Waar rij jij dan langs Jasper?Jasper clio 16v schreef:waar ga je langs ?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waar verzamelen de mensen uit het Noorden zich?
ik woon in emmen en dat ligt wel een beetje in lijn tussen sappemeer en gronau
ook goedtwingoturbo schreef:Vanaf de Mac in Santpoort is het makkelijkst.
prik jij maar een puntBart V schreef:word er ergens halverwege op de A1 nog gestopt ofzo????
Gr Bart
denk vanuit emmen richting emmlichheim -> nordhorn -> gronau (westfalen)Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waar rij jij dan langs Jasper?Jasper clio 16v schreef:waar ga je langs ?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waar verzamelen de mensen uit het Noorden zich?
Prima, hij staat nog precies daar waar ik hem een paar weken geleden naar heb gezetJasper clio 16v schreef:[offtopic]Arjen schreef:Ik kom denk ik ook wel ff koekeloeren. Zit dan toch al in Duitsland te k(ra)mperen.
hoe gaat het btw met de rooie 11 ?
Apeldoorn of Deventer lijkt mij een goede optie, alleen moet dan bekeken worden hoelang het vanaf daar rijden is naar enschede, dit i.v.m verzameltijd.-Ray- schreef:prik jij maar een puntBart V schreef:word er ergens halverwege op de A1 nog gestopt ofzo????
Gr Bart
Jasper, je hebt een pm.Jasper clio 16v schreef:denk vanuit emmen richting emmlichheim -> nordhorn -> gronau (westfalen)Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waar rij jij dan langs Jasper?Jasper clio 16v schreef:waar ga je langs ?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waar verzamelen de mensen uit het Noorden zich?
Uurtje of 7 komen de eerste mensen al wel binnenrijden daar.Christian schreef:tot hoelaat duurt die meeting eigenlijk normaal?
Tussen A'doorn en D'ter zit een parkeerplaats/benzinepomp. Ik dacht bij Twello.Bart V schreef:Apeldoorn of Deventer lijkt mij een goede optie, alleen moet dan bekeken worden hoelang het vanaf daar rijden is naar enschede, dit i.v.m verzameltijd.-Ray- schreef:prik jij maar een puntBart V schreef:word er ergens halverwege op de A1 nog gestopt ofzo????
Gr Bart
Gr Bart
dennisrsi schreef:ik kan ook niet, wordt een latertje vandaag.
- Nick
- Ray
- Jean Paul
- Paul (twingoturbo)
- Stephan
- Marcel16V
- Robby
- Christian
- Jasper Clio 16V
- dtune-stefan
- Vosje
- Edwin