De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ben

Tazzman schreef:Hoe laat was dat en wat voor auto? Ik had vanochtend ook zo'n lastige strontvlieg achter me op de A27. ;)

Niet voor lang overigens.. hij verdween spoedig...........in mijn spiegels :D
Clio 16v op de a27 rond 12 a 12:30 uur was net klaar met werken.

Ik heb niet in je spiegel gezeten aangezien ik uiteindelijk een vrije rechter baan gebruikt heb en lekker door getrokken heb tot de 200 kmph ;) en 1 vrachtwagen uit eindelijk maar via de vluchtstrook gepasseerd heb (ik was het echt zat 100 rijden waar je 120 mag en dan allemaal op de linker baan ff terug in de 3 met 100kmph en planken maar :D)hoppa afslag hilversum en die bocht kan je daar echt loeihard nemen 200kmph met ietsje grip verlies maar wel beheersbaar :P toyo's (hadden wel moeite) en pirelli drago's (niet) wat mij verbaasde. Ik was niet de enige die zo dacht als ik trouwens er blaasde nog een motor achter me aan met 200 kmph hij stak ze duim nog omhoog in hilversum bij het stoplicht en spoot toen weg.

Volgens mij was hij idd van Bodescholten
markus16v

Zat ff te kijken bij Frank(rmc) zn megane die te koop staat, maar volgens mij stond deze vorige week bij bioscoop Arcaplex Spijkenisse, gele RMC met koplampmaskers en ook zo'n zelfde uitlaat aan de zijkant, Frank was jij dit???

ik was ff vergeten te melden vorige week..

mzzl,

markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Jeroen RS
Contacteer:

Vanmiddag rond 12.30 op de Legmeerdijk in Aalsmeer een gele Clio RS phase 1 met sportuitlaat en getinte ramen
Maus

Rudo schreef:
Maus schreef:Daarnet rond 18.30 uur op de A15 thv Hardinxveld (richting Rotterdam) werd ik ingehaald door een zilvere Clio RS phase 1. Nog geen 5 tellen later kwam een kanarie-gele RS phase 1 me tegemoet.
Wacht ff, hier gaat iets niet helemaal goed.....

Jíj werd ingehaald????? Moet jij niet degene zijn die inhaalt? :wink:
Ik stond te wachten bij 't stoplicht en reed overigens met een Caddy. :)
Maus

dennisvr schreef:
Maus schreef:Daarnet rond 18.30 uur op de A15 thv Hardinxveld (richting Rotterdam) werd ik ingehaald door een zilvere Clio RS phase 1. Nog geen 5 tellen later kwam een kanarie-gele RS phase 1 me tegemoet.
Ron RS?
Nee, deze RS was nog vrij standaard.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Zojuist in zoetermeer:

een groene clio 16v phase II met de megana coupe velgen.
verder vrij standaart.
IK kijk de bestuuder aan en ik steek mijn duim omhoog.
Hij kijkt mij aan en vervolgt zijn weg zonder terug te seinen. Hopelijk was dit niet iemand van hier :evil: :(
Chrisv

Vandaag gezien tussen haarlem en utrecht ofzo. Kweet niet meer precies.

Donkergroene renault 19 16v cabrio met een dame achter het stuur.

Bekende?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Remco_Rs
Contacteer:

Vandaag rond een uur of half5 ,,richting butterhuizen(HEERHUGOWAARD) een Gele megane coupe,met BIG spoiler,en dikke velgen,,Dit zag ik in circa 2sec ,want ik was erg druk bezig mijn gtt op de weg te houden :lol: ,,Ik ging een klein beetje te hard door de bocht :p
-Ray-
Contacteer:

zojuist in ijmuiden gespot en gesproken: eigenaar wouter, auto: R5GTT fase 2, zwart, volledig origineel, hij is drie dagen eigenaar van de auto, kenteken XG-60-GR. Woont in haarlem en is zeer waarschijnlijk binnenkort ook lid van de RTC :)
Immer wieder die verdammte Holländer
twingoturbo

ZERO-X schreef: :lol: ,,Ik ging een klein beetje te hard door de bocht :p
Ik zie jou wel vaker hard door de bocht gaan Remco! :D
Foeke

vanmiddag in het centrum van leeuwarden, gele megane coupe met zwarte OZ F1 velgen en een dikke pijp
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Mr.A
Contacteer:

Deze Megane heb ik ook wel eens zien rijden in Leeuwarden 8)
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
SMILLIAW

vanmiddag in haarlem centrum:
zwarte clio 16v
verlaagd
DIKKE pijp
16 inches
zwarte achterruiten
kenteken:vt-13-vt
gaf hem een duimpie, gaf me een duimpie terug:)
Floris
Contacteer:

Ik zie de laatste tijd een groene Renault Twingo, verlaagd, en een mooie tekst "Renault" op de zijkant.
Kent iemand dit persoon?

