Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
nog ff en .nl is eruit dus heb je niet zoveel meer aan... je mist nu alleen op .com topics als de 'babe-chat' maar ja, daar zit je met your line off work toch niet op te wachten
85 alweer nog ff en we gaan de FnB crew voorbij, keep up the shitty talk!
Laatst gewijzigd door Nielske op wo 11 jun 2003 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Hehe, je hebt me alweer bij de 'zekeren' gezet zie ik
Sja.. zal in principe wel komen hoor, of ik moet echt pas na elven terug uit Duitsland komen maar dat denk ik niet... moet toch Haas van een nieuw filterhuis voorzien he
Eey Merijn, als ik laat ben en jullie zijn al naar Niftrik dan ken je me wel telefonisch de weg wijzen he?!
Tom schreef:hey, ben jij dat..............verrek zeg. dat wist ik helemaal niet. Ga je vrijdag mee wat drinken
(eigenlijk moeten wel leren he )
nee, wist ik ook helemaal niet, zag het pas toen je zei dat je op TBK zat in ander topic.
Maar helaas heb ik dit hele weekend andere verplichtingen. (zoiets als familieweekend :-* ) hoe verzinnen ze het toch.
hahaha... Tom, het valt me van je tegen, zeg! Een Renault-rijder in je klas en je weet het niet eens! Laat staan dat je 'm lid hebt gemaakt. Schandalig...
zo'n weekend hadden ze eigenlijk voor mij ook gepland de week daarop. En dan is het ringweekend ook nog dat weekend en viert merijn zijn verjaardag ..........................waarom stoppen ze dat toch allemaal middenin een tentamen week.
@Bart, strakke kofferbak heb je gemaakt zeg, knap werk!!!
Merijn schreef:hahaha... Tom, het valt me van je tegen, zeg! Een Renault-rijder in je klas en je weet het niet eens! Laat staan dat je 'm lid hebt gemaakt. Schandalig...
whahaha, ik heb nog wel een stapel stickers in de auto
Merijn schreef:hahaha... Tom, het valt me van je tegen, zeg! Een Renault-rijder in je klas en je weet het niet eens! Laat staan dat je 'm lid hebt gemaakt. Schandalig...
whahaha, ik heb nog wel een stapel stickers in de auto
Ik moet ook nog een stapeltje stickers hebben, want ik ben door de mijne heen...
Tom schreef:zo'n weekend hadden ze eigenlijk voor mij ook gepland de week daarop. En dan is het ringweekend ook nog dat weekend en viert merijn zijn verjaardag ..........................waarom stoppen ze dat toch allemaal middenin een tentamen week.
@Bart, strakke kofferbak heb je gemaakt zeg, knap werk!!!
Ja, dat snap ik ook niet.
Alles komt samen met die tentamenweek. Ik heb er gelukkig maar 3, dus het valt nog meee, maar goed.