vloermatten Renault Tuning Club

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marcel16v

is er belangstelling voor om vloermatten te laten maken met opdruk van de Renault Tuning Club?

zo ja, bij Sanspeed Tuning & Tinting in Rijssen *(http://www.sanspeed.nl) kan je vloermatten laten maken voor elke auto met elke opdruk die je maar wilt. Nou leek het me wel wat om vloermatten te laten maken met de opdruk: "Renault Tuning Club". deze matten kosten normaal 85 euro per 4 (incl. opdruk), maar als er meer leden zijn kan er nog wel wat aan de prijs gedaan worden.

Voor welke type renault maakt niet uit en in welke kleur met welke rand maakt qua prijs niks uit, alleen als je meerdere bestelt kunnen de kosten van de mal van het logo worden gedeeld, zodat het voor iedereen wat aantrekkelijker geprijst wordt 8)
Laatst gewijzigd door marcel16v op do 12 jun 2003 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Geert Claes

MMMM intressant
:D
marcel16v

dat dacht ik ook, en de opdrukken die ik gezien heb zijn super mooi :)
Ad van Haperen
Contacteer:

en zijn ze ook exht slijt vast?
marcel16v

zoals ik van hem begrepen heb wordt de tekst erin "geschoten" en vervolgens in een soort oven verhit.

voor zover als ik kon zien waren ze wel goed slijtvast
Marcel B.

Lijkt me wel gaaf, maarja als iedereen met die dingen rond gaat rijden is het niet meer exclusief :)

Misschien je eigen naam erin laten schieten? :)
Don't walk the grass... smoke it
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Nou ja, ze zijn iig exclusiever als 'gewoon' Renault met een logo, en die zijn al mooi, dus ik ben er voor! 8)
bartuitlauwe
Contacteer:

ik ben er ook voor :D
Alleycat
Contacteer:

Misschien kun je traanplaat nemen en daar iets mee doen???
ik heb ook traanplaat voor en achter en dat ziet er best stoer uit....
Pieter
Contacteer:

Klinkt goed!!! Lijkt me wel kicken, vloermatten van de RTC.

Als je dit wilt regelen, neem dan ff contact met me op, misschien kunnen we ze opnemen in de officiële merchandise-lijn van de RTC. Hoe meer we in een keer kuunnen bestellen, hoe beter voor de prijs natuurlijk... :d
marco

ik wil niet echt flauw doen maar ik vindt 85€ toch echt wel een hoge prijs voor die matten,zal ook ff uitleggen waarom,ikzelf heb het geluk gehad dat ik voor mijn gt matten heb kunnen uithalen met het gt turbo opdruk,dit waren de laatste set en kosten normaal 115 gulden :D ,ik kreeg ze voor wat minder omdat het de laatste waren en al een jaartje of 2 in het rek lagen in het magazijn :D ,nou heb ik ook een eraan gedacht om zoiets te laten maken en heb me toen ook erin verdiept,en toevalig kwam ik toen ook iemand tegen op een beurs waar ze deze dingen maakten,en nou moet ik zeggen dat ik niet echt overtuigt was van de kwaliteit van die dingen ,super dun matje,en de opdruk tja die waren ook niet moeders mooisteen dan nog eens die belachelijk hoge prijs,terwijl het gewoon van die matjes zijn die je in elke automaterialen zaak kent kopen < dus van die dunne matjes>, alleen dan met een opdrukje van r.t.c, ik zou me hier eerst een wat verder in verdiepen en eerste eens een setje laten maken en dan kijken naar de kwaliteit van dat beestje en kijken of het niet teveel slijt alvorens voor 20 man te bestellen en het strakkies gewoon rotzooi is ,tis maar een idee,naar wat ik heb gezien ervan zeg ik persoonlijk niet doen

greetz marco
Pieter
Contacteer:

helemaal mee eens marco. EUR 85,- is inderdaad BEHOORLIJK veel en het hangt heel erg van de kwaliteit van de matjes af of het het geld inderdaad wel waard is. Wel de moeite van het uitzoeken waard, want RTC-matjes zijn wel kicken!!!
Laatst gewijzigd door Pieter op wo 11 jun 2003 6:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn
Car: R5GTT

Pieter schreef: EUR 85,- is inderdaad niet veel
Ohw?

Probeer te regelen dat je een set matten met opdruk op proef meekrijgt...... als het bevalt neem je een tiental stuks af :) Is het troep koop je niets bij de beste man.

