Hoe weet jij nou dat ik dat was???Chris schreef:Vanmiddag gespot:
Vanmiddag in Bodegraven centrum gespot:
- Model: Clio16V, phase.
- Kenteken: ??-HF-??
- Kleur: Antraciet grijs.
- Staat: Netjes, rechterzijkant had twee deukjes.
- Tuning: Origineel.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten en voor en achter een RTC nummerplaathouder. Ik vermoed dat het de Clio van Elise is.
De Onbekende Renault.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Tja, je Clio reed vroeger in Bodegraven rond.Elise16v schreef:Hoe weet jij nou dat ik dat was???Chris schreef:Vanmiddag gespot:
Vanmiddag in Bodegraven centrum gespot:
- Model: Clio16V, phase.
- Kenteken: ??-HF-??
- Kleur: Antraciet grijs.
- Staat: Netjes, rechterzijkant had twee deukjes.
- Tuning: Origineel.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten en voor en achter een RTC nummerplaathouder. Ik vermoed dat het de Clio van Elise is.

Vanmiddag gespot:
In het Bergse Bos(Rotterdam)
Blauwe GTT Ph2 met renault sport stickers/kleuren en een Turbo 2 bodykit, lagunastyle grill.
Lichtblauwe R11 Cabrio(nl kent.)
Kruising N209 bij Bleiswijk.
In Centrum Bodegraven:
Witte GTT, wel wat plekjes.
kenteken TJ-34**
In het Bergse Bos(Rotterdam)
Blauwe GTT Ph2 met renault sport stickers/kleuren en een Turbo 2 bodykit, lagunastyle grill.
Lichtblauwe R11 Cabrio(nl kent.)
Kruising N209 bij Bleiswijk.
In Centrum Bodegraven:
Witte GTT, wel wat plekjes.

kenteken TJ-34**
gisteren gespot: R19chamade, geel taximodel, spoiler achterop, sukonfit road, bangkok 

Zal ik eerlijk wezen ik let nooit op welke snelweg ik zit lol als ik de weg maar weetJeroen RS schreef:Dan bedoel je zeker de afslag Hilversum als je vanaf de A1 de A27 opgaat??Ben schreef:Geen type fout bart ik kom er met de laguna ook doorheen met 200kmph heb ik ook al getest. De laguna break ligt er beter op de weg dan de clio vind ik.Bart V schreef:Mag aannemen dat je hier een type fout maakt?? DIe bocht kan je never nooit nemen met 200 namelijk.Ben schreef:Clio 16v op de a27 rond 12 a 12:30 uur was net klaar met werken.Tazzman schreef:Hoe laat was dat en wat voor auto? Ik had vanochtend ook zo'n lastige strontvlieg achter me op de A27.
Niet voor lang overigens.. hij verdween spoedig...........in mijn spiegels
afslag hilversum en die bocht kan je daar echt loeihard nemen 200kmph met ietsje grip verlies maar wel beheersbaartoyo's (hadden wel moeite) en pirelli drago's (niet) wat mij verbaasde. Ik was niet de enige die zo dacht als ik trouwens er blaasde nog een motor achter me aan met 200 kmph hij stak ze duim nog omhoog in hilversum bij het stoplicht en spoot toen weg.
Volgens mij was hij idd van Bodescholten
Gr Bart
Met bijrijder dus ik heb getuigen hihi
Je moet wel optimaal gebruikmaken van de 2 banen natuurlijk en gebruikmaken van je ruimte als je het slim aanpakt kom je precies na de bocht op de linker baan terecht en daar rijd vrijwel nooit meer iemand daar. Rijden er auto's op de rechterbaan voordat je die bocht ik gaat gaat het je idd niet lukken.

-
Nou , dan spot ik ook maar wat ..
Een zwarte clio 16v met donkere achterruiten en in het kenteken de letters XX
komende vanuit de richting den helder
ehh (n 205)
Tevens in den helder een lichtgrijze clio 16 v , stond geparkeerd in een straat.
welke straat?? weet ik veel !!! ik was de weg effe kwijt..
Tevens gespot
in den helder, een zwarte 5 gtt waarvan de voorwielen gedemonteerd waren , en er was iemand bezig de motor aan het inbouwen.
Geert GTT ....
Ik was dus in ...... den helder deze zondag.

