bouwjaar clio 16v
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
in verband met het (bijna) overlijden van mijn vriend z'n slopel zijn we opzoek naar een goed clio 16v.na enig zoekwerk zijn we op een site gekomen en hebben deze gevonden .Nu is mijn vraag komt deze uit 1997
[img]http://www.autofind.nl/peugeot%20NL%20R ... sid=178134[/img]
als je naar het nummerplaat kijkt zal je denken van wel,maar volgens mij is hij iets ouder!
gr antoine
ps dit is niet bedoelt om deze auto aftekraken ofzo maar we zijn meer benieuwt naar je jaartal
[img]http://www.autofind.nl/peugeot%20NL%20R ... sid=178134[/img]
als je naar het nummerplaat kijkt zal je denken van wel,maar volgens mij is hij iets ouder!
gr antoine
ps dit is niet bedoelt om deze auto aftekraken ofzo maar we zijn meer benieuwt naar je jaartal
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
nee in 97 zijn die niet meer gemaakt kan wel ingevoerd zijn 
Nee ,dit zal dan wel een ingevoerde zijn,,als je goed kijkt zie je dat de strips op de deuren phase1 zijn dus zal deze clio wel bwjr 1991 tm 1994 zijn ( als ik het goed heb
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
het is een phase I zo te zien dus ik denk voor 93
tis jammer dat je het grilletje niet ziet en de achterkant, maar ik denk dat het bijna zeker een fase 1 is, gezien de strips en het logo'tje op de deurstijl(?).
zal wel ingevoerd zijn, maar hij ziet er netjes uit.
mzzl,
markus
zal wel ingevoerd zijn, maar hij ziet er netjes uit.
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Geef effe duidelijk het kenteken op,kan ik dan voor je opzoeken,ik kan het niet lezen hoor (word oud)
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
RD ZS 33jermaine schreef:Geef effe duidelijk het kenteken op,kan ik dan voor je opzoeken,ik kan het niet lezen hoor (word oud)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Kenteken Merk Model Uitvoering Type Bouwjaar Deel I Ledig gewicht Bodystyle
RDZS33 RENAULT CLIO 1.8 16V U9 CLIO 16V U9 1991 07 / 02 / 1997 990 Hatchback 3-deurs
Lijkt me dus duidelijk,bouwjaar 1991,ingevoerd in 1997.
RDZS33 RENAULT CLIO 1.8 16V U9 CLIO 16V U9 1991 07 / 02 / 1997 990 Hatchback 3-deurs
Lijkt me dus duidelijk,bouwjaar 1991,ingevoerd in 1997.
Nee,ik kan niet zien of hij schade heeft gehad.
Maar,ik werk in de autobranche en heb zelf een assurantiekantoor.
Dus ik kan aan autoonderdelen komen,en ik kan een autoverzekering afsluiten

Maar,ik werk in de autobranche en heb zelf een assurantiekantoor.
Dus ik kan aan autoonderdelen komen,en ik kan een autoverzekering afsluiten


-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
bedankt voor de informatie.Weet iemand miss nog een goede clio 16v tekoopt in de buurt van eindhoven.Lieft bij een garage ivm verkoop andere auto.liefst via pmjermaine schreef:Kenteken Merk Model Uitvoering Type Bouwjaar Deel I Ledig gewicht Bodystyle
RDZS33 RENAULT CLIO 1.8 16V U9 CLIO 16V U9 1991 07 / 02 / 1997 990 Hatchback 3-deurs
Lijkt me dus duidelijk,bouwjaar 1991,ingevoerd in 1997.
gr antoine
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
bij deze
Aankoopadvies Renault Clio 16V/ willy
Carrosserie
· Achterschermen let op roest op de achterschermen ze hebben dit bijna allemaal (althans de geïmporteerde versies)
· Schades let op of de bumpers goed recht zitten vaak al een teken van schade
· Kijk op de brug of de kokerbalken nog netjes recht zijn, vouwen en knikken duiden op schades.
