Lid worden van de Renault Tuning Club.
- 4 keer per jaar een nieuwsbrief
- toegang tot besloten meetings zoals karten etc
- kortingen bij allerlei bedrijven van versterker tot turbo
- en je maakt deel uit van de vetste renault club van NL!!
wie vult me even aan?
wie vult me even aan?
Immer wieder die verdammte Holländer
eikel

- 4 keer per jaar een nieuwsbrief
- gratis bert en ernie mp3'tjes
Ik wil meerrrrrrrrr meeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr

- Korting op merchandise.iMAGE schreef:- 4 keer per jaar een nieuwsbrief
- Korting bij evenementen.
En je natuurlijk aansluiten bij een leuke autoclub.
De verwerking van de leden gaat momenteel inderdaad wat trager, dit omdat iemand van de ledenadministratie voor onbekende tijd is weggevallen.
We hopen dat we de achterstand zo snel mogelijk in kunnen halen.
De pasjes waren, wat net al werd gezegd, op te halen tijdens Speed. Degene die dat niet hebben gedaan krijgen hem meegestuurd met de volgende nieuwsbrief.
En zoals al vele malen is gezegd, de mensen van het bestuur doen dit allemaal voor erbij. Dat houdt dus in dat ze niet dag en nacht met de RTC bezig kunnen/willen zijn.
We hadden verwacht dat we in 2002 rond de 50 leden zouden hebben, het zijn er ietsjes meer geworden wat natuurlijk hartstikke gaaf is! Maar daardoor kwam er wel een hoop werk op ons af.
Het is allemaal nieuw, dus soms gaat er wel eens wat fout.
Heb daarom begrip als het wat langer duurt, en wil je wat over je lidmaatschap vragen mail dan even naar een van de bestuurders, dan komt het best wel weer voor mekaar..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Kijk, Chris, daar hebben we wat aan. Daarvoor heeft iedereen wel begrip, denk ik. Maar ik, en velen met mij, hebben dit soort info niet.Chris schreef:De verwerking van de leden gaat momenteel inderdaad wat trager, dit omdat iemand van de ledenadministratie voor onbekende tijd is weggevallen.

everybody loves Raymondrasit.. schreef:je wordt vrienden met ray

hej mensen,
raad eens wat er vanddag op de mat plofte??
mn brief van de RTC met mn inlognummer, ben nu dus officieel lid
alleen nog ff wachten op t passie zoals op de brief stond..
dus voor de mensen die twijfelden, het mocht ff duren, tis natuurlijk een organisatie op vrijwilligersbasis, maar alles komt goed, ik heb het na ruim een maand binnen gekregen.
mzzl,
markus
raad eens wat er vanddag op de mat plofte??
mn brief van de RTC met mn inlognummer, ben nu dus officieel lid

alleen nog ff wachten op t passie zoals op de brief stond..
dus voor de mensen die twijfelden, het mocht ff duren, tis natuurlijk een organisatie op vrijwilligersbasis, maar alles komt goed, ik heb het na ruim een maand binnen gekregen.
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
-
- Contacteer:
hehe... me tooIk heb nog niks binnen
Maar heb nog genoeg geduld hoor

Clio16v
Dudes, jullie hebben gemerkt dat Pieter en Tackie ff flink bezig geweest zijn met brieven e.d. En terwijl het buiten stralend mooi weer is zit ik hier de achterstand weg te werken..
Zoals jullie weten is onze ledenadministratie door omstandigheden ff op een laag pitje. ik heb iig nu de leden van speed verwerkt en de mensen die 'gewoon' betaald hebben vanaf speed.
We gaan ons uiterste best doen om iedereen erin te krijgen voordat we de nieuwsbrief laten drukken zodat IEDEREEN die betaald heeft de nieuwsbrief gaat krijgen.
...
en nu ga ik een biertje drinken
Zoals jullie weten is onze ledenadministratie door omstandigheden ff op een laag pitje. ik heb iig nu de leden van speed verwerkt en de mensen die 'gewoon' betaald hebben vanaf speed.
We gaan ons uiterste best doen om iedereen erin te krijgen voordat we de nieuwsbrief laten drukken zodat IEDEREEN die betaald heeft de nieuwsbrief gaat krijgen.
...
en nu ga ik een biertje drinken

Ik ben nou ff bezig geweest op .nl, maar hoe krijg ik die avatar (plaatje) bij m'n naam? zag iets staan dat je een bestandje moest selecteren, en een ftp password. Kan iemand me vertellen hoe dit zit?
Clio 16V=Alive again!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan op dit moment niet meer-Matthy- schreef:Ik ben nou ff bezig geweest op .nl, maar hoe krijg ik die avatar (plaatje) bij m'n naam? zag iets staan dat je een bestandje moest selecteren, en een ftp password. Kan iemand me vertellen hoe dit zit?
je heb nl geen ftp accounts meer
even geduld tot de nieuwe site af is

Ik ben al vanaf begin dit jaar lid van RTC maar heb helaas nog geen clubpas mogen ontvangen, klopt dit ??
Mvg,
Sur5all
Mvg,
Sur5all
-
ik zelf heb ook nog nix ontvangen, misschien vandaag ik wacht rustig af 

me to,en ikke heb ook nog niks ontvangen,beetje jammer vindt ik het wel , het jaar is alweer voor de helft om ,en de vraag is waneer komen de pasjes???sur5all schreef:Ik ben al vanaf begin dit jaar lid van RTC maar heb helaas nog geen clubpas mogen ontvangen, klopt dit ??
Mvg,
Sur5all
op het eind van het jaar mischien???
sorry mensen maar dit kan echt beter geregeld worden,maybe iets om eens in een vergadering te overleggen hoe dit beter kan,want om pas een pasje te krijgen op de helft van het jaar schiet ook niet echt op
greetz marc
Ja dat klopt.sur5all schreef:Ik ben al vanaf begin dit jaar lid van RTC maar heb helaas nog geen clubpas mogen ontvangen, klopt dit ??
Mvg,
Sur5all
we sturen de pasjes mee met de volgende nieuwsbrief.
we kunnen wel gelijk iedereen een pasje sturen als we die pasjes hebben maar dat kost $$ en we willen die prijs juist zo laag mogeljk houden.
Op speed waren de pasjes trouwens af te halen.
-
- Contacteer:
Hoppa... viel goed mee!!
26 mei 2003 ingeschreven, vandaag kreeg k n envelop met mn inloggegevens... Ook staat r in dat pasje opgestuurd wordt?!?
Naja, ik goed tevreden...
26 mei 2003 ingeschreven, vandaag kreeg k n envelop met mn inloggegevens... Ook staat r in dat pasje opgestuurd wordt?!?

-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
correctSleiN - RT schreef:Hoppa... viel goed mee!!

er zal 1 dezer dagen een update gevraagd worden van de betaalde leden en deze zullen de nieuwsbrief toegestuurd krijgen MET pasje