Een zwarte clio 16v met donkere achterruiten en in het kenteken de letters XX
komende vanuit de richting den helder
ehh (n 205)
Tevens in den helder een lichtgrijze clio 16 v , stond geparkeerd in een straat.
welke straat?? weet ik veel !!! ik was de weg effe kwijt..
Tevens gespot
in den helder, een zwarte 5 gtt waarvan de voorwielen gedemonteerd waren , en er was iemand bezig de motor aan het inbouwen.
Geert GTT ....
Ik was dus in ...... den helder deze zondag.

Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Das dan dus 2 x zonde.catrinus schreef:Zonde? Binnenkort is er nog een mat zwarte gtt op de wegIvo8hoven schreef: 5 GT Turbo ph2
XL-13-X?
Zag er wel netjes uit van afstand, helemaal standaard met een GTX gril, en lichtmetaal, maar.......:
MAT ZWART GEROLD........?????!!!!!@#$$%%^) !
Zonde....
Zojuist gespot in Oudewater, het snoepje van Ivo:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_GTTBSI.jpg[/img]
En later thv van Papekop, Tjabel in zijn mooie bolide:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... c01304.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_GTTBSI.jpg[/img]
En later thv van Papekop, Tjabel in zijn mooie bolide:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... c01304.jpg[/img]
Tijn is nog zeker een weekje in Thailand. Hij zat in een internetcafe...Rudo schreef:Welkom terug.Tijn schreef:gisteren gespot: R19chamade, geel taximodel, spoiler achterop, sukonfit road, bangkok
Tja, dat kan natuurlijk ook.Elise16v schreef:Tijn is nog zeker een weekje in Thailand. Hij zat in een internetcafe...Rudo schreef:Welkom terug.Tijn schreef:gisteren gespot: R19chamade, geel taximodel, spoiler achterop, sukonfit road, bangkok

-
en een mooie f4Menno schreef:en 1 5je 16VChristian schreef:zaterdag in de omgeveing van Oldenzaal ( de lutte)
heeel veel renotjes 4![]()

HihiiiSteven (Fiets) schreef:Die dingen hebben wel een sublieme wegliggingSander101 schreef:Gisteren in Den Haag een Renault 9 Cabrio. Hij leek verlaagd alleen er zaten 3 mensen in dus misschien was dat het.

zeg chris blijf jij steeds dezelfde mensen spotten en posten? hoe vaak moet ik JP dan wel niet posten in 21s 5jes en willies?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Jasper11turbo schreef: Tevens gespot
Geert GTT ....
Ik was dus in ...... den helder deze zondag.![]()

don't be a fool, wrap your tool
Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.
Je linkerremlicht werkt niet

Dat zou Jean Paul geweest moeten zijnMerijn.V schreef:Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.
-
- Contacteer:
Vanmorgen gespot in de file op de A9 naar A'dam
- grijze clio V6
- supermooie bak
ik reedt er langs met de motor en moest even rustiger rijden om naar deze superbak te kijken, ik heb mijn duim nog opgestoken naar hem.
- grijze clio V6
- supermooie bak
ik reedt er langs met de motor en moest even rustiger rijden om naar deze superbak te kijken, ik heb mijn duim nog opgestoken naar hem.
Ik weet hoe JP eruit ziet en dit was hem absoluut niet. Of het zijn copa was, dat weet ik niet, maar het was JP in elk geval niet.Thijs RSI schreef:Dat zou Jean Paul geweest moeten zijnMerijn.V schreef:Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.
nou wel veel deuken in die auto`s hoor was wel erg jammerJan-Geert (Momentsleutel) schreef:en een mooie f4Menno schreef:en 1 5je 16VChristian schreef:zaterdag in de omgeveing van Oldenzaal ( de lutte)
heeel veel renotjes 4![]()
was clubweekend vd r4club
ik zag die geel witte reno servise wagen in duitsland rijden die zag er erg goed uit
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Ik heb gistermiddag ook een tweetal auto's gezien die volgens mij van clubleden zijn.
Toch wel benieuwd wie de eigenaar(esse) is....
Model: 5GTT Blue Sport.
Kleur: Tja...DUH. (Blauw dus.)
Extra's: RTC sticker op achterzijruit. Zag er verders standaard uit.
Wie oh wie?
EN daarna,
Model: Clio (RS 2.0.....waarschijnlijk
, ookal zag ik alleen de achterkant)
Kleur: Zilver
Extra's: Vet mooie achterkant! Twee uitlaten boven elkaar aan beide kanten.
Ik dacht zelf meteen aan de bak van Rasit. Maar misschien dat er nog zo'n kit rondrijd?
Ik zat zelf incognito in een Xsara......
Toch wel benieuwd wie de eigenaar(esse) is....
Model: 5GTT Blue Sport.
Kleur: Tja...DUH. (Blauw dus.)
Extra's: RTC sticker op achterzijruit. Zag er verders standaard uit.
Wie oh wie?
EN daarna,
Model: Clio (RS 2.0.....waarschijnlijk

