[r5]Contact slot

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Remco_Rs
Contacteer:

Ik heb nu weer eens een probleem met het contactslot :evil: Als ik lekker een stuk heb gereden,en rustig mijn auto eff uitlaat draaien.Dan draai ik mijn sleutel om van mijn contact slot ,om de sleutel eruit te halen,Aleen het grote probleem is dat ik de sleutel er wel uit kan halen .Maar mijn motor blijft draaien,Pas nadat mijn ventielator fan stopt(dat was net 2 keer het geval) stopt opeens mijn motor met draaien en is er niks meer aan de hand,HELP :wink: Oja,als ik heb daarna weer start/uitzet,,,weer start /uitzet is er niks aan de hand
Remco_Rs
Contacteer:

Shit net weer het geval.. Lekker een stukje gereden,,en uitlaten draaien wil ik de motor uitzetten,,Dus ik draai de sleutel om ,,Maar nee hoor alles blijft lekker aan staan ,,Pas na 10 min ongeveer ,gaat alles uit ...Aangezien ik het complete contactslot van de sloop heb gehaald 3 maanden geleden,,Zou het mischien komen dat het contactslot versleten is of zo????of zijn er meer mensen met dit probleem????
Abel
Über-Spammer

is een spannings probleempje.. als je fan blijft draaien blijft er spanning op je ontsteking staan.. daatom gaat die niet uit.. massa probleem misschien ergens..

check de aansluiting op de dynamo.. daar staat me iets van bij
Remco_Rs
Contacteer:

OK zal er eff naar kijken,,,Maar de rest blijft dus ook aanstaan he,,,radio/verwarming alles
Remco_Rs
Contacteer:

Up
twingoturbo

heej jij bent hier de renault monteur.
Remco_Rs
Contacteer:

O is dat zo...Ze noemen mij altijd "PRUTSER" :D :lol: ..Het is gewoon heel toevallig dat ik ook nog eens elke dag in een renault overall loop,en heel toevallig ook nog eens aan renault,s Pruts Ehhhhhh Sleutel :)
Plaats reactie