Zoals jullie weten zijn we op dit moment http://www.renault-tuning.nl en http://www.renault-tuning.com aan het samensmelten tot één grote website. Dit houdt onder andere in dat er ook een speciaal forum wordt ingericht op http://www.renault-tuning.com speciaal voor leden.
Vanaf aanstaande maandag kunnen de personen die afgelopen jaar lid waren maar dit jaar nog niet hebben betaald niet meer op het 'ledengedeelte' van renault-tuning.com en het besloten gedeelte van http://www.renault-tuning.nl.
Gelukkig hebben de meeste leden inmidels betaald voor clubjaar 2003. Toch zijn er een aantal mensen die nog net hebben betaald.
Als je vergeten bent te betalen en je wilt toch lid blijven, heb je tot 1 juli 2003 de kans om je lidmaatschap te betalen. Wanneer je hebt betaald krijg je weer volledige toegang tot de websites.
Wil je na 1 juli toch weer lid worden, moet je opnieuw UR 12,- inschrijfgeld betalen!!!
RTC-mededeling: nog niet betaald 2003?
meld ook ff hoe het ook alweer zat mbt nieuwe leden... ik ben bv lid geworden in september en kan me vaag herinneren dat ik dus nog ff goed zit, toch?!
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Inderdaad, Mensen die zich vanaf 25-9-2002 hebben ingeschreven en hun lidmaatschap hebben betaald, hebben betaald voor het clubjaar 2003.
Leden met een lidnummer hoger dan 325 zijn na 25 september lid geworden.
Leden met een lidnummer hoger dan 325 zijn na 25 september lid geworden.
Dat zou wel mooi zijn.
Als je lid wordt betaal je
- EUR 12,- inschrijfgeld
- EUR 23,- per jaar lidmaatschap
je krijgt een aantal witte RTC-stickers, de letterstickers kun je als lid voor EUR 4,50 kopen
Als je lid wordt betaal je
- EUR 12,- inschrijfgeld
- EUR 23,- per jaar lidmaatschap
je krijgt een aantal witte RTC-stickers, de letterstickers kun je als lid voor EUR 4,50 kopen
het zijn witte stickers 14 x 8 met zwarte opdruk:
- clublogo
- "www.renault-tuning.nl"
Je krijgt deze als je je welkomstpakket opaalt bij één van de meetings
- clublogo
Heb ik nog nooit gehad in m'n welkomspakket, zaten helemaal geen stickers bij.Pieter schreef:het zijn witte stickers 14 x 8 met zwarte opdruk:
- clublogo
wanneer heb jij je welkomstpakket gekregen?
Normaalgesproken krijg je een aantal van die stiickers en een kentekenplaathouder. Het pasje wordt je toegestuurd.
Normaalgesproken krijg je een aantal van die stiickers en een kentekenplaathouder. Het pasje wordt je toegestuurd.
ok, dan is er iets fout gegaan. Kom volgende meeting naar mij of één van de andere bestuursleden toe, dan krijg je deze alsnog, ok?
-
Hoelang duur het voordat je dat ledenpasje toegestuurd krijgt?
Ik ben namelijk minstens zo'n 8 maanden lid of zo, maar nog geen pasje. Terwijl zoiets toch juist een mooie aanvulling is in het kaartenrijtje van m'n portemonnee.
Ik ben namelijk minstens zo'n 8 maanden lid of zo, maar nog geen pasje. Terwijl zoiets toch juist een mooie aanvulling is in het kaartenrijtje van m'n portemonnee.

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
We laten de pasjes twee maal per jaar drukken. Dit kan niet vaker in verband met de kosten.
Dit jaar is de eerste lichting pasjes al gedrukt. ( voor iedereen die heeft betaald voor medio april, weet de preciese datum niet)
Op Speed hebben een hoop mensen deze pasjes al opgehaald. Heb je je pasje nog niet opgehaald, dan sturen wij deze mee met de volgende nieuwsbrief, deze valt over enkele weken weer in de bus...
Heb je later betaald, zit je in de tweede lichting dit jaar. Deze lichting is vermoedelijk aan het einde van de zomer.
Dit jaar is de eerste lichting pasjes al gedrukt. ( voor iedereen die heeft betaald voor medio april, weet de preciese datum niet)
Op Speed hebben een hoop mensen deze pasjes al opgehaald. Heb je je pasje nog niet opgehaald, dan sturen wij deze mee met de volgende nieuwsbrief, deze valt over enkele weken weer in de bus...
Heb je later betaald, zit je in de tweede lichting dit jaar. Deze lichting is vermoedelijk aan het einde van de zomer.
Zou ik dan een Nieuw pasje mogen hebben ?Pieter schreef:We laten de pasjes twee maal per jaar drukken. Dit kan niet vaker in verband met de kosten.
Want op mijn pasje staat:
P.B Bleeker
Inplaats van:
P. Bleeker
Staat nogal slordig. Ik had al een hele tijd terug een mail gestuurd, maar dat is denk ik vergeten(niet erg hoor

Lidnummer : 053.
-
- Contacteer:
nou laat ik het zo stellen heb verdikkeme poen over gemaakt en hoor er niets meer van
al gemailt en nog niets
moet je zeggen dat ik nettere clubs heb gezien die wel alles normaal regelden
En nu kan ik fluiten naar me halve maandsalaris
dat is het enige waarvan ik moet :-* :-* :-*
al gemailt en nog niets

ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

Heb het geld ook al een tijdje(maand of 2 geleden) overgemaakt maar heb hier ook niets meer over gehoord. Een bevestiging of iets dergelijks zou wel gewaardeerd worden 

Ach ja, we moeten allemaal wel eens :-* .itdanger schreef:nou laat ik het zo stellen heb verdikkeme poen over gemaakt en hoor er niets meer van
al gemailt en nog niets
Ik wil graag even wat dingen weten.

- Wanneer heb je het geld over gemaakt?
- Naar welk adres heb je gemaild?
- Als je de topics ff wat beter in de gaten had gehouden, dan had je gezien waarom er momenteel wat vertraging is mbt de ledenverwerking.
- Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan wachten, ja toch? Geduld is een schone zaak!
- Ik heb nooit eerder een reply van je gezien in topics over de RTC, dan hadden we er echt wel ff eerder achteraan kunnen gaan en had je niet drie keer hoeven :-*. Je hoeft toch niet gelijk zo gefrustreerd te reageren?? Er lopen diverse topics met vragen over de RTC, kleine moeite om daar eerst eens normaal in te reageren? Als je dat al tien keer had gedaan dan snap ik je frustratie helemaal, nu niet.
- Wat is je naam en adres, dan ga ik het ff uitzoeken.
- En welke clubs bedoel je? Er zullen vast wel clubs zijn die blij zijn met twee nieuwe leden in één jaar. Het gaat vrij hard bij de RTC met nieuwe aanwas en icm de dingen die nu spelen binnen het bestuur is vertraging logisch. Het is allemaal (nog steeds) nieuw voor ons. Komt er ook nog eens bij dat door ziekte alles ff anders geregeld moet worden en er dus wat fout kan gaan.
- Oja, waar werk je dan?? Fluiten naar je halve maandsalaris?! Ben ik toch benieuwd wat je daarmee bedoelt.

nee hoor, sommige nog niet, hè harrie de muts??????
Immer wieder die verdammte Holländer
nee,nee, ben hoofdsponsor....... 

hmmmmTino schreef:Dacht et niet