· Dorpels roest hoewel dit niet vaak voorkomt heb ik het wel al eens gezien
· Achterklep roest ter hoogte van slot bevestiging aan de binnenkant
· Verder algehele staat deukjes krasjes enz.
Interieur
· Voorstoelen bij deze wil de rugleuning het wel eens begeven TIP: even doen alsof je iemand achterin in laat stappen dit moet soepel gaan.
· Kijk onder de bekleding in de kofferbak voor eventuele schade verleden ribbels moeten recht zijn, tevens wil hier nog wel eens water onder te vinden zijn.
Motor
· Kijk in motorruimte of deze schoon is of dat er overal olie ligt, is redelijk gevoelig voor olie lekkage.
· Naast de accu zitten zekeringen en relais trek het zwarte bakje open en je weet of er aan deze auto in het verleden geknoeid is als het er niet netjes uitziet.
· Bij koude motor harde tikkende klepstoters dit hoor je duidelijk, maar moet weg trekken als de motor op bedrijfstemperatuur komt.
· Let op de oliemeter, er hoort tot vlak onder het maximum olie in te zitten, anders bijvullen voor de proefrit.
· Koppakking let op bruine drab in koelvloeistof vat en borrelen van koelvloeistof in expansie vat.
· De motor mag geen druppel koelvloeistof verbruiken, wederom lekke koppakking.
Versnellingsbak
· Clio’s voor 93 zwakke versnellingsbak vaak gaan de synchrone ringen kapot zeer duren reparaties.
· Zou soepel moeten schakelen.
· Licht rammelen bij accelererend insturen duidt meestal op binnenkort versleten kruiskoppelingen. Niet te verwarren met een rammelend uitlaatsysteem, wat niet helemaal vrij hangt in de bochten.
Overige onderdelen
· Wiellagers willen nog wel eens kapot gaan.
· Fusee kogels zit vaak spelling op.
· Stuurhuis let op dat er geen spelling op het stuur zit.
· Veel 16V's zijn verlaagd, check of je wielen vrij kunnen draaien tijdens maximaal inveren en/of maximale wieluitslag. Inveren geldt ook voor achterwielen. Let daarnaast op de wegligging van sterk verlaagde Clio's.
Proefrit
· Koop NOOIT een Clio 16V zonder een proefrit te hebben gemaakt!!! En zorg dat je zelf een stuk stuurt, dus niet alleen er naast zitten.
· Een koude motor heeft een extreem hoge oliedruk, voorzichtig warm rijden, op bedrijfstemperatuur zakt de oliedruk.
· Let tijdens het rijden op het volgende: Oliedruk (meest rechtse meter) Bij warme motor (100graden olie temp.) zou deze bij een toerental van 4000 toeren minstens 2,5 bar zijn. Is dit niet zo NIET kopen indien lagere oliedruk.
· Olie temp zou niet boven 120graden mogen komen.
· Koelvloeistof temperatuur dit is zeer verschild bij de Clio de een word wel warm en de ander niet, maar zou op de snelweg niet hoger als de helft van de meter moeten komen.
· Als je een stuk hebt gereden even stil gaan staan en de motor uitzetten, vervolgens onder de motorkap kijken naar koelvloeistof vat ziet u niets raar is het goed, maar borrelt het is de koppakking kapot. NIET kopen.
· Probeer een paar bochten iets harder te nemen dan dat je normaal zou doen, dit om te testen of wiellager aandrijfassen en fuseekogels te checken. Hoort u vreemde geluiden (tikken, bonken, scheurende enz) is er iets niet goed. Laat dit eerst oplossen al voor U een beslissing maakt.
· Let goed tijdens het rijden of hij wel spoort, daarmee bedoel ik of hij niet een kant optrekt of overgevoelig is voor spoorvorming. (bij banden groter als 195 is dit moeilijker te bepalen.)
