Ik ben dus van voren geflitst door een paal die aan de andere kant (links) zo opgesleld stond om het verkeer dat de andere kant op gaat te controlleren.
Mag dit, doen ze het ook of kan het zo zijn dat hij inderdaad voor het tegengestelde verkeer opgesteld stond en hij mij wel flitst, maar dat ik niet goed op de foto sta?
Als je het wilt weten. Ik reed 60+ waar je 50 max mag. zal wel weer een pleurotjes of 40 gaan kosten.
Flitsen van voren met de bekende paal. mag dat?
-
- Contacteer:
Die foto is wel gelukt, maar zoals ik ook altijd doe gewoon bezwaar aantekenen.
This mij van de 3 keer 2 keer gelukt
This mij van de 3 keer 2 keer gelukt

Maar ff afwachten totdat de bon ook echt binnen komt. Ik ga iig de foto opvragen.
Ik schrok me wel de #@%$#^#@$#@ door de flits en was daardoor wel gedesorienteerd. Maar als het mag, zal het wel getest zijn neem ik aan.
Volgens mij is het ook legaal. Ikzelf ben ook wel eens van voren geflitst, schrok me eigen de t@ring.
Alleen weet ik niet of de foto's vaak lukken, ik heb nog steeds geen acceptgiro thuis gekregen, terwijl het al bijna een half jaar geleden is. Vindt ik niet erg want het was 29 km/h te hard binnen de bebouwde kom
.
Alleen weet ik niet of de foto's vaak lukken, ik heb nog steeds geen acceptgiro thuis gekregen, terwijl het al bijna een half jaar geleden is. Vindt ik niet erg want het was 29 km/h te hard binnen de bebouwde kom

Ja dat mogen ze gewoon. Ben van het weekeind ook geflitst van voor en ik ree 120 waar je maar 80 mag. Maar is niet zo erg want ik was toch op de motor
S
nder

S

In beroep gaan, waarom een motorrijder kan ook niet van voren geflitst worden, is dus oneerlijk, jij wel en een ander niet.
Tevens mog het volgens mij niet meer, of dat was s'avonds vanwege het fele licht dat je lichtelijk kan verblinden en de vekeersveiligheid niet ten goeden komt, gewoon in beroep gaan.
Tevens mog het volgens mij niet meer, of dat was s'avonds vanwege het fele licht dat je lichtelijk kan verblinden en de vekeersveiligheid niet ten goeden komt, gewoon in beroep gaan.
Volgens mij mag het nog steets. Kost je gewoon geld.RO 16v schreef:In beroep gaan, waarom een motorrijder kan ook niet van voren geflitst worden, is dus oneerlijk, jij wel en een ander niet.

Sander
Dan kan je dus nog altijd aankaarten waarom een motorijder niet en ik wel, op dat punt zal je het altijd winnen.Sander schreef:Volgens mij mag het nog steets. Kost je gewoon geld.RO 16v schreef:In beroep gaan, waarom een motorrijder kan ook niet van voren geflitst worden, is dus oneerlijk, jij wel en een ander niet.
Tevens mog het volgens mij niet meer, of dat was s'avonds vanwege het fele licht dat je lichtelijk kan verblinden en de vekeersveiligheid niet ten goeden komt, gewoon in beroep gaan.Ze hebben tegen wordig minder fele flitsers [blauwig licht]
Sander
Onderzoek heeft uitgewezen dat een dergelijke flits geen gevaar oplevert voor de verkeerveiligheid! Het mag dus gewoon.
Overigens een interessant punt, dat van die motorrijders. Heeft dat niet iets te maken met het gelijkheidsbeginsel van het recht?
Overigens een interessant punt, dat van die motorrijders. Heeft dat niet iets te maken met het gelijkheidsbeginsel van het recht?
Welk onderzoek zou dat dan gewezen mogen zijn? Ik ben ook van voren geflitst en ik schrok me echt te pletter. Daarnaast vond ik het een behoorlijk verblindende flits.
Staat er ergens in de wet dat dit s'nachts niet mag overigens? Want dat is dan echt levensgevaarlijk.
Staat er ergens in de wet dat dit s'nachts niet mag overigens? Want dat is dan echt levensgevaarlijk.
Dan is mijn vraag wie heeft het onderzoek gedaan???HotShot schreef:Onderzoek heeft uitgewezen dat een dergelijke flits geen gevaar oplevert voor de verkeerveiligheid! Het mag dus gewoon.
Zeker Justitie, begrijp je hem al.
Is net zoiets als de traject controle bij Rotterdam.
Het ministerie van Rijkswaterstaat zij dat de proef geslaagd is.
De gemeente Rotterdam heeft ook een onderzoek laten doen en de uitkomst was, veel meer files, geluidoverlast, stankoverlast enz, maar rijkswaterstaat zegt dat dat niet waar is, de proef is geslaagd.
Weet je waarom, omdat ze doordeweeks 750 bekeuringen binnen halen en in het weekend 1000, daarom is de proef geslaagd, ze hebben weer een melk koe gevonden, en dan maar raar vinden dat ze geen respect krijgen. :-*
Je moet gewoon bezwaar aantekenen.
en dan dus zeggen dat het niet rechtsgeldig is. netzoals rasit zegt. een motor kan ook niet van vooren geflits worden. dus mag een auto dat ook niet.
vaak hoef je dan niet te betalen.
Maarja als 60% netjes betaald, verdienen ze er toch weer wat op.
en dan dus zeggen dat het niet rechtsgeldig is. netzoals rasit zegt. een motor kan ook niet van vooren geflits worden. dus mag een auto dat ook niet.
He! nu is die weer rood.
ben nog nooit van de voorkant geflitst maar dan heb ik echt een probleem. Ik heb al nietzo'n goede (zeg maar slechte) ogen en heb al kleine probleempjes met de koplampen van tegemoetkomend verkeer...kun je lachen als ik van voor geflitst word...hoop niet dat dat me ooit overkomt.
Maar goed, iig bezwaar aantekenen, het slaat zoals wel vaker daar weer helemaal nergens op...
Maar goed, iig bezwaar aantekenen, het slaat zoals wel vaker daar weer helemaal nergens op...
Tip:
Als je geflitst bent.
Gewoon de paal om rijden en zeggen dat je verblind en gedesorienteerd was

