2f2f
Volgens mij zijn er wat erg hoge verwachtingen van de film, niet?
Ik denk ook dat het erg gaat tegenvallen, maar goed...
-
- Moderator
- Car: MB
tja, die films kijk je nu eenmaal niet om het goede verhaal zeg maar (al zou dat mischien ook niet opschieten met die doelgroep
). Is gewoon lachen om een keer te zien maar top films zijn het ZEKER niet

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat lijkt mij inderdaad precies de goede instelling 

vanavond om kwart voor 10 bij bios Arcaplex staan ze er voor de deurTino schreef:Iemand iets gehoord over een 2f2f meeting in spijkcity bij het arcaplex, ze verwachten meer dan 100 getunede auto's
Markus weet jij iets meer ??
sorry voor het late bericht, ik ben er in ieder geval iets eerder met de clio.
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Nou mensen, t was gezellig op de 2F2F Premiere bij bioscoop Arcaplex Spijkenisse..
ik heb er een Topic over gepost, en kheb foto's gemaakt, alleen kan ze nie hosten, dus zoek iemand.... wie helpt me??
morge de film!!
mzzl,
markus
ik heb er een Topic over gepost, en kheb foto's gemaakt, alleen kan ze nie hosten, dus zoek iemand.... wie helpt me??
morge de film!!
mzzl,
markus
-
keb dinsdag een stukje gezien van the making of 2f2f....maaruh die continuiteit van vlammen uit de uitlaten vinnik wat overdone :-* Verders zijn het wel strakke bakken, alleen niet geheel mijn style.
kheb em gisteren gezien en vond het wel een goede, niet zo goed als de eerste maar da's altijd, er zitten wel veel fouten in die film, bijvoorbeeld als ze naar die ferrari rijden rijd die gele evolution de poort stuk en 10sec erna als ze stilstaan blijkt de auto onaangeroerd
zo wil ik ook eentje, persoonlijk vond ik die roze geairbrushte auto en de skyline het knapste, wil m'n gtt ook laten airbrushen enkel weet ik niet wat! iemand suggesties?

Pff, dacht al dat ik de enige die er zo over dacht...Stefijn schreef: Het lijkt me echt een schijtfilm van de 2e orde(deel 1 was natuurlijk van de 1e orde), maar wellicht is dit wel het aanzien waard.

Bedoel, kijk ze ook wel vanwege de snelle auto's maar voor de rest 1e klas butt-film.

-
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het ook een en al prut :-*
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
mee eens!
inhoud van nix
inhoud van nix
Lekker he?
Hoeven we eens niet na te denken

Hoeven we eens niet na te denken
Mn foto's staan eropmarkus16v schreef:Nou mensen, t was gezellig op de 2F2F Premiere bij bioscoop Arcaplex Spijkenisse..
morge de film!!
mzzl,
markus

Nou, kheb m net gezien!!
Helemaal kicke, 1 woord VET!!
Vette races, vette auto's, lekkere vrouwen... wat wil je nog meer..
ok, hij tipt niet aan F&F, maar het blijft kicke, ik vond wel dat er veel humor inzat, vond ik wel leuk, alleen sommige grappies sloegen niet echt aan, maar what the F**K was weer ronduit genieten
mzzl,
markus
Helemaal kicke, 1 woord VET!!

ok, hij tipt niet aan F&F, maar het blijft kicke, ik vond wel dat er veel humor inzat, vond ik wel leuk, alleen sommige grappies sloegen niet echt aan, maar what the F**K was weer ronduit genieten

mzzl,
markus
-
- Moderator
- Car: Megane
mooi ik ga volgende week ik ken nie wachten 

ik ga morgen
He! nu is die weer rood.
Wij hebben vandaag, net zoals met de matrix, eerst deel 1 op dvd ghehuurd en bekeken en dan direct door naar de premiere.markus16v schreef:Nou, kheb m net gezien!!
Helemaal kicke, 1 woord VET!!![]()
ok, hij tipt niet aan F&F, maar het blijft kicke, ik vond wel dat er veel humor inzat, vond ik wel leuk, alleen sommige grappies sloegen niet echt aan, maar what the F**K was weer ronduit genieten![]()
mzzl,
markus
Viel me toch behoorlijk mee, deel 1 is een beetje wazig qua praat en verhaallijn, deze was toch stukken beter.
En een hele hoop vette bakken

daar gaat het ook niet om!! auto's en tietenmonsters kijken, thats the spiritRobert dB. schreef:mee eens!
inhoud van nix

Immer wieder die verdammte Holländer
nieuwe bios op de wallen? 
He! nu is die weer rood.
Vanavond geweest en zelfs mijn vriendin kreeg het warm van de auto's dus dat zegt heel wat
Conclusie strakke film op elk gebied
PS. op dringend verzoek van mijn vriendin ga ik morgen bezig om wat neon in en onder te bouwen!
In zal wel lukken onder moet ik nog zien maarre proberen kan altijd 

Conclusie strakke film op elk gebied

PS. op dringend verzoek van mijn vriendin ga ik morgen bezig om wat neon in en onder te bouwen!

