Friday Nightmeeting Oss I
*** Friday Night Oss e.o. ***
When: Vrijdag 6 juni, ±20:00 uur
Where: McD's, Beuningen
Wie:
Merijn - VW Passat ???
Jepper - Clio 16v GP
johan - clio 16v
Haas - Clio S
Paskie - Clio 16V
bij goed weer, weer naar niftrik??
deze vrijdag kan ik wel , volgende week kan ik zeker niet
When: Vrijdag 6 juni, ±20:00 uur
Where: McD's, Beuningen
Wie:
Merijn - VW Passat ???
Jepper - Clio 16v GP
johan - clio 16v
Haas - Clio S
Paskie - Clio 16V
bij goed weer, weer naar niftrik??
deze vrijdag kan ik wel , volgende week kan ik zeker niet
-
- Contacteer:
Zodan....
Weer terug van Monaco, was gvd mooi man!!
Beetje ronddobberen op n jachtje
En mooi Formule1 kunnen kijken (tering wat klinkt dat daar door die gebouwen hard man)...
Zal binnenkort nog wel ff fotootjes upladen.
vrijdag 6 juni gaat btw zowieso niet lukken...
Weer terug van Monaco, was gvd mooi man!!
Beetje ronddobberen op n jachtje

En mooi Formule1 kunnen kijken (tering wat klinkt dat daar door die gebouwen hard man)...
Zal binnenkort nog wel ff fotootjes upladen.
vrijdag 6 juni gaat btw zowieso niet lukken...
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
Ik wil natuurlijk graag komen, maar ja, tis wel weer na t werk idd, dus 23 u op zijn vroegst...Als er niet genoeg mensen kunnen, dan maar de week erop, maakt mij niet zoveel uit...Jesper16v schreef:Haasje zeker weer laat?

Dan kan ik niet, de vader van me vriendin wordt dan 50Panoramix schreef:Waarom die meeting niet verplaatsen naar 8 juni in Gronau?

Inderdaad, mij lijkt et dan ook leuker om naar Niftrik te gaan, lekker op t terrasje zittenTom schreef:wordt een select groepje zo te zien.

Met zo'n groepje, kleiner nog, zijn we ook begonne dus
en toen was ut ook gezelli!

Ik wil opzich best komen, maar als er EN weinig mensen komen EN ze gaan al vroeg weg, voel ik er weinig voor om te komen. Als ik er vroeg ben,ben ik er om 23u, heb geen zin om dan een uur later weer te vertrekken..maar goed, als jullie zeggen: we blijven langer...
NB. Dit is geen verwijt naar de mensen die afgelopen vrijdag iets vroeger weggingen omdat ze moesten werken, maar dat had ik n paar posts hiervoor ook al vermeld

NB. Dit is geen verwijt naar de mensen die afgelopen vrijdag iets vroeger weggingen omdat ze moesten werken, maar dat had ik n paar posts hiervoor ook al vermeld

das mooi, wie volgt ?? 

dat is voor mijn begrippen dus vroeg, aangezien ik er niet voor elf uur ben, ga niet zo lang rijden om er een driekwartier te zitten, sorry....
haha...t gaat vooruit 

kijk, zo mag ik t horenPaskie schreef:hee Haas om een uurtje of 3 zitten we nog wel op t terras daaro hoor![]()
.. lekkere bittergarnituurtjes snacken

jpp_GTX schreef:Misschien dat ik ook nog eventjes langskom dan. Ik moet er wel om 07.00 uit de volgende dag maar tot 01.00 moet wel kunnen toch??