ja dit is wel vervelend.
wel tof van tazzman dat hij de velgen terug wil nemen.
Velgen laten repareren
-
- Contacteer:
Nou ja, liegen. Zover wil ik niet gaan - ik zeg alleen maar dat hier ineens informatie staat die mij niet verteld is.
Ja er is mij verteld dat die velgen wel gefixed moeten worden - dat heb ik je ook verteld. En ook dat je ze moet fixen voordat je ze kan gebruiken.. maar ja er is mij verteld dat er "een slagje in het achterste wiel zit" .. tja.
Ja er is mij verteld dat die velgen wel gefixed moeten worden - dat heb ik je ook verteld. En ook dat je ze moet fixen voordat je ze kan gebruiken.. maar ja er is mij verteld dat er "een slagje in het achterste wiel zit" .. tja.
Tis heus geen schade 19, hij had hem al een behoorlijk tijdje...en dan haddden wij er toch wel iets over kunnen lezen denk ik dan maar zo...
schuifdakjes lekker overigens bijna altijd!
bij mijn niet elektrische kanteldak heb ik alle schroefjes even goed vastgedraaid! Dat hielp enorm tegen het lekken, misschien dat dat bij jou ook helpt? Weet niet precies hoe zo'n elektrische in elkaar zit namelijk!
schuifdakjes lekker overigens bijna altijd!

bij mijn niet elektrische kanteldak heb ik alle schroefjes even goed vastgedraaid! Dat hielp enorm tegen het lekken, misschien dat dat bij jou ook helpt? Weet niet precies hoe zo'n elektrische in elkaar zit namelijk!
-
- Contacteer:
Ja inderdaad ik vindt het heel erg tof van hem dattie het zo oplost.
Ik vindt het gewoon naar tegenover hem omdat hij ook eigenlijk niet wist hoe het zat tot nu...
Vindt het gewoon een vervelende situatie..
Want hij is eigenlijk genaait met die velgen en nu mag hij het oplossen..
Ik vindt het gewoon naar tegenover hem omdat hij ook eigenlijk niet wist hoe het zat tot nu...
Vindt het gewoon een vervelende situatie..
Want hij is eigenlijk genaait met die velgen en nu mag hij het oplossen..
Foto's van mn auto staan hier http://members.lycos.nl/cu2nick/Auto/
Het stroomt gewoon de auto binnen als ik de slang erop zet. Lekken/druppelen is 1 maar dit is echt heel erg vervelend. Vrijdag gaan we es ff dat ding er weer uithalen en gewoon volledig dicht kitten aangezien ik door mis-communicatie nu al 2 daken misgelopen ben 
Als je 3 velgen compleet krom rijdt in een rotonde - krijgt de hele ophanging dan geen ongelooflijke knal? Daar ben ik dan wel bang voor..
Ben overigens niet genaaid met die velgen - ik wist dat ze "tender, love & care" nodig hadden maar er is een verschil tussen "een wiel met een slagje er in" en 3 aan gort gereden velgen .. had ik dat geweten dat ze niet te fixen waren had ik ze gewoon vergeven .. wat ik nu dus ook gedaan heb.

Als je 3 velgen compleet krom rijdt in een rotonde - krijgt de hele ophanging dan geen ongelooflijke knal? Daar ben ik dan wel bang voor..
Ben overigens niet genaaid met die velgen - ik wist dat ze "tender, love & care" nodig hadden maar er is een verschil tussen "een wiel met een slagje er in" en 3 aan gort gereden velgen .. had ik dat geweten dat ze niet te fixen waren had ik ze gewoon vergeven .. wat ik nu dus ook gedaan heb.
de wielophanging zal ongetwijfeld iets voelen...maar hoeft niet kapot te zijn...dat dakje dichtkitten...tjah dan gaat ie helemaalniet meer open...waarom kijk je niet eens op de sloop? ik heb mijn donor 19 bijvoorbeeld ook inclusief elektr. kanteldak naar de sloop gebracht, zullen er vast wel meer van zijn...
Ik heb al bij Renault geinformeerd maar die kunnen het dak danwel de rubbers niet meer leveren.
Is het schuifdak van een Phase I Clio hetzelfde als dat van een Phase I R19? (En ik neem aan dat het dak van een 19 16V hetzelfde is als dat van een normale 19/Clio?)
Is het schuifdak van een Phase I Clio hetzelfde als dat van een Phase I R19? (En ik neem aan dat het dak van een 19 16V hetzelfde is als dat van een normale 19/Clio?)