[R5GTT]Rick's project, auto verhuisd, Schade wordt hersteld
.......na best een lange tijd het idee hebben om een 5 GTT te kopen is het er dan nu ook echt van gekomen.
Vanmiddag heb ik dan eindelijk (mijn eerste) 5 GTT gekocht. Naast een Clio 16V van mijn vriendin staat er straks dan ook een witte 5 GTT op de parkeerplaats.
Er zal nog wel het een en ander aan gedaan moeten worden, maar we hebben de tijd. Volgende week vrijdag gaan we het 5-je ophalen en hem dan allereerst even technisch een klein beetje onder handen nemen: Alle vloeistoffen verversen, remmen in order maken en verder de auto in zijn geheel even nalopen zodat deze (na een jaar stilstand) naar de keuring kan. Ik ga mijn best doen om de auto mee te nemen met AutoMaxx. Zo meteen komen er een paar foto's die ik vanmiddag heb genomen, en uiteraard worden jullie op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen
Rick
Vanmiddag heb ik dan eindelijk (mijn eerste) 5 GTT gekocht. Naast een Clio 16V van mijn vriendin staat er straks dan ook een witte 5 GTT op de parkeerplaats.
Er zal nog wel het een en ander aan gedaan moeten worden, maar we hebben de tijd. Volgende week vrijdag gaan we het 5-je ophalen en hem dan allereerst even technisch een klein beetje onder handen nemen: Alle vloeistoffen verversen, remmen in order maken en verder de auto in zijn geheel even nalopen zodat deze (na een jaar stilstand) naar de keuring kan. Ik ga mijn best doen om de auto mee te nemen met AutoMaxx. Zo meteen komen er een paar foto's die ik vanmiddag heb genomen, en uiteraard worden jullie op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen
Rick
Laatst gewijzigd door Rick D. op do 30 dec 2004 21:46, 10 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-achter.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-achter02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-clio01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-clio02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-interieur01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-interieur02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-linksachter01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-motor01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-motor02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-voorwiel01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-achter02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-clio01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-clio02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-interieur01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-interieur02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-linksachter01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-motor01.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-motor02.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/5gtt/5-voorwiel01.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Rick D. op ma 23 jun 2003 12:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Hehe zo zag mijn 5je er ook in "het begin" uit 
veel suc6 ermee ziet er goe uit !!

veel suc6 ermee ziet er goe uit !!
Het wordt wel gezellig zo bij ons op de parkeerplaats 
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
- Berichten: 566
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 11:10
Nu werd mij altijd aangeraden om nooit te gaan rijden zonder hitteschild bovenop de turbo, mede vanwege omdat de ontstekingsunt erboven gemonteerd zit , en die vind die hitte niet echt prettig..
RE 208 , RE 209.
Nu zie ik op je foto dat jij geen hitteschild heb?? dus gaat dit verhaal nu in rook op?? Hiermee bedoel ik: moet hij er nu op , of mag hij er ook af blijven ??
Op mijn 11 turbo zit hij erop en blijft hij erop...
Ik weet wel dat na een flink stukje rijden(wat ik vroeger dus wel deed met de auto) onstond er een deuk in de motorkap , die als de motor weer afkoelde weer netjes terugkwam..
groet jasper
RE 208 , RE 209.
Nu zie ik op je foto dat jij geen hitteschild heb?? dus gaat dit verhaal nu in rook op?? Hiermee bedoel ik: moet hij er nu op , of mag hij er ook af blijven ??
Op mijn 11 turbo zit hij erop en blijft hij erop...
Ik weet wel dat na een flink stukje rijden(wat ik vroeger dus wel deed met de auto) onstond er een deuk in de motorkap , die als de motor weer afkoelde weer netjes terugkwam..
groet jasper
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
- Berichten: 566
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 11:10
Maar zeker gefeliciteerd !!! de auto ziet er heel strak uit !!!


Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Ik heb vanmiddag ook idd gezien dat er geen hitte schild op zit. Deze komt er zeker op voor dat ik er mee ga rijden.Jasper11turbo schreef:Nu werd mij altijd aangeraden om nooit te gaan rijden zonder hitteschild bovenop de turbo, mede vanwege omdat de ontstekingsunt erboven gemonteerd zit , en die vind die hitte niet echt prettig..
RE 208 , RE 209.
Nu zie ik op je foto dat jij geen hitteschild heb?? dus gaat dit verhaal nu in rook op?? Hiermee bedoel ik: moet hij er nu op , of mag hij er ook af blijven ??
Op mijn 11 turbo zit hij erop en blijft hij erop...
Ik weet wel dat na een flink stukje rijden(wat ik vroeger dus wel deed met de auto) onstond er een deuk in de motorkap , die als de motor weer afkoelde weer netjes terugkwam..
groet jasper
-
- Berichten: 566
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 11:10
Oke,
hint
veel plezier met de auto

veel plezier met de auto
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
dacht als het een Ph2 was
bij een PH2 zit de onsteking toch achter het schurbord
[img]http://www.clio-16v.com/5gtt/5-motor01.jpg[/img]
bij een PH2 zit de onsteking toch achter het schurbord
[img]http://www.clio-16v.com/5gtt/5-motor01.jpg[/img]
-
- Berichten: 566
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 11:10
Bij geert zit hij ook boven de turbo,
das ook een fase 2
das ook een fase 2
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
ziet er goed uit
suc6 er mee en hou hem heel!!


suc6 er mee en hou hem heel!!
Voor nu eerst technisch in orde maken en daarna als er tijd en geld is de buitenkant strak maken. Maar ik denk wel dat ik de buitenkant origineel hou, denk zelfs wel dezelfde kleur. En verder zie ik wel. Maar jullie worden op de hoogte gehouden.Rudo schreef:Gefeliciteerd Rick! Ga je Žm tunen of houd je Žm origineel?
Ik ben blij dat hij in goede handen is gevallen..Clio-16v.com schreef: - eerst technisch in orde maken
- daarna de buitenkant strak maken
- buitenkant origineel hou,
- dezelfde kleur

Veel plezier ermee Rick!!
Het zal wel stil worden bij ons in de poort...

Succes ermee! Ik kan je vertellen dat een 5gtt erug relaxed is om mee te rijden. Verder moet je het wel als hobby zien, want je moet er wel wat tijd voor overhebben naruurlijk 

Tazman, het is 384, net ff wat "romiger". 
Met romiger bedoel ik dus dit:
[img]http://httpd.chello.nl/~a.dongstra/rtc1.jpg[/img]
Je ziet dat de voorste 5 wat donkerder is. Dat is overigens de originele kleur. De achterste is overgespoten in een "wittere" wit

Met romiger bedoel ik dus dit:
[img]http://httpd.chello.nl/~a.dongstra/rtc1.jpg[/img]
Je ziet dat de voorste 5 wat donkerder is. Dat is overigens de originele kleur. De achterste is overgespoten in een "wittere" wit
gaaf rick!
welcome to the world of GT Turbo
welcome to the world of GT Turbo

Immer wieder die verdammte Holländer
Klopt, want de mooie lak is nu niet echt zichtbaar!WieBenJij schreef:Het schijnt dat als de verkoper zijn auto wast, dat ie dan iets te verbergen heeftChris schreef:Ik ga hem straks, voor de laatste keer, nog maar eens wassen..![]()
![]()

-
- Berichten: 569
- Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
- Locatie: Den Helder (NL)
Dat is dus nog maar 2 nachies slapen
succes en veel plezier !!

succes en veel plezier !!
don't be a fool, wrap your tool