types versn. bakken

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Anton (R1916V)

hoi mensen van het snelle leven :D

misschien weten sommige dat ik op zoek ben naar een versn.bak voor mijn R19 16v. Nou ben ik al verschillende bakken (van clio's, R19 en GTT)tegengekomen, maar ik weet niet zeker op deze passen in de mijne en voor welke problemen ik kom te staan als ik er een van een ander type neem.

Hoop dat ik hierop wat kan reactie kan verwachten :wink:

types die ik tot nu ben tegengekomen zijn (volgens mij)

JB3044
JB3048
JB3062
JB3071 (?)
JB3074
JB3083 (<- van mij)
Laatst gewijzigd door Anton (R1916V) op wo 18 jun 2003 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Anonymous

er zijn er meer dan 60 heb ik wel eens gehoord...

(JB3 that is)
RO 16v

Alle JB3 bakken passen onder je 19.

Volgens mij zit het verschil in de eindoverbrenging dus je topsnelheid maar ik kan het mis hebben.

p.s. onder een GTT zit ook een JB3.
Anton (R1916V)

Ploegah schreef:er zijn er meer dan 60 heb ik wel eens gehoord...
da bennen er nogal wat :lol:
RO 16v schreef:p.s. onder een GTT zit ook een JB3.
vergeten zal het erbij zetten :wink:

niemand die de preciesie verschillen weet??? want wil het meissie snel weer laten rijden. Der iedere dag onder een laag stof zien staan is ook niet goed voor je hart :p
Haas
Car: Megane RS

misschien kunnen ze je bij renault nederland wijzer maken of bij de dealert doorverwijzen? Kan me ook voorstellen dat Achterberg er t een en ander over weet...
RO 16v

~Haas~ schreef:misschien kunnen ze je bij renault nederland wijzer maken of bij de dealert doorverwijzen? Kan me ook voorstellen dat Achterberg er t een en ander over weet...
Ik denk dat we nu al een stuk verder zijn dan Renault zelf, gezien de nowhow van sommig personeel.

Misschien dat Canonball (Reinier) hier wat meer van weet, Achterberg kan je altijd bellen, hij weet bijna alles.
Haas
Car: Megane RS

RO 16v schreef:
~Haas~ schreef:misschien kunnen ze je bij renault nederland wijzer maken of bij de dealert doorverwijzen? Kan me ook voorstellen dat Achterberg er t een en ander over weet...
Ik denk dat we nu al een stuk verder zijn dan Renault zelf, gezien de nowhow van sommig personeel.

Misschien dat Canonball (Reinier) hier wat meer van weet, Achterberg kan je altijd bellen, hij weet bijna alles.
Oke, daar heb je over het geheel genomen helemaal gelijk in. Sommige monteurs/personeel weten echt geen drol....:(
Michiel

je moet een bak pakken van een megan 2.0 16v hebben een andere overbrenging (ivm met standaard 16 inch velgen) trekken beduidend sneller; top ligt geloof ik daardoor wel lager, maar hoe vaak rijd je dat nou!!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
RO 16v

Michiel schreef:je moet een bak pakken van een megan 2.0 16v hebben een andere overbrenging (ivm met standaard 16 inch velgen) trekken beduidend sneller; top ligt geloof ik daardoor wel lager, maar hoe vaak rijd je dat nou!!
punt1: je km-stand loopt 1,5 keer zo snel op.
punt2: zijn haast niet te vinden, als je er een vindt betaal je gauw meer dan 600 euro ongeacht de km-stand, ruilbak bij renault is 1100 euro ex.btw.

Maar voor de rest heb je gelijk.
Anton (R1916V)

wou het wel bij een JB3 bak houden.

en die 200 staat vaak in me netvlies geprint :D

maaruh ik denk dat als ik naar de garage ga dat ze inderdaad gewoon de orginele bak adviseren.
Plaats reactie