Als je geflitst bent.
Gewoon de paal om rijden en zeggen dat je verblind en gedesorienteerd was

ga ik wel ff snel eerst thuis de tractor van de buurman lenen, want ga me cliootje daar niet voor in mekaar rijden 

ja maar toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan he...dat kennen de meesten wel hier op t forumHotShot schreef:Dat heb je helemaal zelf in de hand~Haas~ schreef:...kun je lachen als ik van voor geflitst word...hoop niet dat dat me ooit overkomt.

-
- Contacteer:
Dat argument gaat de OVJ niet mee accoord, je bezwaar zal zonder pardon afgewezen worden._Martijn_ schreef:Je moet gewoon bezwaar aantekenen.
Een motor rijder heeft dan gewoon geluk, zo is het nu eenmaal

Kijk is op flitsservice.nl voor meer info, zijn genoeg mensen die ervaring hebben met van voren flitsen.
O ja tip, gebruik geen bezwaarschriften die op internet verkrijgbaar zijn, deze worden 9 van de 10 keer direct afgewezen.
Er zijn zelfs een aantal gevallen dat diegene ook nog de proces kosten ofzo moest betalen.
wat is dit nou weer voor onzin?? Tuurlijk is dat niet zo...-=Chuckie=- schreef: Een motor rijder heeft dan gewoon geluk, zo is het nu eenmaal.
Alle weggebruikers zijn gelijk volgens de wet, je hebt dus altijd gelijk volgens de wet en aan de wet moet iedereen zich houden ook justitie, vraag het maar eens aan een advocaat.~Haas~ schreef:wat is dit nou weer voor onzin?? Tuurlijk is dat niet zo...-=Chuckie=- schreef: Een motor rijder heeft dan gewoon geluk, zo is het nu eenmaal.
huh, heb ik dat gezegd???_Martijn_ schreef:Je moet gewoon bezwaar aantekenen.

zal ro wel geweest zijn dan. 

He! nu is die weer rood.
-
- Contacteer:
Wat willen ze er tegen doen dan? kheb wel is een BOA gesproken en die zei ook "als ik het kenteken kan lezen schrijf ik hem op en krijgt hij een bekeuring" dit gebeurt echter zelden omdat die halve gek toch niet zo snel dat kenteken kan zien.~Haas~ schreef:wat is dit nou weer voor onzin?? Tuurlijk is dat niet zo...-=Chuckie=- schreef: Een motor rijder heeft dan gewoon geluk, zo is het nu eenmaal.

Ik heb dit tevens wel is als argument gebruikt in een bezwaarschrift dit wordt dan ook niet als argument gezien.
Ik zal de papieren is opzoeken die ik van de OVJ heb.
-
- Contacteer:
Ok papieren heb ik niet meer
FF stukkie van flitsservice:
Ik heb toen een bezwaar op de afwijzing geschreven dit is naar het kantongerecht gegaan waar ik gelijk heb gekregen.
Al met al ben ik wel meer als een half jaar verder, je moet wel sterk in je schoenen staan.

FF stukkie van flitsservice:
Dat papiertje had ik toen ook ik had dit argument ook gebruikt.(was overgens wel gewoon van achteren geflitst maar ik ga standaar in beroep tegen elke bekeuring)Tegemoetkomend geflitst? Ook hier is beroep tegen mogelijk. U kunt zich baseren op rechtsongelijkheid, immers als u op een motor had gereden had u geen bon gekregen. Van een betrouwbare organisatie hebben wij deze tip te horen gekregen. U heeft echter wel kans dat u daarvoor wel de gang naar de rechter zal moeten maken, omdat de Officier van Justitie u een standaard uitgeprint "bezwaar afgewezen" briefje zal sturen.
Ik heb toen een bezwaar op de afwijzing geschreven dit is naar het kantongerecht gegaan waar ik gelijk heb gekregen.
Al met al ben ik wel meer als een half jaar verder, je moet wel sterk in je schoenen staan.
-
we moeten gewoon naar amerikaanse voorschriften: motor geen kentekenplaat voor > auto dus ook niet. Gelijk van alle onenigheid af...
plus het staat nog mooier ook
- maja dit zal toch nooit lukken, denk eerder dat motoren straks ook een kenteken voor krijgen :-* 
plus het staat nog mooier ook