Kan vandaag eindelijk weer rijden met mijn clio . wat was nou het probleem ik wou laatst de auto starten maar heel de start-motor deed het niet meer . dus een stuk hout opgezocht en een hamer en een tik op de start motor gegeven en toen deed hij het weer. Maar om nou een stuk hout en hamer in de auto te leggen om de auto te starten leek me ook niet alles .Want dan zul je net zien dat er golf gti naast me staat en sta ik mijn clio te starten met een hamer een stuk hout.Dus de starmotor er gister afgehaald en vandaag de nieuwe erop gezet en hij start nu weer super. Alleen waarom is er toch allemaal zo weinig ruimte, en dan zitten de bouten soms ook nog super vast. Ach je moet er wat voor over om renault te rijden
niet iets wat je egt ohh dat doen we ff in een uurtje want dat lukt je echt niet.
bij mijn 19 16v zit er ook een blok steun nopu en die zat ff lekker vast zonder brug is het helemaal klote werken. lig je daar op je rug met je handen onder de motor een beetje te pielen met sleutel 17.
maar goed het is te doen evenals je dynamo vervangen is net zo leuk