[R19]Resonantie na flink remmen.

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Geert Claes

Ik ben niet zeker, maar als de cursus voertuigtechnieken van vorig jaar mij niet bedriegt, dan kan het inderdaad een plat vlak zijn.
Als je dan wat gaat burnen, dan zou dat vlak alleen maar verergeren.
Er zou een mogelijkheid zijn om die band terug te laten afschrapen. Maar ik ben nog nooit een bedrijf tegengekomen dat dat doet. Dus of dit in de praktijk ook word toegepast weet ik dus niet.
jeroen.k

Geert Claes schreef:Ik ben niet zeker, maar als de cursus voertuigtechnieken van vorig jaar mij niet bedriegt, dan kan het inderdaad een plat vlak zijn.
Er zou een mogelijkheid zijn om die band terug te laten afschrapen. Maar ik ben nog nooit een bedrijf tegengekomen dat dat doet. Dus of dit in de praktijk ook word toegepast weet ik dus niet.
Kut...nwe banden dus :(
Emiel5

jeroen.k schreef:Geert Claes wrote:
Ik ben niet zeker, maar als de cursus voertuigtechnieken van vorig jaar mij niet bedriegt, dan kan het inderdaad een plat vlak zijn.

k#t...nwe banden dus
Kun je die je nu er onder hebt liggen lekker nog verder burnen >-) , zal de buurt vast wel leuk vinden :p
jeroen.k

hehehe, doe ut nie voor de deur...maar de mensen die nu langs kwamen vonden ut ook erg leuk! :p
Geert Claes

hehe, het is misschien leuk, maar als je zeker bent dat het een plat vlak is zou ik me er toch niet te veel mee bezig houden, want dat maakt het alleen erger.

Maar misschien is het nog wel verantwoord op te lossen met het nodige lood op te velg te monteren.
Natuurlijk binnen de mogelijke maten.

Misschien kan je wel ff met een velg van de achterkant ofzo eens zien of het probleem dan weg is. Voor je andere banden gaat monteren, of uit volle overtuiging gaat burnen. 8)
jeroen.k

Ga zodra ik tijd heb ff de velgjes wisselen denk ik ja...dan kan ikaltijd nog zien...als het dan blijft...moet ik toch verder zoeken...
Geert Claes

tja suc6 met de speurtocht dan in elk geval.
:wink:
jeroen.k

Dank je! :p
Abel
Über-Spammer

niets helpt tegen een platte kant wet er alles van. auto bij mij trok als een gek naar rechts, uitlijnen en balanceren werkte van geen meter.

trilde maar iets, maar 2 nieuwe voor banden en alles ok.
Plaats reactie