Avantime koplampmaskers voor Clio 3 en Scénic

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

Op zoek naar Franse tuning sites (onder meer omdat ik op de site van de Atlantic Tuning Club de Saint Nazaire en foto van een Scénic fase 1 met witte achterlichten zag - niet dat ik dat nou mooi vind, maar ik dacht dat ze in Frankrijk misschien meer tuning-spul voor Franse auto's zouden hebben) kwam ik het volgende tegen.

[img]http://64.70.201.32/mtk/images/uploadbt ... ANTIME.jpg[/img]

http://turbo.m6.mtk.tm.fr/cgi-bin/mtk/b ... 8016641182

Dit is voor de Scénic fase 2, er schijnt er ook een te zijn voor de Clio fase 3.

Als ik het zo eens bekijk valt me het volgende op:
  • Waar is het stadslicht gebleven?
  • €150 voor twee stukken plastic is vrij fors.
Op zich is het een aardige vondst, maar ik heb geen idee of het eigenlijk wel goed uitziet. Weet iemand misschien fotootjes on-line te staan?

- Peter
Remco_Rs
Contacteer:

:p Volgens mij staat dat wel erg gaaf
Stefan S.

ziet er best wel vet uit! :p
Peter @ Malta
Contacteer:

Volgens mij is het voor een Clio wel leuk, maar voor mijn Scénic ben ik er nog niet zo zeker van.

Ik zit al een tijdje te dubben wat ik precies aan mijn auto wil opleuken. Liefst zou ik alles in één keer willen laten spuiten, onder meer omdat ik een vrij moeilijke kleur heb die je niet zo maar even bij de spuitbussenboer haalt.

M3-spiegels met knipperlichten, ziet leuk uit. Alle zwarte plastic onderdelen (inclusief die vreselijke zwarte bumpers) in de carroseriekleur, strak plan. Spoilers en bodykits... later wellicht.

Alleen die koplampen... Ze zijn niet eens lelijk, maar wel errug groot. Maar die maskertjes vind ik eigenlijk nogal goedkoop uitzien, zeker ook omdat de kom\plampen van de Scénic erg veel diepte hebben.

Enfin. Bij de tuning-foto's die ik tot dusverre van Scénics (fase 2) gezien heb, zijn er bijzonder weinig waar men iets aan de koplampen gedaan heeft, dus misschien moet ik ze maar ongemoeid laten.

- Peter
Laatst gewijzigd door Peter @ Malta op do 12 jun 2003 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Is best wel apart :p
Cleaned Style
Projecttopic
Plaats reactie