Donderdag 19 juni is de premiere van 2 Fast 2 Furious.
In Alphen a/d Rijn zal er dan omstreeks 18:00 uur voorafgaand aan de film een meeting zijn voor "gestylde" & "getunede" op het parkeerterrein van winkelcentrum Aarhof.
Er is plek voor ongeveer 200 auto's en er zal politiebewaking aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden.
In de bios is ook plek voor 200 man, kaartje kost 7.50, maar je kan natuurlijk ook alleen op de meeting kijken als je dat wilt.
Voor en tijdens de film zullen de auto's worden bekeken door een "vakbekwame" jury.
In de pauze worden er twee prijzen uitgedeeld voor de meest vakkundig gestylde en getunede auto, te weten:
1) Een waardecheque t.w.v. 250 Eurootjes aangeboden door Verwijk Tuning uit Alphen a/d Rijn.
2) Een maand onbeperkt naar de bioscoop aangeboden door JT bioscopen.
Gaan hier nog RTCers heen??
Ik denk dat ik wel ff ga kijken.
Do 19-6 2F2F meeting Alphen a/d Rijn.
Tis ff niet om de hoek, anders was ik wel ff langsgekomen.
ik zit ook te denken om ff heen te scheuren 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Die was gisterenJerk schreef:In Rotterdam bij de Kuip heb je een nog grotere meeting.
Er tegenover heb je Pathe zitten.
-
- Contacteer:
is dit vanavond ook in Zevenaar???hitman schreef:bij ons in zevenaar precies hetzelfde, daar is alleen de hoofdprijs een jaar lang gratis bios
en zo ja hoe laat? miss. dat ik dan ook ff kom

-
- Contacteer:
heb al ff gekeken, is as zondag de 22e, miss. ga ik wel een kijkje nemen daarMichel Meganefreak schreef:is dit vanavond ook in Zevenaar???hitman schreef:bij ons in zevenaar precies hetzelfde, daar is alleen de hoofdprijs een jaar lang gratis bios
en zo ja hoe laat? miss. dat ik dan ook ff kom