· Let op spelling op het stuur tijdens het rijden, dit mag eigenlijk niets zijn tot een enkele millimeter.
Overige opmerkingen
· Naarmate een Clio meer getuned is, zal hij sneller slijten, meer en duurder onderhoudt vergen. (De plezierfactuur gaat weliswaar ook omhoog.)
· Kilometerstand een Clio blok gaat gem. 250.000 km mee mits goed onderhouden.
· Ze zijn duur in onderhoud als men zelf niet kan sleutelen, kleine motorruimte met hele grote motor.
· Een genot om in te rijden
· Probeer er eerst een paar uit je zal merken dat geen van alle hetzelfde rijd en neem de beste.
· Neem indien mogelijk iemand mee die er verstand van heeft. Er zullen hier altijd wel mensen zijn die best met je mee willen gaan om er een te testen.
· Let op katvervangers en APK, met gechipte Clio's die een katvervanger hebben, moet de trukendoos open om ze door de APK te krijgen. Dit is wel te realiseren, maar een extra inspanning waarmee je rekening moet houden
kijk ook, maar dat geld niet speciaal voor de williams, naar slijtage plekken en kilometerstand.
bijv, de zitting van de bestuurder stoel, de matjes, de pook, het stuur. Hoe rolt de gordel op ?
als die op 100.000 staat en de gordel rolt niet meer lekker op dan klopt er dus iets niet, of een gare pook met nieuwe matjes betekent dat er al een mattenset doorheen is gegaan. Hoeft allemaal niet erg te zijn maar het geeft je vaak een betere indicatie van hoeveel er mee gereden is dan de kilometerstand.
en het aller aller aller belangerijkste, neem iemand mee die een williams maar niets vind, of die er veel vanaf weet. Iig iemand die niet 'verliefd' word, wat jou waarschijnlijk wel gebeurt. Hij kan je dan op de slechte punten wijzen. Spreek ook nooit direct af dat je hem koopt maar laat het ff een dagje bezinken, zelfs als die al andere kopers heeft. (als tie die heeft waarom laat ie jou dan komen ??)
Veel success en laten we hopen dat het een goede is !
Olielekkage bij een Renault en zeker een 16v/williams is meer realiteit dan geen lekkage. Zo ongeveer elke clio lekt tussen bak en motor en is dus geen serieus probleem. Lekt ie niet dan kun je er vanuit gaan dat of de koppeling en dus ook de keerring is vervangen. Aandrijfasjes zijn duur, zijn nl niet immitatie te krijgen dus let op acceleren in bocht op tikken/takkelen. Om te testen of vermogen nog aanwezig is kijk ik altijd naar tussenacceleratie dus zoek ff op wat ie moet doen bij 80-120 in IV en V en test dit bij proefritje. Olieverbuik is ook een feit, 1 liter op 1000 is geen uitzondering. Luister goed naar motortje, bak maakt geluid bij vrij lopen stationair dus is ook geen probleem, als je kopp intrapt is het weg. Is in principe geen probleem, hebben ze allemaal. Ruilbak kost ong 1200 euro. HEt beste koop je een originele zonder allerlei shit als sportuitlaat, zeker geen open luchtfilter. Vergeet niet op schades te letten. Ff de deurrubbers opzij schuiven en kijken of je spuitnevel ziet. Dit ook in achterbak doen. Je kutn bij een geopende deur ook kijken bij overgaan van achterscherm naar deuropening, ff kijken op de randen. Kijk ff onder de auto en onder de kap bij deveerpootkokers naar kitnaden. Ff bij proefrit abrupt van gas en weer op gas. De motorsteunen zijn vrij zwak, met name de onderste. Heb je misschien wat foto's, er zijn niet zoveel williams'en en de meeste zijn daarom wel bij iemand bekend. Laat het motortje stationair draaien en haal de bijvuldop er ff af, dan kun je op onderdruk controleren. Als ie erg stoomt dan heb je redelijke zuigerveerslijtage. Let wel de olie spuit er ook lichtjes uit. LEt ook op bonkjes en sporing, probeer ff op een stuk oneffen weg te rijden en dan koppeling intrappen en goed luisteren. EEn fuseekogeltje of stuurstangkogel is altijd wel aan vervanging toe. LEt op de velgen, ze horen orgineel een chrome/gepolijste zilveren buitenste rand te hebben.
