.
Dus vermogen zegt niet alles, het kan ook te veel zijn.
zal met zo'n kever met de motor achterin wel wat beter gaan.
trekt deze käfer wielies?
trekt deze käfer wielies?
-
- Berichten: 493
- Lid geworden op: vr 12 jul 2002 20:20
- Locatie: Malta
- Contacteer:
Ja, zoals de Avantime. Heeft die de twee jaar gehaald?marcel16v schreef:Dat komt omdat ze bij Renault nog een beetje fantasie gebruiken bij het ontwerpen van nieuwe auto's.
Dit toont maar weer eens aan dat het beste of meest innovatieve product bepaald niet het meest succesvol hoeft te zijn.
- Peter