Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
aangezien we toch al met ne man of tien zijn en we niet kunnen blijven onderdoen voor die van antwerpen moeten we toch is afspreken op vrijdagavond in bv hasselt.............dan kunnen we af en toe nog is met zijn allen naar de quick in schoten rijden!
laat suggesties maar komen
Laatst gewijzigd door rubie op zo 8 jun 2003 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
rubie schreef:aangezien we toch al met ne man of tien zijn en we niet kunnen blijven onderdoen voor die van antwerpen moeten we toch is afspreken op vrijdagavond in bv hasselt.............dan kunnen we af en toe nog is met zijn allen naar de quick in schoten rijden!
laat suggesties maar komen
Ok misschien ff afspreken om afwisselend meeting te doen, dan kunnen de mensen van FNS eens naar FNH en omgekeerd he.
Maar of dat er voor zal zorgen dat limburgers niet meer moeten onder doen voor antwerpenaren das een andere vraag.
(aj gevoelige snaar voor hevige discusie)
zeg limburgers,morgen is er in Gingelom rallysprint ,wie gaat er kijken,ik zowiezo,wie volgt
er rijden een pak GTT's mee,ikd acht eens tuk of 5 ,en een paar clio's
limburgio schreef:heyheyhey DA's een goed idee, ik ben er al voor te vinden!!!! en die antwerpenaren moet sowieso onderdoen voor de limburgers
De sfeer zit er al in, nu nog nen hamburger voor onze neus, een koppel renaultjes op de parking, en da belooft weer vreed aangenaam te worden. Euh 1 probleem wat mij betreft lukt het deze week niet echt.
yesyes lekkerrr lekkerrr lekkerrrrrrr, wel we zouden beetje data moeten voorzien he, gelijk de 1 en laatste vrijdag van de maand of zo?want ik kan ook niet elke vrijdag he!
ja kvind da iedereen een ferm mokkel moet meepakken he, het oog wil ook wat, en momenteel zit ik met een geirriteerd oog dus da brengt misschien opheldering
wat denkt ge van vrijdag binnen twee weken ,tegen dan heeft iedereen tijd gehad om te replyen en deftig af te spreken hoe laat en waar we samenkomen
robby ,laat gij hakke iets weten maybe dat die ook zin heeft
komen weken genoeg ,zullen zien wie er dan kan van de limburgers(20 juni)!ik stel voor de mc donalds aan de afrit van de biggs,als iemand iets beters weet ,laat maar komen