Kan iemand mij vertellen hoe de achterste pohanging van de motor heet?
Het ziet er uit als een staaf met een oog waarin een rubber zit...
[Laguna] motor ophanging
hehe.. helaas.. niet zo makkelijk.. Het is me ooit wel eens gezegd wat het wel is, maar het enige wat is blijven hangen is het woord "reactie"
dus het is een "reactie-"nogwat
Bij mij is het rubber ingescheurd en dat resulteerd weer in vreemde piepgeluidjes bij het optrekken, ongecontroleerd "dansen" van de versnellingspook en een hoop herrie (lees: brom/zoem) bij 2800 toeren.
Moet dus verholpen worden
dus het is een "reactie-"nogwat

Bij mij is het rubber ingescheurd en dat resulteerd weer in vreemde piepgeluidjes bij het optrekken, ongecontroleerd "dansen" van de versnellingspook en een hoop herrie (lees: brom/zoem) bij 2800 toeren.
Moet dus verholpen worden

Well, That's just PRIME!
reactiestang? Weet wel wat je bedoeld, maar hoe je het precies noemt...beats me!! 

-
idd, reactiestang of reactie-arm.
Tis niet echt een motorSTEUN........
Tis niet echt een motorSTEUN........
de reactiestang zorgt er zeg maar voor dat je motor niet te veel gaat kantelen als je gas bij geeft of je gas loslaat, dat zal ook je dansende pook verklaren
zal wel apart rubbertje zijn...ff vragen bij de dealert, maar denk alleen apart rubbertje...dateq schreef:Okies, dan gaat ie gemaakt worden
Anyways.. Weet iemand dan misschien ook of dat er een apart rubber voor te koop is of dat je op de Renault manier weer een COMPLETE stang moet kopen?
*lolmode* Meneer de dealer, Als ik een rubbertje koop, betaal ik dan ook voor de stang die erin zit of niet...

Waarschijnlijk wordt dat gewoon een hele steun,Het zal vast niet de hele wereld kosten Ennnn het moet wel goed gebeuren he
Dat ding heb je er binnen 5 minuten opzitten

Eindelijk zit die steun erop.
Nou.. het "springen" van de versnellingspook is er niet minder op geworden, sterker nog ik heb het gevoel dat het erger is geworden. In die zin, dat als ik mijn gas loslaat en weer intrap, dan springt ie weer vrolijk, waarna hij gewoon normaal stilstaat.
Nu is er alleen weer een extra "feature" erbij gekomen op deze auto die sterk op windows begint te lijken. Bij de 2800 toeren had ik al dat je de motor flink begon te horen, maar nu gaat dat gepaard met het trillen van het gaspedaal. Het is net of dat iemand met een veertje CONSTANT onder je voet zit te kietelen. Het trillen en geluid is trouwens over bij de 3100 toeren.
Heeft iemand alsje, alsje, alsjeblieft een idee?
Nou.. het "springen" van de versnellingspook is er niet minder op geworden, sterker nog ik heb het gevoel dat het erger is geworden. In die zin, dat als ik mijn gas loslaat en weer intrap, dan springt ie weer vrolijk, waarna hij gewoon normaal stilstaat.
Nu is er alleen weer een extra "feature" erbij gekomen op deze auto die sterk op windows begint te lijken. Bij de 2800 toeren had ik al dat je de motor flink begon te horen, maar nu gaat dat gepaard met het trillen van het gaspedaal. Het is net of dat iemand met een veertje CONSTANT onder je voet zit te kietelen. Het trillen en geluid is trouwens over bij de 3100 toeren.
Heeft iemand alsje, alsje, alsjeblieft een idee?
Well, That's just PRIME!
Jeetje je blijft bezig he met je laguna
...Succes