Ik zag bij de regiomeetings geen topic over Arnhem of Oost-Nederland, dus dan maar hier.
Vrijdagavond 6 juni om 19:30 is er een French Car Meeting op de parkeerplaats bij het Gelredome in Arnhem.
E.e.a. wordt "georganiseerd" door de Peugeot GTi Club.
http://pub112.ezboard.com/f205gtiideenb ... =313.topic
Ik ga namens de RMCC wel even een kijkje nemen denk ik.
Friday Night French Car Meeting Gelredome Arnhem
Laatst gewijzigd door DeNzo op di 3 jun 2003 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
Wij organiseren al een hele tijd kleinschalige meetings in Beuningen onder de naam 'Friday Nightmeeting Oss'. Zie DIT topic. Niet echt handig, die naamgeving, maar dat is zo 'gegroeid', zeg maar. Overigens is het wel exclusief voor Renaults.
\Panoramix schreef:Nah, af en toe een meetinkje vind ik wel zat, zeker met de aanstaande van 8 juni in Gronau. Om nou tussen allerlei 106/206/306-jes te gaan staan met mijn grafbak, nah................
Dan toch liever F.N.O.?

tis verder niet aan mij, maar ik zou toch even de naam veranderen van dit topic...
meeting gelredome ofzoiets
mij lijkt het in ieder geval niet verkeert zo'n all french meeting, zal er es over nadenken
meeting gelredome ofzoiets
mij lijkt het in ieder geval niet verkeert zo'n all french meeting, zal er es over nadenken

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Ok, heb de naam ietwat aangepast.
Heb met iemand via de RMCC afgesproken om te verzamelen op de parkeerplaats van de Rijnhal. Om 20uur vertrekken we daar ongeveer.
Heb met iemand via de RMCC afgesproken om te verzamelen op de parkeerplaats van de Rijnhal. Om 20uur vertrekken we daar ongeveer.
-
Staat jouw megane coupe toevallig overdag altijd aan de molenmakershoek?? Die heeft er ook zulke oz's onder zitten!!
groeten van Ronald!
groeten van Ronald!
Nope,ronald clio schreef:Staat jouw megane coupe toevallig overdag altijd aan de molenmakershoek?? Die heeft er ook zulke oz's onder zitten!!
groeten van Ronald!
Hij stond tot voor 4 weken overdags in de Sleutelbloemstraat bij ITA.
Momenteel in Arnhem.
En 's avonds gewoon hier voor de deur

-
Dan is t een tweelingzusje ofzo..DeNzo schreef:Nope,ronald clio schreef:Staat jouw megane coupe toevallig overdag altijd aan de molenmakershoek?? Die heeft er ook zulke oz's onder zitten!!
groeten van Ronald!
Hij stond tot voor 4 weken overdags in de Sleutelbloemstraat bij ITA.
Momenteel in Arnhem.
En 's avonds gewoon hier voor de deur

groeten van Ronald