Dit allen in de omgeving van Wateringen
Ben

vandaag bij utrecht overvecht een metalic grijs groen achtige clio 16 voor het sotplicht nix onthouden verder wilde snel naaar huis.
TimV

-Ray- schreef:zojuist in ijmuiden gespot en gesproken: eigenaar wouter, auto: R5GTT fase 2, zwart, volledig origineel, hij is drie dagen eigenaar van de auto, kenteken XG-60-GR. Woont in haarlem en is zeer waarschijnlijk binnenkort ook lid van de RTC :)

Zat/zit in deze wagen een scheur in de voorruit en een paar gaten in de voorbumper zoja dan heb ik hem ook wel eens in ijmuiden zien staan.
Bart V

Ben schreef:
Tazzman schreef:Hoe laat was dat en wat voor auto? Ik had vanochtend ook zo'n lastige strontvlieg achter me op de A27. ;)

afslag hilversum en die bocht kan je daar echt loeihard nemen 200kmph met ietsje grip verlies maar wel beheersbaar :P toyo's (hadden wel moeite) en pirelli drago's (niet) wat mij verbaasde. Ik was niet de enige die zo dacht als ik trouwens er blaasde nog een motor achter me aan met 200 kmph hij stak ze duim nog omhoog in hilversum bij het stoplicht en spoot toen weg.

Mag aannemen dat je hier een type fout maakt?? DIe bocht kan je never nooit nemen met 200 namelijk.

Gr Bart
Maus

Ik denk dat ie een komma vergeten is.... :wink:
~thijs~
Contacteer:

Vanmiddag in haarlem bij de bij de Amsterdamse poort
Sunil in z'n Williams! Ik ree zelf in een groene Landrover en zag het een beetje laat
alvani

Vannacht rond een uur of 12 in de file (volgens mij was de EO jongerendag in het Gelredome net afgelopen of zo) op de Trans in Arnhem gespot: een witte Renault 5 GTT, kenteken ??-??-??
Zag er netjes uit. Had z'n mistlampen aan (weet je wel wat voor een boete je daarvoor kunt krijgen? :-* :D )
Iemand van hier?
-Ray-
Contacteer:

timmy schreef:
-Ray- schreef:zojuist in ijmuiden gespot en gesproken: eigenaar wouter, auto: R5GTT fase 2, zwart, volledig origineel, hij is drie dagen eigenaar van de auto, kenteken XG-60-GR. Woont in haarlem en is zeer waarschijnlijk binnenkort ook lid van de RTC :)

Zat/zit in deze wagen een scheur in de voorruit en een paar gaten in de voorbumper zoja dan heb ik hem ook wel eens in ijmuiden zien staan.
nope

ik heb m in ieder geval nooit gezien :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Ben

Bart V schreef:
Ben schreef:

afslag hilversum en die bocht kan je daar echt loeihard nemen 200kmph met ietsje grip verlies maar wel beheersbaar :P toyo's (hadden wel moeite) en pirelli drago's (niet) wat mij verbaasde. Ik was niet de enige die zo dacht als ik trouwens er blaasde nog een motor achter me aan met 200 kmph hij stak ze duim nog omhoog in hilversum bij het stoplicht en spoot toen weg.

Mag aannemen dat je hier een type fout maakt?? DIe bocht kan je never nooit nemen met 200 namelijk.

Gr Bart
Geen type fout bart ik kom er met de laguna ook doorheen met 200kmph heb ik ook al getest. De laguna break ligt er beter op de weg dan de clio vind ik.
Met bijrijder dus ik heb getuigen hihi ;)
Je moet wel optimaal gebruikmaken van de 2 banen natuurlijk en gebruikmaken van je ruimte als je het slim aanpakt kom je precies na de bocht op de linker baan terecht en daar rijd vrijwel nooit meer iemand daar. Rijden er auto's op de rechterbaan voordat je die bocht ik gaat gaat het je idd niet lukken.
SMILLIAW

Vanmiddag in haarlem bij de bij de Amsterdamse poort
Sunil in z'n Williams! Ik ree zelf in een groene Landrover en zag het een beetje laat
alweer gespot...
gaat de goeie kant op!!
Jeroen RS
Contacteer:

Ben schreef:
Bart V schreef:
Ben schreef:

Gr Bart
Geen type fout bart ik kom er met de laguna ook doorheen met 200kmph heb ik ook al getest. De laguna break ligt er beter op de weg dan de clio vind ik.
Met bijrijder dus ik heb getuigen hihi ;)
Je moet wel optimaal gebruikmaken van de 2 banen natuurlijk en gebruikmaken van je ruimte als je het slim aanpakt kom je precies na de bocht op de linker baan terecht en daar rijd vrijwel nooit meer iemand daar. Rijden er auto's op de rechterbaan voordat je die bocht ik gaat gaat het je idd niet lukken.
Dan bedoel je zeker de afslag Hilversum als je vanaf de A1 de A27 opgaat??
Ivo
Über-Spammer

Gistermiddag rond 12.00 uur reden Haas en ik even in 20 minuten vanuit Rosmalen naar huis (in de Ibiza...), en met al die snelheid kwamen we nog een onbekende Renault tegen:

5 GT Turbo ph2
XL-13-X?
Zag er wel netjes uit van afstand, helemaal standaard met een GTX gril, en lichtmetaal, maar.......:

MAT ZWART GEROLD........?????!!!!!@#$$%%^) !

Zonde....
Sander101

Gisteren in Den Haag een Renault 9 Cabrio. Hij leek verlaagd alleen er zaten 3 mensen in dus misschien was dat het. :)
catrinus

Ivo8hoven schreef: 5 GT Turbo ph2
XL-13-X?
Zag er wel netjes uit van afstand, helemaal standaard met een GTX gril, en lichtmetaal, maar.......:

MAT ZWART GEROLD........?????!!!!!@#$$%%^) !

Zonde....
Zonde? Binnenkort is er nog een mat zwarte gtt op de weg :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Steven
Car: M536

Sander101 schreef:Gisteren in Den Haag een Renault 9 Cabrio. Hij leek verlaagd alleen er zaten 3 mensen in dus misschien was dat het. :)
Die dingen hebben wel een sublieme wegligging 8)
Christian

zaterdag in de omgeveing van Oldenzaal ( de lutte)
heeel veel renotjes 4 :) ze hadden denk ik ook een toer tocht van uit tubergen naar duitsland :)
Menno

Christian schreef:zaterdag in de omgeveing van Oldenzaal ( de lutte)
heeel veel renotjes 4 :)
en 1 5je 16V :)
rev it like a rental
Christian

@menno
ja klopt een zwarte met een zeer leuk geluid er in
was jijd at of zo want ik fietste langs de kant (op het fietspad in duisland) zwaaide nog wel
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

De bekende Renault:
Renault 5 gt turbo, jd-hf-70
Kenmerken:
Zwarte achterlichten, beige kleur, verlaagd, sideskirts met witte tape, booskijkers, voorspoiler kapot aan bestuurderskant, de tekst "tuning" op ruitenwisser, sportstuur, sticker "13. Renault Pfingsstreffen", klein blauw neonbalkje bovenop dashboard, 2 stoffen dobbelsteentjes hangend aan achteruitkijkspiegel, renault tekentje plus schildering op benzinedop (verkeerd op).
Stond half op parkeerplaats van het station in Holten.

Eigenaar:
Alleycat
Menno

@christian:
dat was ik inderdaad. D'r zit een erg gaaf geluidje in de 5, thanx. Maar dikke kans dat je 't groene 4tje hoorde dat achter me reed, dat ding klinkt zo vooral HARD, erg HARD.

Heb je niet zien fietsen btw.....
rev it like a rental
Christian

@menno
ja ik fietste met een hele groep richting duitsland naar het kasteel :) jij kwam van duitsland weer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanmiddag gespot:
- Lokatie: Leiden, vlakbij het Shell station van het transferium.
- Model: R5GTT, phase2.
- Kenteken: TD-50-JY.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Staat: Zeer netjes.
- Tuning: Dicht gemaakt bumpers, mooie velgen, dikke demper en kooi.
- Bijzonderheden: Ik heb hem wel eens eerder gezien bij JL Tuning en bij de meetings in Zoetermeer/Leiden.

Vanmiddag in Bodegraven centrum gespot:
- Model: Clio16V, phase.
- Kenteken: ??-HF-??
- Kleur: Antraciet grijs.
- Staat: Netjes, rechterzijkant had twee deukjes.
- Tuning: Origineel.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten en voor en achter een RTC nummerplaathouder. Ik vermoed dat het de Clio van Elise is. :)
Gesloten