Ik dacht zelf meteen aan de bak van Rasit. Maar misschien dat er nog zo'n kit rondrijd?
sorrie......zag het te laat!oxje schreef:Zonet in Warmond op de doorgaande weg door warmond heen, Jean Paul in de 21T, volgens mij lette ie niet echt op, of hij had geen zin om te zwaaien

ik heb er ook nog clio 16V gespot op de weg tussen haarlem en nieuw-vennep.
roy.w?
dat was mijn auto wel,maar ik heb hem zelf niet...Merijn.V schreef:Ik weet hoe JP eruit ziet en dit was hem absoluut niet. Of het zijn copa was, dat weet ik niet, maar het was JP in elk geval niet.Thijs RSI schreef:Dat zou Jean Paul geweest moeten zijnMerijn.V schreef:Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.

dat was jl die aan het cruisen was.
En vandaag was ie weer aan het cruisen, je autootje begint leuk te worden JP, vooral onder de motorkap.jean-paul schreef:dat was mijn auto wel,maar ik heb hem zelf niet...Merijn.V schreef:Ik weet hoe JP eruit ziet en dit was hem absoluut niet. Of het zijn copa was, dat weet ik niet, maar het was JP in elk geval niet.Thijs RSI schreef:Dat zou Jean Paul geweest moeten zijnMerijn.V schreef:Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.
Je linkerremlicht werkt niet![]()

spir@l schreef:
Model: Clio (RS 2.0.....waarschijnlijk, ookal zag ik alleen de achterkant)
ik was aan het chillen op het strand ja

RO 16v schreef:En vandaag was ie weer aan het cruisen, je autootje begint leuk te worden JP, vooral onder de motorkap.jean-paul schreef:dat was mijn auto wel,maar ik heb hem zelf niet...Merijn.V schreef:Ik weet hoe JP eruit ziet en dit was hem absoluut niet. Of het zijn copa was, dat weet ik niet, maar het was JP in elk geval niet.Thijs RSI schreef:Dat zou Jean Paul geweest moeten zijnMerijn.V schreef:Gisteren gespot op de A4 vanaf Leiden richting Wateringen een zilveren GTT Copa, RTC-lid aan de stickers te zien.
Je linkerremlicht werkt niet![]()

-
gespot:
R19 16v, willie blue, gouden speedline velgies (als ik het goed zag
)
20.00 in zierikzee bij Profile center
iemand?
R19 16v, willie blue, gouden speedline velgies (als ik het goed zag

20.00 in zierikzee bij Profile center
iemand?
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Die 19 16v is volgens mij van een monteur van Renault dealer Braal uit Zierikzee.
-
wat doet ie dan bij Profile center 

Bij beunen
Is het een sedan?

Is het een sedan?
Gistermiddag gespot in Lelystad Clio Williams...zag er leuk uit...hij toeterde ik zwaaide! 
Later weer een Clio Williams (was dit dezelfde?) zat iemand met bril in en nog 2 gasten...we reden langs elkaar en ik zwaaide weer, hij keek een beetje verbaasd volgens mij...iemand van hier? Want ik zag wel stickers...maar was nog te brak van Defqon1 om te zien of ut clubstickers waren

Later weer een Clio Williams (was dit dezelfde?) zat iemand met bril in en nog 2 gasten...we reden langs elkaar en ik zwaaide weer, hij keek een beetje verbaasd volgens mij...iemand van hier? Want ik zag wel stickers...maar was nog te brak van Defqon1 om te zien of ut clubstickers waren

-
Jeroen schreef:Bij beunen![]()
Is het een sedan?

volgens mij coupetje
Zojuist gespot:
- Lokatie: Bodegraven, Renault dealer Kempenaar.
- Model: Renault 9 cabriolet 2.0.
- Kenkeken: JS-FF-62.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Amerikaanse import, Fly KLM stikker achterop. Leuk om hem na 4 jaar weer eens tegen te komen.
- Lokatie: Bodegraven, Renault dealer Kempenaar.
- Model: Renault 9 cabriolet 2.0.
- Kenkeken: JS-FF-62.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Amerikaanse import, Fly KLM stikker achterop. Leuk om hem na 4 jaar weer eens tegen te komen.