Km's zijn een heikel punt, wat heb je liever, een auto met 140000 km waar nog niets aan gedaan is, maw alles nog origineeel en waarschijnlijk ga JIJ de kosten maken of eentje met 2 ton waar al voor 5000 euro aan vervangen is??? Ik zou voor het laatste gaan. Die km-standen doen er op een gegeven moment echt niet meer toe.
Als je mogelijkheid hebt altijd voor de williams gaan. Je kunt de 16v en de williams niet met elkaar vergelijken, op papier lijkt het niet zoveel te schelen maar in praktijk merk je verschil. EEn williams is zoveel soepeler en sneller en niet te vergeten sterker! Kheb er 2 gehad. Kheb ook een gewone 16v en een 16v coupe gehad maar die zijn niet te vergelijken met een williams, niet qua snelheid en niet qua wegligging. Dus spaar door voor een goeie williams!!!!! Er stond een mooie originele bij een rover dealer in de buurt van ein

Aankoopadvies Renault Clio 16V/ willy
Carrosserie
· Achterschermen let op roest op de achterschermen ze hebben dit bijna allemaal (althans de geïmporteerde versies)
· Schades let op of de bumpers goed recht zitten vaak al een teken van schade
· Kijk op de brug of de kokerbalken nog netjes recht zijn, vouwen en knikken duiden op schades.
· Dorpels roest hoewel dit niet vaak voorkomt heb ik het wel al eens gezien
· Achterklep roest ter hoogte van slot bevestiging aan de binnenkant
· Verder algehele staat deukjes krasjes enz.
Interieur
· Voorstoelen bij deze wil de rugleuning het wel eens begeven TIP: even doen alsof je iemand achterin in laat stappen dit moet soepel gaan.
· Kijk onder de bekleding in de kofferbak voor eventuele schade verleden ribbels moeten recht zijn, tevens wil hier nog wel eens water onder te vinden zijn.
Motor
· Kijk in motorruimte of deze schoon is of dat er overal olie ligt, is redelijk gevoelig voor olie lekkage.
· Naast de accu zitten zekeringen en relais trek het zwarte bakje open en je weet of er aan deze auto in het verleden geknoeid is als het er niet netjes uitziet.
· Bij koude motor harde tikkende klepstoters dit hoor je duidelijk, maar moet weg trekken als de motor op bedrijfstemperatuur komt.
· Let op de oliemeter, er hoort tot vlak onder het maximum olie in te zitten, anders bijvullen voor de proefrit.
· Koppakking let op bruine drab in koelvloeistof vat en borrelen van koelvloeistof in expansie vat.
· De motor mag geen druppel koelvloeistof verbruiken, wederom lekke koppakking.
Versnellingsbak
· Clio’s voor 93 zwakke versnellingsbak vaak gaan de synchrone ringen kapot zeer duren reparaties.
· Zou soepel moeten schakelen.
· Licht rammelen bij accelererend insturen duidt meestal op binnenkort versleten kruiskoppelingen. Niet te verwarren met een rammelend uitlaatsysteem, wat niet helemaal vrij hangt in de bochten.
Overige onderdelen
· Wiellagers willen nog wel eens kapot gaan.
· Fusee kogels zit vaak spelling op.
· Stuurhuis let op dat er geen spelling op het stuur zit.
