Voor egte fun kom je naar noord holland

Jij doet het ook een klein beetjeLelystad en Oldenzaal vallen af, hoor... Als je eenmaal bij FNO geweest bent dan wil je niet meer anders.
JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ! JIJ!Merijn schreef:En ik kom zelf met een VW Passat!Wie is hier dan de loser?
![]()
Panoramix schreef:Ik vind die zwarte op foto 1 achter jouw roze twingo mooier hoor
'OPZIJ', ja dat dacht ik toen ik achter je reed, ik wou eerst nog uitstappen en je twingo helpen duwen
.... laat ook maar zitten zeg niks meerhitman schreef:mooi rose....... bestaat niet![]()
LOL dan niet nee dan wordt het 1/15 maar daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigenPanoramix schreef:1:20 als je hem helemaal doortrekt tot in het uiterste van je versnellingen om ons bij te kunnen houden? Nah....................
P@TB@D schreef:ik vind het toch nog een leuk twingootje, als ik alle verhalen had gelezen daacht ik echt dat het beestje er gewoon niet uitzag.
en nee ik heb hun niet betaald om dit te postenhitman schreef:ik moet eerlijk wezen,hij ziet er ook supernetjes uit hoor