Friday Nightmeeting Oss I
Ik zit erover te denken om de 27ste effe in Diemen te gaan kijken bij de FN-Noord Holland. Ik zag dat Tom in principe wel in was voor een 'FNO goes FN-NH'.
Wie nog meer?
Wie nog meer?
Laatst gewijzigd door Merijn op di 17 jun 2003 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Het 'kraken' is er nog steeds... Vreemdgenoeg! Maar of het nog steeds zo erg is, dat weet ik niet. Tot op heden heb ik nog aardig rustig gedaan met de Williams. Van het weekend zal ik alles eens op de proef stellen.Panoramix schreef:Merijn: koppeling is dus weer zoals ie moet zijn?![]()

IK ik ik ik ik ik ik ik ik ik
huhhhh ik wat??? OH JA ik ga de 27 ste naar Diemen chillen met Patrick ennus kijken of die Westerlingen het ook gezzelli kunnen maken
Ik weet niet of de twingo dan al verlaagd is maar kan in elk geval mijn nieuwe velgjes showen

huhhhh ik wat??? OH JA ik ga de 27 ste naar Diemen chillen met Patrick ennus kijken of die Westerlingen het ook gezzelli kunnen maken

Ik weet niet of de twingo dan al verlaagd is maar kan in elk geval mijn nieuwe velgjes showen

-
cooltjes hoor
al 3 man waarvan 2 twijfelen 

-
ag dat valt wel mee toch, is ook een aardig stuk rijden. Maarja misschien kunnen wel gelijk dan ff fixen dat fn-nh jullie kant op komt
ik ga niet mee naar diemen, hoe kut ik t ook vind. Ik heb niet zo heel veel vrije dagen meer en heb aankomenden vrijdag (feesie merijn) al vrij en volg week zaterdag ook al de hele dag. De twee weken erna zit ik in Gumbet, dus dat tikt ook aan...bovendien heb ik het geld hard nodig...sorry, andere keer...
btw.
@Tom, leuke site...je stuurt zelf zeker veel materiaal op
@Thedman, van wie is die 1916V die er staat op jouw foto? Van Hitman (eigenlijk van t broertje)??
@Tom, leuke site...je stuurt zelf zeker veel materiaal op

@Thedman, van wie is die 1916V die er staat op jouw foto? Van Hitman (eigenlijk van t broertje)??
Yeppers volgens mij wel ja maarrre hang me er niet aan op ben slecht in namen en heb een geheugen als een zeef dusse~Haas~ schreef:btw.

Off topic: Trouwens vandaag mijn nieuwe velgjes opgehaald zeeerrrrrrr strak ik hoop dat ik volgende week vrijdag mijn auto ook kan verlgaging zodat ik alles in Diemen kan showen zo niet dan tenminste wat strakke velgjes

-
- Contacteer:
gaan er hier nog mensen naar 2F2F deze vrijdag of dit weekend?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Die zwarte 19 16v is van (roy broertje van) Hitman (tom) idd.~Haas~ schreef:
En goed nieuws van het front. Tom schiet ook steeds harder op met zn. turbo.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:Het 'kraken' is er nog steeds... Vreemdgenoeg! Maar of het nog steeds zo erg is, dat weet ik niet. Tot op heden heb ik nog aardig rustig gedaan met de Williams. Van het weekend zal ik alles eens op de proef stellen.Panoramix schreef:Merijn: koppeling is dus weer zoals ie moet zijn?![]()
Merijn heeft last van een kraak fobie denk il
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
hi Tom
Heb je wiskunde een beetje gemaakt?
je heb trouwens je MSN niet aanstaan
Heb je wiskunde een beetje gemaakt?
je heb trouwens je MSN niet aanstaan

-
- Moderator
- Car: MB
wiskunde was wel te doen vond ik. Alhoewel er ook best een aantal moeilijk vragen bij zaten. Ik (en wat anderen) spraken prumpler daarna nog en hij zou proberen morgen de uitslag te hebben. Bovendien hebben we effe gezegd dat de tijd een beetje krap was (zou die aan denken
).
Msn heb ik de laatste tijd niet zo vaak aan staan. Heel de avond gewerkt en ga nu slapen, zet msn morgen wel effe aan
Msn heb ik de laatste tijd niet zo vaak aan staan. Heel de avond gewerkt en ga nu slapen, zet msn morgen wel effe aan
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
ja klopt, was op zich wel te doen
Alleen die open vragen waren klote.
Ik was wel vroeg weg, ik had nog een begrafenis waar ik heen moest, dus heb het eigenlijk maar snel afgerafeld.
Er was er nog eentje sneller klaar dan mij, die kan het nooit goed hebben gemaakt.
greetings en slaap ze
Alleen die open vragen waren klote.
Ik was wel vroeg weg, ik had nog een begrafenis waar ik heen moest, dus heb het eigenlijk maar snel afgerafeld.
Er was er nog eentje sneller klaar dan mij, die kan het nooit goed hebben gemaakt.
greetings en slaap ze
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
mmm.. volgens mij gaan er niet veel mensen naar automaxxJohan de clio man schreef:maar gaat er nog iemand van de fno naar automaxx. ik weet van tom (willie) dat ie het hele weekend gaat. merijn misschien ook zij die. ik wil wel zaterdag of zondag gaan. dus wie gaat er nog meer mee????????
Zijn er al drive2merijn plannen voor vrijdag of rijden de meeste voor zich?
ja, heb ik gekregen over de mail, maar vroeg me meer af of ieder voor zich komt of dat er nog mensen samen richting uden rijdenMerijn schreef:Heb je mijn routebeschrijving gevonden?

jaMerijn schreef:Dat had ik begrepen... Ik wilde gewoon weten of je 'm had gehad!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik heb m ook gehadMerijn schreef:Dat had ik begrepen... Ik wilde gewoon weten of je 'm had gehad!
ja, ik wil daar wel om 21:00/21:30 zijn dus zeg het maar.~Haas~ schreef:Zijn er al drive2merijn plannen voor vrijdag of rijden de meeste voor zich?

FNO@automaxx
wanneer: 4, 5 en 6 juli
hele weekend:
- tom, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
Laatst gewijzigd door Johan op wo 18 jun 2003 17:20, 2 keer totaal gewijzigd.