· Veel 16V's zijn verlaagd, check of je wielen vrij kunnen draaien tijdens maximaal inveren en/of maximale wieluitslag. Inveren geldt ook voor achterwielen. Let daarnaast op de wegligging van sterk verlaagde Clio's.
Proefrit
· Koop NOOIT een Clio 16V zonder een proefrit te hebben gemaakt!!! En zorg dat je zelf een stuk stuurt, dus niet alleen er naast zitten.
· Een koude motor heeft een extreem hoge oliedruk, voorzichtig warm rijden, op bedrijfstemperatuur zakt de oliedruk.
· Let tijdens het rijden op het volgende: Oliedruk (meest rechtse meter) Bij warme motor (100graden olie temp.) zou deze bij een toerental van 4000 toeren minstens 2,5 bar zijn. Is dit niet zo NIET kopen indien lagere oliedruk.
· Olie temp zou niet boven 120graden mogen komen.
· Koelvloeistof temperatuur dit is zeer verschild bij de Clio de een word wel warm en de ander niet, maar zou op de snelweg niet hoger als de helft van de meter moeten komen.
· Als je een stuk hebt gereden even stil gaan staan en de motor uitzetten, vervolgens onder de motorkap kijken naar koelvloeistof vat ziet u niets raar is het goed, maar borrelt het is de koppakking kapot. NIET kopen.
· Probeer een paar bochten iets harder te nemen dan dat je normaal zou doen, dit om te testen of wiellager aandrijfassen en fuseekogels te checken. Hoort u vreemde geluiden (tikken, bonken, scheurende enz) is er iets niet goed. Laat dit eerst oplossen al voor U een beslissing maakt.
· Let goed tijdens het rijden of hij wel spoort, daarmee bedoel ik of hij niet een kant optrekt of overgevoelig is voor spoorvorming. (bij banden groter als 195 is dit moeilijker te bepalen.)
· Let op spelling op het stuur tijdens het rijden, dit mag eigenlijk niets zijn tot een enkele millimeter.
Overige opmerkingen
· Naarmate een Clio meer getuned is, zal hij sneller slijten, meer en duurder onderhoudt vergen. (De plezierfactuur gaat weliswaar ook omhoog.)
· Kilometerstand een Clio blok gaat gem. 250.000 km mee mits goed onderhouden.
· Ze zijn duur in onderhoud als men zelf niet kan sleutelen, kleine motorruimte met hele grote motor.
· Een genot om in te rijden
· Probeer er eerst een paar uit je zal merken dat geen van alle hetzelfde rijd en neem de beste.
· Neem indien mogelijk iemand mee die er verstand van heeft. Er zullen hier altijd wel mensen zijn die best met je mee willen gaan om er een te testen.
· Let op katvervangers en APK, met gechipte Clio's die een katvervanger hebben, moet de trukendoos open om ze door de APK te krijgen. Dit is wel te realiseren, maar een extra inspanning waarmee je rekening moet houden
kijk ook, maar dat geld niet speciaal voor de williams, naar slijtage plekken en kilometerstand.
bijv, de zitting van de bestuurder stoel, de matjes, de pook, het stuur. Hoe rolt de gordel op ?
als die op 100.000 staat en de gordel rolt niet meer lekker op dan klopt er dus iets niet, of een gare pook met nieuwe matjes betekent dat er al een mattenset doorheen is gegaan. Hoeft allemaal niet erg te zijn maar het geeft je vaak een betere indicatie van hoeveel er mee gereden is dan de kilometerstand.
en het aller aller aller belangerijkste, neem iemand mee die een williams maar niets vind, of die er veel vanaf weet. Iig iemand die niet 'verliefd' word, wat jou waarschijnlijk wel gebeurt. Hij kan je dan op de slechte punten wijzen. Spreek ook nooit direct af dat je hem koopt maar laat het ff een dagje bezinken, zelfs als die al andere kopers heeft. (als tie die heeft waarom laat ie jou dan komen ??)
