Devil einddemper

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bart V

Ik heb sinds vandaag een dubbele devil einddemper onder mn 19 16V :D Ben er best blij mee, want het ziet er erg mooi uit.

Nou hoor en zie ik hier dat iedereen zo tevreden is over devil, en dat het zo'n mooi geluid zou moeten maken. Ik zal je zeggen dat ik het tegen vind vallen tot nu toe. Stationair klinkt hij wel zwaarder, en het geheel klinkt wel iets mooier, maar het is erg zacht, en het klinkt nauwelijks harder dan met mn originele demper als ik hem doortrek. Ik heb een katvervanger van Devil, en er hangen nog 2 middendempers onder die auto. Er zit ook een k&n open luchtfilter op die er af gaat. Maar zelfs met die 2 middendempers moet een 2x65 mm devil einddemper toch een aanzienlijk bruter geluid maken dan die standaard einddemper?????????

Gr Bart
hitman

weghalen die middendempers!!! 8) :D

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
PATRICK-CLIO

als ie nieuw is moet ie ingebrand worden, daarna zal ie harde klinken. als het goed is :p
Mrtn
Car: R5GTT

PATRICK-CLIO schreef:als ie nieuw is moet ie ingebrand worden, daarna zal ie harde klinken. als het goed is :p
klopt, inbranden zal ie wel doen wat het geluid zal versterken, maar Bart, met 2 middendempers niet hoor :wink:
Mrtn = Maarten
Bart V

hij is niet nieuw, heeft er 5000 km op zitten.

Dus middendempers moeten weg??? Ik wil wel een wat harder geluid, maar niet TE.
PATRICK-CLIO

sja dan zit er niet veel anders meer op :)
Alpine
Contacteer:

Juist weghalen die dempers. Heb zelf geen enkele demper behalve de einddemper eronder(19 16v),Devil 2x85mm en het geluid is waanzinnie!

Greetz Marcel
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
marcel16v

Ik heb zelf een OMP einddemper deronder hangen, en met de twee middendempers krijg je er gewoon geen geluid uit.
jeroen.k

Ik heb onder mijn TXE ook een Devil hangen (90 mm Cup) en geen middendemper meer, wel een kat nog...en om eerlijk te zijn...geluid valt ZWAAR tegen! Als hij warm is klinkt hij wel redelijk lekker, maar het blijft te beschaafd...komt zodra de tijd daar is een Peco onder (gehoord bij MArcel DlC klinkt vet!) of een motor-uitlaat...lichtelijk aangepast dan! :D
Anton (R1916V)

heb zelf alleen nog: kat > pijpie > einddemper (supersprint) en dit klinkt redelijk naar behoren :p :)

maar kan altijd harder en bruter 8)
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
marcel16v

Mijn middendempers en kat worden vervangen door een OMP/ powersprint pijp van 58mm doorsnede met een klein tegendruk dempertje. Dus ik ben ook benieuwd hoe dit gaat klinken.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb geen een Kat-vervanger van Devil en een middenpijp zonder dempers van Devil en een Sebring einddemper 2x101mm rond. Maakt echt een zwaar geluid onderin en wordt vanaf zo'n 4200 toeren een racer geluid. En als je gas los laat klapt hij ook nog eens. Dit is voor mij de ideaale combi
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Mrtn
Car: R5GTT

ik heb Peco met Peco middendemper, maar het geluid is mij te hard :(
Mrtn = Maarten
Bart V

Ik denk dat de kat er bij mij weer onder gaat (rookt en stinkt hij ook minder) en dat ik de 2 middendempers eronder vandaan gooi. Ik denk dat dat het beste is. Ik wil niet helemaal demperloos gaan rijden.

Wie heeft nog een goede kat liggen van een 19 16V??
Bart V

Mrtn schreef:ik heb Peco met Peco middendemper, maar het geluid is mij te hard :(
Is peco gewoon harder opzich ofzo???
Marcel B.

Ik heb peco met kat en middendemper, klinkt al zeer aangenaam, en af en toe knalt ie zelfs, dus als die middendemper er onderuit gaat zal dat nog wel erger worden >-)
Don't walk the grass... smoke it
jeroen.k

Bart V schreef:
Mrtn schreef:ik heb Peco met Peco middendemper, maar het geluid is mij te hard :(
Is peco gewoon harder opzich ofzo???
Naar mijn ervaring vaak wel...

zo'n motoruitlaat klint ook erg lekker hoor! :D
mark -19- 16v

haa bart

heb je er net zo 1 als ik?
bijna 1 meter lang zeg maar

ja deze zit er al 2 ton onder en klinkt nog niet helemaal toppie en heb alles leeg he kat en geen tussendempers meer.

sorry jongens maar toen ik een kadett gt had gooide ik er de einddemper af en verving ik door een stijger pijp en dt klonkt echt goed klinkt raar om de juiste toeren het juiste geluid.

heb hier al is eerder over gepost jaar terug ofzo

kan het zijn dat die demper gewoon nog teveel dempt?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Bart V

mark, bij jouw steekt die einddemper echt super uit he aan de achterkant? bij mij zit hij precies recht met de achterbumper (vind ik mooier) Kon dat bij jouw niet anders?? of heb je dat express gedaan??

Gr Bart
mark -19- 16v

je ziet ongeveer 15 cm mooi chroom pijpje vind het wel grappig

maar ja daar wordt me lak niet beter van heb hem net weer verwend maar wat zit die 16v onder de krassen zeg en ja ja roest op het zij paneel hmmm
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Plaats reactie