Misschien heeft die man hier wel oren naar?
Mrtn = Maarten
Pieter
Contacteer:

spelfoutje :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Maak anders even een poll aan om de interesse te peilen. :)
Stefan S.

Ik doe ook mee :D, indien de matten van hoge kwaliteit zijn en de prijs wat gedrukt wordt
Laatst gewijzigd door Stefan S. op wo 11 jun 2003 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn
Car: R5GTT

Ik niet

ik heb het liefst alleen matten met het Renaultlogo, verder nix
Mrtn = Maarten
Dimitri2.0

eerst zien :)
Marcel B.

Dan geloven? :)
Dimitri2.0

wat een mooie aanvulling :)
Tazzman

Waar koop je eigenlijk matten met Renault logo's?
Marcel B.

Op de zwarte markt? :)
Dimitri2.0

dit is ook leuk voor in een mat

[img]http://www.cliosport.nu/pict/logo_renault_sport.gif[/img]
Tom
Moderator
Car: MB

geef mij maar matten zonder logo of tekst
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een mooie blauwe 'W' zoals in de stoel zou ik toch wel willen hebben... Anders gewoon niks.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

het lijkt me ook wel leuk de logo's van de stoelen erop te zetten dus voor mij blauwe driehoekjes en dan gewoon als die matten van marco gt turbo
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

marco schreef:ik wil niet echt flauw doen maar ik vindt 85€ toch echt wel een hoge prijs voor die matten,zal ook ff uitleggen waarom,ikzelf heb het geluk gehad dat ik voor mijn gt matten heb kunnen uithalen met het gt turbo opdruk,dit waren de laatste set en kosten normaal 115 gulden :D ,ik kreeg ze voor wat minder omdat het de laatste waren en al een jaartje of 2 in het rek lagen in het magazijn :D ,nou heb ik ook een eraan gedacht om zoiets te laten maken en heb me toen ook erin verdiept,en toevalig kwam ik toen ook iemand tegen op een beurs waar ze deze dingen maakten,en nou moet ik zeggen dat ik niet echt overtuigt was van de kwaliteit van die dingen ,super dun matje,en de opdruk tja die waren ook niet moeders mooisteen dan nog eens die belachelijk hoge prijs,terwijl het gewoon van die matjes zijn die je in elke automaterialen zaak kent kopen < dus van die dunne matjes>, alleen dan met een opdrukje van r.t.c, ik zou me hier eerst een wat verder in verdiepen en eerste eens een setje laten maken en dan kijken naar de kwaliteit van dat beestje en kijken of het niet teveel slijt alvorens voor 20 man te bestellen en het strakkies gewoon rotzooi is ,tis maar een idee,naar wat ik heb gezien ervan zeg ik persoonlijk niet doen

greetz marco
Ongelooflijk zeg, jij krijgt van mij de prijs voor langste zin ooit op het RTC Forum! :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

ik denk dat ie nog niet klaar is, hij moet nog een punt ......... :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Als de kwaliteit goed is heb ik er ook wel zin in.. :p
Cleaned Style
Projecttopic
ronald clio

Is een leuk idee!
Of vloermatten met een RENAULT-SPORT logo erin?? :p
-Matthy-

Daar teken ik voor :) Ik ben al een tijd op zoek naar vloermatten voor mijn clio.
Als ze echt mooi op maat zijn voor de clio en niet zo'n universeel ding, doe ik mee!
Clio 16V=Alive again!
-Matthy-

Maar toch wil ik eigenlijk deze, als iemand weet waar ik ze kan halen...
[img]http://home.wanadoo.nl/clio16valve/imag ... terior.jpg[/img]
Clio 16V=Alive again!
Stefan S.

Ook leverbaar op deze site zijn de alu racelookmatten, wat moet ik hierbij voorstellen??
Rudo

oxje schreef:Op de zwarte markt? :)
Die heb ik dus in mŽn GT liggen. Heb dezelfde als René (had). Ik ben er zelf niet tevreden over omdat de opdruk heel snel wegslijt en omdat de pluizen door je auto heen waaien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel veel in mŽn GT rij, zoŽn 500km per week.

Ze zijn echter niet duur, ik dacht 25 euro.

Misschien doe ik ooit nog eens het volgende:

Een nieuwe set met opdruk van de Zwarte Markt voor op meetings, gewoon voor de sier. En een set zonder opdruk van de Praxis/ Gamma, deze zijn minder mooi maar wel véél sterker. Is ook een ander materiaaltje.
Plaats reactie