Veel success en laten we hopen dat het een goede is !
Olielekkage bij een Renault en zeker een 16v/williams is meer realiteit dan geen lekkage. Zo ongeveer elke clio lekt tussen bak en motor en is dus geen serieus probleem. Lekt ie niet dan kun je er vanuit gaan dat of de koppeling en dus ook de keerring is vervangen. Aandrijfasjes zijn duur, zijn nl niet immitatie te krijgen dus let op acceleren in bocht op tikken/takkelen. Om te testen of vermogen nog aanwezig is kijk ik altijd naar tussenacceleratie dus zoek ff op wat ie moet doen bij 80-120 in IV en V en test dit bij proefritje. Olieverbuik is ook een feit, 1 liter op 1000 is geen uitzondering. Luister goed naar motortje, bak maakt geluid bij vrij lopen stationair dus is ook geen probleem, als je kopp intrapt is het weg. Is in principe geen probleem, hebben ze allemaal. Ruilbak kost ong 1200 euro. HEt beste koop je een originele zonder allerlei shit als sportuitlaat, zeker geen open luchtfilter. Vergeet niet op schades te letten. Ff de deurrubbers opzij schuiven en kijken of je spuitnevel ziet. Dit ook in achterbak doen. Je kutn bij een geopende deur ook kijken bij overgaan van achterscherm naar deuropening, ff kijken op de randen. Kijk ff onder de auto en onder de kap bij deveerpootkokers naar kitnaden. Ff bij proefrit abrupt van gas en weer op gas. De motorsteunen zijn vrij zwak, met name de onderste. Heb je misschien wat foto's, er zijn niet zoveel williams'en en de meeste zijn daarom wel bij iemand bekend. Laat het motortje stationair draaien en haal de bijvuldop er ff af, dan kun je op onderdruk controleren. Als ie erg stoomt dan heb je redelijke zuigerveerslijtage. Let wel de olie spuit er ook lichtjes uit. LEt ook op bonkjes en sporing, probeer ff op een stuk oneffen weg te rijden en dan koppeling intrappen en goed luisteren. EEn fuseekogeltje of stuurstangkogel is altijd wel aan vervanging toe. LEt op de velgen, ze horen orgineel een chrome/gepolijste zilveren buitenste rand te hebben.
Km's zijn een heikel punt, wat heb je liever, een auto met 140000 km waar nog niets aan gedaan is, maw alles nog origineeel en waarschijnlijk ga JIJ de kosten maken of eentje met 2 ton waar al voor 5000 euro aan vervangen is??? Ik zou voor het laatste gaan. Die km-standen doen er op een gegeven moment echt niet meer toe.
Als je mogelijkheid hebt altijd voor de williams gaan. Je kunt de 16v en de williams niet met elkaar vergelijken, op papier lijkt het niet zoveel te schelen maar in praktijk merk je verschil. EEn williams is zoveel soepeler en sneller en niet te vergeten sterker! Kheb er 2 gehad. Kheb ook een gewone 16v en een 16v coupe gehad maar die zijn niet te vergelijken met een williams, niet qua snelheid en niet qua wegligging. Dus spaar door voor een goeie williams!!!!! Er stond een mooie originele bij een rover dealer in de buurt van ein
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
gewoon even printen en meenemen. Belangrijkste is nog steeds je gezonde verstand gebruiken en iemand mee nemen met verstand van auto's (als je dat zelf niet hebt), die niet zo snel "verliefd" word
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
het is niet voor mij maar voor een vriend ,ik heb zelf al een 16v uit 1993.Ik weet bij mijn auto wel wanneer er iets fout is maar het is moeilijker als het je eigen auto niet is waar je ieder weekend in rijdt
Ik ben vandaag wezen kijken voor die clio maar hij was nog gaarder als mijn opel.superkitcar schreef:het is niet voor mij maar voor een vriend ,ik heb zelf al een 16v uit 1993.Ik weet bij mijn auto wel wanneer er iets fout is maar het is moeilijker als het je eigen auto niet is waar je ieder weekend in rijdt
Dus zie hier onder liefst bij een dealer
gr Stef
Ben blij dat ik clio rij
-
- Berichten: 1894
- Lid geworden op: do 19 jul 2001 0:00
- Locatie: Westerbork
Stef, je hebt PM !