-
- Contacteer:
Eerste keer dat in de fast and the furious keek heb ik hem na een half uur uitgezet, heb hem net een keer afgekeken. Wat een prutfilm, dubbel clutchen? Natuurlijk... NOS tanks die enorme explosies veroorzaken, kooien die er na een ongeluk opeens inzitten? Ga zo maar door, ze hadden het best wat realistischer kunnen aanpakken, nu maken ze zich er echt veel te makkelijk vanaf...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
-
- Contacteer:
Ik kom nou net terug uit de bios.
Was zeker genieten, genoeg mooie auto's en vrouwen.
Daarna nog wat gedronken bij een vriend van mij, en hebben daar een stel eikels een heel krat bier door de straat kapot gegooid. Er lag overal glas
Het meeste wel kunnen ontwijken, maar toch. Stelletje eikels.
Maar voor de rest een geslaagde avond.
(alleen geen renaults in de film jammer
)
Was zeker genieten, genoeg mooie auto's en vrouwen.
Daarna nog wat gedronken bij een vriend van mij, en hebben daar een stel eikels een heel krat bier door de straat kapot gegooid. Er lag overal glas

Het meeste wel kunnen ontwijken, maar toch. Stelletje eikels.

Maar voor de rest een geslaagde avond.
(alleen geen renaults in de film jammer

Boah vond het echt een brute film!
Kon ook niet anders...
Waarom?
Normaal zijn vervolg films altijd 3 x nix kijk maar naar de matrix. (vond ik dus nix) maar zolang het niet om het verhaal gaat en alleen om de mega vette auto's en de lekkere wijven is een bruter vervolg maken niet zo moeilijk! Gewoon meer brute auto's en meer horney bitches! En dat hebben ze goed gedaan ook!
Echt super! mzzls...
Kon ook niet anders...
Waarom?
Normaal zijn vervolg films altijd 3 x nix kijk maar naar de matrix. (vond ik dus nix) maar zolang het niet om het verhaal gaat en alleen om de mega vette auto's en de lekkere wijven is een bruter vervolg maken niet zo moeilijk! Gewoon meer brute auto's en meer horney bitches! En dat hebben ze goed gedaan ook!
Echt super! mzzls...
Ik ben ook net terug van de bios.
ik vond het ook wel een goede film.
vooral het geluid. Prachtig die turbo's en dumpvalves
Een vriend van me wil nu ook een reno 5 gtt kopen. hij wil ook turbo en psssssssssssssssss
, dus als iemand nog iets leuks en goedkoops weet, hoor ik het graag.
ik heb wel genoten.
die skyline ook met die dumps van hem. dat hij stoom blies. zag er wel grappig uit. dat zal je vast wel in het echt gaan tegenkomen. zal vast niet zo moeilijk te maken zijn. Alleen mag je dan denk wel een 2,5 bar turbo hebben.
was trouwens ook nog erg leuk in de parkeergarage van scheveningen. Blijkbaar waren er meer gasten naar de F&F geweest. echt een stuk of 10 auto een beetje herrie maken in de garage. Ze kwamen alleen niet boven mij herrie peug uit
, voor degene die hem kennen, weten wat ik bedoel. 
ik vond het ook wel een goede film.
vooral het geluid. Prachtig die turbo's en dumpvalves

Een vriend van me wil nu ook een reno 5 gtt kopen. hij wil ook turbo en psssssssssssssssss

ik heb wel genoten.
die skyline ook met die dumps van hem. dat hij stoom blies. zag er wel grappig uit. dat zal je vast wel in het echt gaan tegenkomen. zal vast niet zo moeilijk te maken zijn. Alleen mag je dan denk wel een 2,5 bar turbo hebben.
was trouwens ook nog erg leuk in de parkeergarage van scheveningen. Blijkbaar waren er meer gasten naar de F&F geweest. echt een stuk of 10 auto een beetje herrie maken in de garage. Ze kwamen alleen niet boven mij herrie peug uit

He! nu is die weer rood.

He! nu is die weer rood.