Ik ben ook naar verschillende Clio 16v's wezen kijken, maar je moet er goed mee uitkijken. Maar later bleek dat ik 10km van een garage woon die als het ware gespecialiseerd is in Clio 16v's en Willi's. Dus nu heb ik een (bijna) perfect Willi gekocht(duur maar is t geld waard). En heb ik nog een half jaar garantie ook 

Check dit dan effe!SToRM666 schreef:Ik ben ook naar verschillende Clio 16v's wezen kijken, maar je moet er goed mee uitkijken. Maar later bleek dat ik 10km van een garage woon die als het ware gespecialiseerd is in Clio 16v's en Willi's. Dus nu heb ik een (bijna) perfect Willi gekocht(duur maar is t geld waard). En heb ik nog een half jaar garantie ook
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 25#1262825
Laatst gewijzigd door Merijn op vr 20 jun 2003 9:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
en die garage heet??SToRM666 schreef:Ik ben ook naar verschillende Clio 16v's wezen kijken, maar je moet er goed mee uitkijken. Maar later bleek dat ik 10km van een garage woon die als het ware gespecialiseerd is in Clio 16v's en Willi's. Dus nu heb ik een (bijna) perfect Willi gekocht(duur maar is t geld waard). En heb ik nog een half jaar garantie ook
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
beter man!!!!SToRM666 schreef:Ik ben ook naar verschillende Clio 16v's wezen kijken, maar je moet er goed mee uitkijken. Maar later bleek dat ik 10km van een garage woon die als het ware gespecialiseerd is in Clio 16v's en Willi's. Dus nu heb ik een (bijna) perfect Willi gekocht(duur maar is t geld waard). En heb ik nog een half jaar garantie ook
Naam weet ik ff nie. T zit namelijk zo. Die garage zit in Westdorpe( zeeuws-vlaanderen). En die gast die daar werkt tuned die Clio's ook voor races (stond er eentje met 200pk ofzo). Hij wist bij een soortgelijke garage in Ichtegem (Belgie) een Williams te staan. Ik gaan kijken en die heb ik dus gekocht. K moet m wel nog ff invoeren, maar da heb er wel voor over. MOET er trouwens een katalysator op? Want die zat er nog nie op.
Maar kan ie afgekeurd worden als er geen kat onder zit?
En Merijn, t zal nog wel even duren voor ik mn Willi heb, dus nog geen meetings voor mij. Heb voorschot gegeven en voordat ik m ophaal wordt ie volledig nagekeken. Maar zodra ik m heb hoor je t wel. (k zal wel foto's plaatsen)
En Merijn, t zal nog wel even duren voor ik mn Willi heb, dus nog geen meetings voor mij. Heb voorschot gegeven en voordat ik m ophaal wordt ie volledig nagekeken. Maar zodra ik m heb hoor je t wel. (k zal wel foto's plaatsen)
Laatst gewijzigd door Thierry op vr 20 jun 2003 9:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
ahaaSToRM666 schreef:Naam weet ik ff nie. T zit namelijk zo. Die garage zit in Westdorpe( zeeuws-vlaanderen). En die gast die daar werkt tuned die Clio's ook voor races (stond er eentje met 200pk ofzo). Hij wist bij een soortgelijke garage in Ichtegem (Belgie) een Williams te staan. Ik gaan kijken en die heb ik dus gekocht. K moet m wel nog ff invoeren, maar da heb er wel voor over. MOET er trouwens een katalysator op? Want die zat er nog nie op.